środa, 25 marca 2015

GO Cranberry | Micelarny żel do mycia twarzy i demakijażu

Uwielbiam łagodne produkty do oczyszczania twarzy. Dziś o żelu z którym wiązałam spore nadzieje jednak koniec końców mimo swojego potencjału mnie nie zachwycił a raczej skutecznie zniechęcił do innych kosmetyków tej firmy.



Żel ten zapakowany jest w przezroczyste opakowanie pozwalające kontrolować zużycie, posiada wygodną nieawaryjną pompkę. Etykietka nie jest przeładowana, zawiera wszystkie niezbędne mi do szczęścia informacje i nawet cieszy oko.

Konsystencja tego kosmetyku mnie nie zachwyciła. Żel jest bardzo rzadki, niczym rozwodniony kisiel. Zapach określiłabym jako lekki i dość neutralny choć niezbyt przyjemny. Przyznam szczerze, że zdziwił mnie fakt, że ten produkt się...pieni. Przyzwyczajona jestem, że wszelkie produkty micelarne piany nie mają. Piana jest marna, żel nieprzyjemnie ślizga się po skórze.

Jeśli mowa o właściwościach oczyszczających szału nie ma. Żel nie poradzi sobie ze zmyciem mocniejszego makijażu, nie domywa olei. Jako produkt używany rano czy po dokładnym nietłustym demakijażu daje rade ale myślę, że gdybym w wieczornej pielęgnacji nie używała gąbki konjac (fajne to!) byłabym jeszcze mocniej nim zawiedziona. Nie powoduje wysuszenia skóry jednak po jego użyciu czuję lekkie ściągnięcie. Patrząc na fakt, że producent obiecuje nam oczyszczenie, odświeżenie i nawilżenie produkt wypada... słabo.

Żelu nie ratuje przyjemny skład za niewygórowaną cenę (ok. 20 zł) również ze względu na jego dosyć słabą wydajność przy niezbyt dużej (150 ml) pojemności. Jednym słowem daleka jestem od zachwytu i z pewnością do niego nie wrócę.






57 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z tej marki, choć kusi mocno, czytałam o fajnych kremach, może żel nie jest już tak fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, szkoda że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Myślałam, że jest dosyć popularna :)

      Usuń
    2. ja też usłyszałam o niej nie dawno tak na prawdę ;)

      Usuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam podobnego kosmetyku z Biedronki i myślałam, że tylko on taki przeciętny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że Cię rozczarował, bo wyglada zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku wygląd to jedyne co producent fajnego nam zaoferował ;))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na jakimś nieziemskim zapachu mi nie zależało ale mógłby być jednak przyjemniejszy...

      Usuń
  7. a wszyscy się tak zachwycają, a tu taki bubel; co jak co, ale jestem wierna twoim recenzjom, bo kupiłam parę produktów po twoim poleceniu i nie zawiodłam się na nich, więc i tutaj musi coś być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne wymagania i inną skórę :) Ale cieszę się, że polecane produkty się sprawdziły również u Ciebie :)

      Usuń
  8. Nie znam nic z tej firmy, ale ostatnio żele robią mi krzywdę więc unikam ich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj a myslałam, że będzie super. Ale i tak bym g sama na sobie spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekora :D Też tak mam, a nuż u Ciebie sprawdzi się lepiej :)

      Usuń
  10. Też szukam delikatnego, ale skutecznego żelu do mycia buzi i jak na razie to marnie mi idzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię tego typu produktów, bo u mnie się po prostu nie sprawdzają :/ A firmy nie znam, może dlatego, że teraz rzadko mam czas rozglądać się po drogeriach w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz więcej mało pochlebnych komentarzy mają te kosmetyki. Ja się mało kiedy maluje więc pewnie mi by ten żel pasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko uważam, że są od niego produkty lepsze :)

      Usuń
  13. To już druga negatywna opinia o produkcie tej firmy, dlatego z całą pewnością nie skuszę się na żaden kosmetyk Go Cranberry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^druga w krótkim czasie ;)

      Usuń
    2. Na początku wszyscy je chwalili i chyba dlatego miałam na niego straszną chęć :D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jednak recenzja nie przekonuje do zakupu :)

      Usuń
    2. Mnie ciekawił ten konkretny żel i średnio na tym wyszłam :D

      Usuń
  15. Nie miałąm narazie używam Oillan i jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zrażam się. Jeżeli kiedyś do mnie trafi ten żel to sama go ocenię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam marki i raczej nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak słabo to nie chcę, chociaż marka mnie bardzo kusi. Też mnie zdziwiło to pienienie się o którym piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  19. To juz kolejna nieprzychylna recenzja jaka czytam na temat kosmetykow tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda, że nie masz dobrego zdania o nim, aż sama jestem ciekawa czy u mnie tez byłoby tak źle

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli ściąga skóra to u mnie już jest na straconej pozycji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też omijam takie produkty jak mogę ale jak widać - czasem się nie udaje ;)

      Usuń
  22. Jedynym plusem jaki odkryłam to ciekawa szata graficzna opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
  23. To u mnie nie sprawdzilby się :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazwyczaj maluję się dosyć mocno, więc ten produkt raczej nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie wiedziałam że oni maja też żel do mycia w swojej ofercie

    OdpowiedzUsuń
  26. W ogóle nie znam firmy i.. chyba nic nie tracę haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam ;-) Dość zaporowa cena jak na żel do mycia twarzy w porównaniu do samego działania.

      Usuń
    2. 20 zł to dobra cena za dobry żel, za ten to nawet tych dwóch dych szkoda :P

      Usuń
  27. a na początku myślałam, że się skuszę na niego, ale widzę, że nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie jesteś zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że żel nie oczyszcza skóry w jakiś sensowny sposób. Sama zapewne używałabym go dopiero po zastosowaniu płynu micelarnego - wtedy zapewne spisałby się nieco lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za tego typu produktami, bo zawsze ściągają nieprzyjemnie moją suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tam bardzo cenię i lubię ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale to, że ma dwie negatywne opinie to nie znaczy, ze wszystkie produkty tej marki są złe... Ja jestem zadowolona z peelingów.

    OdpowiedzUsuń