MAKE UP | kosmetyczne zestawienie TYGODNIOWE | czyli o tym co na mojej twarzy gości ;)

czerwca 01, 2015

Już od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem pokazania Wam jakich produktów do makijażu używam na co dzień. Nie za bardzo wiedziałam co pokazać (bo i nie codziennie używam tych samych produktów) więc wymyśliłam - kosmetyki z całego tygodnia ;))

Jestem wielką fanką filmów typu Get ready with me. Uwielbiam podglądać kto co nakłada na swoją twarz (i nie tylko) i mimo, że sama twarzy Wam nie pokarzę to pokazać Wam mogę co na niej codziennie gościło w poprzednim tygodniu.

Większość produktów nie doczekała się jeszcze recenzji bo... jakoś nie idzie mi pisanie o kolorówce. Planuję to jednak w przyszłości (dalszej - znając moje możliwości) zmienić i opisać przynajmniej część z widocznych niżej kosmetyków. Jeśli coś już gościło na blogu to zostało podlikowane.

PONIEDZIAŁEK:
Twarz: krem BB Catrice, korektor Rimmel Match Perfection, puder HD BeBeauty, bronzer My Secret, rozświetlacz Wibo
Oczy: rozświetlacz Wibo, paletka Catrice (najciemniejszy), khol Technic, tusz Mac, cień do brwi Lily Lolo light
Usta: pomadka Essnce

WTOREK:
Twarz: podkład Pharmaceris 50+ , puder Yves Rocher, bronzer My Secret, rozświetlacz Wibo
Oczy: rozświetlacz Wibo, tusz Mac
Usta: pomadka ochronna Yves Rocher macadamia

ŚRODA:
Twarz: krem BB Catrice, korektor Rimmel, puder Yves Rocher, bronzer My Secret, róż Lily Lolo
Oczy: róż Lily Lolo, tusz Mac, cień do brwi Lily Lolo light
Usta: błyszczyk Pierre Rene

CZWARTEK:
Twarz:  podkład Lily Lolo, puder HD BeBeauty, bronzer My Secret, róż Lily Lolo
Oczy: tusz Wibo, cień do brwi Lily Lolo light
Usta: błyszczyk Provoke

PIĄTEK:
Twarz: BB Catrice, korektor Rimmel, puder rozświetlający Catrice, bronzer My Secret
Oczy: tusz Wibo, cień do brwi Lily Lolo light
Usta: błyszczyk Pierre Rene

SOBOTA:
Twarz: BB Catrice, korektor Rimmel, puder rozświetlający Catrice, bronzer My Secret
Oczy: tusz Mac, cień do brwi Lily Lolo light
Usta: pomadka ochronna Yves Rocher macadamia

NIEDZIELA:
Twarz: nic
Oczy: nic
Usta: pomadka ochronna Yves Rocher macadamia



Jak wygląda Wasz codzienny makijaż?
A może pokusicie się o podobny wpis? Sama mam w planach jakiś update ;)


You Might Also Like

55 komentarze

  1. Oprócz zielonego tuszu nie znam nic :D
    Mój składa się ostatnio z samych minerałów + tusz do rzęs - bardzo minimalistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w codziennym makijażu nie jest konieczny bronzer, rozświetlacz, eyeliner i pomadka :D też uwielbiam get ready with me :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj, ile tego! ja mam prawie na każdy dzień ten sam zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że wcale nie jest tego aż tak wiele :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne zestawienia - chętnie je będę poczytywać :) Z wymienionych kosmetyków znam tylko tusz wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najpopularniejszy z ich produktów :D

      Usuń
  5. sporo znanych produktów :-) mój makijaż jest bardzo minimalistyczny. w zależności od tego ile mam czasu, jak wyglądam i najważniejsze "czy mi się chce" :D cc krem bourjois, puder pierre rene, korektor color trend avon, róż ecolore, bronzer miyo, cień color tattoo nr 40 i maskara scandaleyes retro glam. chociaż najczęściej nakładam tylko tusz, cień i puder :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli używamy podobnej ilości produktów :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię ten korektor z rimmel :) Śliczne zestawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zastawienie, ja ostatnio mam mało czasu więc używam ciągle tych samych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie umiem używać cały czas tego samego :D

      Usuń
  8. Też mam ten puder Catrice z limitowanki Celtica :) Fajny jest, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam względem niego mieszane uczucia, niedawno stwierdziłam, że pora się za niego wziąć :D

      Usuń
  9. Jeżeli chodzi o cienie to codziennie wybieram coś innego w zależności od humoru. Na twarz od 2 miesięcy w celach testu podkład z MUFE HD, blot powder z MAC. Brwi standardowo kredka z Catrice, rzęsy nowy tusz (dla mnie) So Couture z L'orala:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka Catrice jak Ci się sprawdza? Ja mam na totalnym wykończeniu świetną kredkę YR i ją oszczędzam i nie używam :D

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł i wykonanie. Jak Ci się sprawuje tusz z Maca?
    Ja z powodów braku czasu rano używam praktycznie tych samych produktów - no i często mam tylko jeden kosmetyk z danej kategorii więc mam prościej (i nudniej :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tuszu MACa mam mieszane uczucia :( Na początku miałam rzęsy - firanki a z każdym dniem jest coraz słabszy...

      Usuń
    2. Też mam zagwostkę z nim, zaczął mi masakrycznie sklejać rzęsy i nie wiem o co biega...

      Usuń
    3. Czyli chyba taki jego urok... Nie dość że skleja, to ani nie wydłuża ani nie pogrubia. Dobrze chociaż że się nie sypie :/

      Usuń
  11. Super nudziakowe zestawienia :) Ja używam więcej kosmetyków, ale codziennie prawie to samo LD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej z kolorem nie szaleję :D Nie chce mi się rano :P

      Usuń
  12. Fajne zestawienie :) mam tylko tern rozświetlacz z wibo.. :) i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie do końca, coś mi w nim nie pasuje. Ale nie mam innego rozświetlacza to używam :P

      Usuń
  13. Znam korektor Rimmel i rozświetlacz Wibo - oba produkty b.lubię. :) Zastanawiam się nad kupnem jakiejś paletki catrice.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wpis, podoba mi się, u mnie teraz wszelkie podkłady, pudry chyba że na powiekę tylko, odpadają, nakładam krem z filtrem oko i usta podkreślam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez 'tapety' z pomalowanymi oczami i ustami wyglądam dziwnie, to chyba już ten wiek :D

      Usuń
  15. Bardzo ciekawy wpis. U mnie codziennie goszczą na oczach cienie do powiek z paletki Iconic 3, podkład i puder z Rimmela, rozświetlacz Lovely Gold Highlighter oraz moja ulubiona pomadka lub błyszczyk z Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cienie z Catrice to moi ulubiency <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post :) znam kilka produktów, np rozświetlacz bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bronzer z my Secret i tę paletkę. Bardzo sobie chwale te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer uwielbiam mimo niewielkich wad, paletka mnie za to wkurza strasznie :D

      Usuń
  19. Polubiłam ostatnio rozświetlacz Wibo i też go używam. Kiedyś miałam zielony tusz i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy ten tusz chwalą a ja nie jestem nim zachwycona niestety :(

      Usuń
  20. Fajny post :))) Pomadka Essence ma cudowny kolor, taki idealny moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo niestety nie powala - muszę wklepywać ją palcem, żeby brzydko nie osadzała się w załamaniach ;))

      Usuń
  21. Świetny pomysł na post - bardzo fajnie się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka ładna niedziela na twarzy była! też mam ten tusz z MACa

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zestawienia :) ja również lubię zmiany..więc na każdy dzień mam inny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nie idzie mi pisanie o kolorówce, więc to chyba też bardzo dobry pomysł na post u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Warto skusić się na ten puder HD BeBeauty? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam tą paletkę z Catrice za całe 4,99 euro i jest nawet nawet. Ale będąc ostatnio w Polsce chciałam zakupić rozświetlacz Wibo ale w żadnym Rossmanie nie było.... ;(

    OdpowiedzUsuń