CLEO multimilk | krem do ciała tonizujący | z aloesem i kwiatem bzu

Całkiem nie dawno zafundowałam sobie dłuższy spacer po kosmetycznych alejkach w Realu. Kiedyś niewiele ciekawych rzeczy można tam było spotkać jednak odkąd Auchan wykupił sieć Real półki rozkwitły. Dziś o jednym produkcie, który wrócił ze mną do domu.


Opakowanie to wygodny słoik. Olbrzymiego plusa ma u mnie szata graficzna. Jest ładnie i kolorowo, chociaż bez zbędnej przesady.

Konsystencja produktu jest stosunkowo lekka, krem dosyć szybko wchłania się w skórę nie pozostawiając na niej lepiącej się warstwy. Mimo to dobrze radzi sobie z nawilżaniem pozostawiając skórę miękką i wygładzoną. Plus za skład - może nie jest rewelacyjny ale wysoko pojawiają się oleje (migdał i kokos) no i brak tu parafiny.

Największym plusem tego balsamu jest z pewnością jego zapach. Bo pachnie cudnie. Typowa kremowa nuta (jak krem Nivea) plus subtelny zapach bzu robią swoje i barrrdzo uprzyjemniają życie :)

Cena nie należy do wygórowanych - opakowanie o pojemności 200 ml kosztuje niespełna 15 zł. Czy warto? Warto. Sama kiedyś z przyjemnością do niego wrócę.


26 komentarzy:

  1. Marka totalnie nam nieznana, fajna konsystencja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremu nie znam, ale wygląda bardzo ciekawie :) cena niska, więc jak najbardziej mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie ciekawie. Ja za to nie jestem zadowolona z przejęcia Reala przez Auchan. Jest dużo gorzej, chociaż wiem, ze to zależy od sklepu. W tym wrocławskim niestety się pogorszyło.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez jest Auchan zamiast reala:) Jesli bede tam to zwroce na ten krem uwage z pewnością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm ... za sam zapach chętnie bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam marki, ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam go nigdy, ale chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się dotąd z tą firmą. Kosmetyk wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale wygląda na ciekawy kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam go nigdy, ale jak spotkam to mu się przyjrze; )

    OdpowiedzUsuń
  11. skład rzeczywiście w porządku jak na taki supermarketowy produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda bardzo ciekawie! Ja się cieszę, że teraz biovalen mogę dostać w realu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo prezentuje się ciekawie, kiedyś chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa jego zapachu, a kolorystyka opakowania faktycznie zachęca do zakupu. Fajnie, że w Realu pojawiają się takie ciekawe kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, rzadko bywam w Auchan i Realu:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Może wypróbuję bo zapach mnie ciekawi o plus za ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może wypróbuję bo zapach mnie ciekawi o plus za ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skład ma na prawdę ciekawy! 200 ml za 15 zł? Kurczę, super! Czuję się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie miałam, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz widzę, ciekawie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba nigdy nie używałam kremów do ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram