Zbiory kosmetyczne: LAKIERY

by - stycznia 05, 2015

Ostatnia część moich zbiorów. Najskromniejsza (w końcu!), najbardziej rozsądna, ciesząca moje oczy i sprawiająca mi radość. Cóż, przyznać muszę, że ostatnio pozbyłam się bez żalu 10 lakierów i wszelakich ozdób do paznokci, których nie używałam.


 Od lewej do prawej. Spora część lakierów pojawiła się na blogu więc jeśli jesteście ciekawe jak wyglądają na paznokciach pod hasłem LINK znajdziecie ich recenzję :)

pierwszy rząd:
1. Top peel-off Essence
2. Baza pro white Essence LINK
3. Top Diamond Gloss LINK

4. Cukrowy top My Secret
5. Top Sensiuqe
6. Top Safari LINK

7. Lakier Wibo Candy Shop LINK
8. Lakier KOBO LINK
9. Lakier Allepaznokcie LINK
10. Lakier MUA LINK
11. Lakier Bell LINK

drugi rząd:
12. Lakier Wibo
13. Lakieru MUA LINK
14. Lakier DOR
15. Lakier DOR LINK
16. Lakier Wibo LINK
17. Lakier Bell
18. Lakier Essence
19. Lakier Pupa
20. Lakier Allepaznokcie LINK
21. Mam też czerwień z Golden Rose ale gdzieś mi ją wcięło ;)

No i to by było na tyle. Życzyłabym sobie, żeby zbiór się drastycznie nie rozrósł. Obecna ilość lakierów jest dla mnie satysfakcjonująca - chociaż mam na oku bordo KOBO i pewnie przy najbliższych zakupach w Naturze wróci ono ze mną do domu :)

You May Also Like

111 komentarze

  1. Bardzo rozsądnia ilość szczególnie jeśli ktoś zawsze lubi mieć pomalowane paznokcie ;) Też ostatnio myślę o jakimś bordzie ;d Z Twojej kolekcji znam top z My secret tylko mój to golden flakes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że nie widzę takiego smerfowego lakieru bodajże Softer. To pewnie między innymi on trafił do kosza? ;)

      Usuń
    2. Softer oddałam w inne ręce :) Zasadniczo wszystkie znalazły nowy dom ;)
      KOBO ma przepiękne bordo w odcieniu Fascination *-*

      Usuń
    3. Przyjrze się kiedyś w takim razie ;) W jaki sposób działa ten top peel-off z Essence ?

      Usuń
    4. Jak maseczki do twarzy tego typu :D Po użyciu lakier ściąga się z paznokcia płatem - fajna sprawa w przypadku brokatów i innych lakierów trudnych do zmycia. Ale trwałość jako taką ma słabą niestety.

      Usuń
  2. Piękna kolekcja :) Ja że swoimi lakierami mam problem, bo nie chcą przebywać w jednym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, jakby to mój chłopak zobaczył, to dopiero miałabym kazanie, że da się żyć z 20 lakierami zamiast z setką ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amen! :P Mój powiedziałby to samo :D

      Usuń
    2. Chłopem się przejmować ;)))

      Usuń
  4. Ładne lakiery :) moja kolekcja jest trochę większa, mam już problem z utrzymaniem ich w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Bardzo rozsądna wielkość :) Ja z lakierami też mam najmniejszy problem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kolekcja. Przypadł mi do gustu odcień lakieru Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że rok zaczęłaś od podsumowań. Fajna kolekacja - jak sprawuje Ci się ten srebrny Bell?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio, lubi robić lekkie smugi + oprócz typowego perłowego wykończenia ma też pojedyncze srebrne drobinki. Dużo bardziej wolałam się ze srebrem z którejś EL Essence ale jak to z limitkami - już go w sprzedaży nie ma ;)

      Usuń
    2. No to wole swoją VIperę :-) i chyba GR miał równie dobry ale nie pamiętam

      Usuń
  8. Ja także ograniczam zbiory lakierów. Mam kilka hybrydowych , lubię też miniaturki Orly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy nie dla mnie, nie lubię nosić jednego lakieru x czasu :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne odcienie, wszystkich chętnie bym używała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze liczba lakierów całkiem fajna ;-]. I fajne kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny zbiorek posiadasz ;) Ja w swoich też muszę porządek zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, ja niestety mam ich o wiele więcej - to utrapienie :/ Weź tu wybierz jeden odcień, brr..
    Powiedz mi, jak Ci się spisuje ten peel off?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę zdecydowanie zmniejszyć swoje zbiory lakierowe ale bardzo ciężko;/

    OdpowiedzUsuń
  14. rozsądnie malutko u mnie wciąż przybywa, szczególnie essiaków, a tutaj jeszcze opi chciałam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja przyznaję że lakierów akurat mam więcej - u mnie jest ich tak koło 70 sztuk :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się wolę nie przyznawać ile mam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. rozsądna ilość:) ja mam z 60 ( tzn mam nadzieję, że tylko tyle mam) uwielbiam mieć umalowane paznokcie ale nie zawsze mam na to czas niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 60 to jak dla mnie sporo (chyba więcej niż 50 nigdy nie miałam :P) Ja kiedyś bez lakieru z domu nie wychodziłam, przeszło mi :P

      Usuń
  18. Nie miałam żadnego :)) I w sumie nie chcę, ostatnio sama oddałam ponad 20 lakierów... kolejnych 20 mam do wydania ;)
    Zostawiła tylko te, które używam namiętnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiesz jak marzę o takiej ilości lakierów! Sukcesywnie je wrzucam, a moja mama upierdliwie kupuje jeszcze więcej i tak w koło ; ( no ale jak nie ma co z pieniędzmi robić hheeh ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę :D ja mam koło 100 lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakier z Kobo wpadł mi w oko, jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też mam skromną kolekcję lakierów i dobrze mi z tym :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja zrobiłam porządki z lakierami i mi zostało ich ok 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż, pozostaje napisać mi, że podziwiam taką wstrzemięźliwość :P Moja kolekcja od czasu ostatniego 'ujawnienia' w niewyjaśnionych okolicznościach rozrosła się :P Podejrzewam, że przyczyniły się do tego ocieplenie klimatu i częste wizyty w drogeriach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbiory mają tendencje do rozrastania się... same z siebie :P

      Usuń
  25. Rozsądne zakupy nie są moją mocna strona, też powinnam okroić kolekcję :)
    Bardzo przejrzysty zbiór. Życzę dalszej determinacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna kolekcja! :-) ja szukam teraz matowego topu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już matowe paznokcie się znudziły :)

      Usuń
  27. Akurat w kupowaniu lakierów nie znam umiaru, mam ich chyba 100 i nie mogłabym się pozbyć żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No u mnie niestety jest ich około 100 :) I myślę o zminimalizowaniu kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli chodzi o lakiery do paznokci - to mam ich za dużo. A najgorsze jest to, że od sierpnia bardzo rzadko maluję paznokcie - przez pracę. A lakiery wysychają, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje lakiery żyją po parę lat, wysychają albo topy albo te z felernym opakowaniem ;)

      Usuń
  30. i u mnie mniej więcej kolekcja wygląda podobnie :) Ale będę musiała w końcu zrobić porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się kolorki od 7-11 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam lakiery Eveline MiniMax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba raz w życiu miałam lakier Eveline ;)

      Usuń
  33. też robiłam ostatnio porządki i wiele wyleciało:)
    piekne kolory

    OdpowiedzUsuń
  34. Top z Sensique mi się podoba i chyba sobie taki zafunduje :)
    Ładna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z moimi pokrywa się jedynie baza peel off z Essence, chociaż coś mi się wydaje, że mój słoiczek wygląda inaczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo moja jest z jakiejś starej jak świat limitki ;)

      Usuń
  36. Ładna kolekcja !: )) Podoba mi się ta czerń z brokatem z Safari ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie królują ciemne odcienie, więc Twój zestaw nie do końca do mnie trafia :) Ale myślę, że to przemyślana ilość, którą jesteś w stanie zużyć - sama od niedawna mam podobną, a i tak chwilami wydaje mi się, ze lakierów mam za dużo. Brakuje mi jeszcze do szczęścia jednego Essiaka w bordowym kolorze i mogę zamykać pudełko :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. jak kiedyś zrobiłąm porządek w lakierach to wyrzuciłam chyba ze 20 i została mi garstka, ale za to takich które nie były powysuszane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie narzekam na 'psujące' się lakiery, niektóre mają po parę lat i nic im nie jest :)

      Usuń
  39. bardzo rozsądna ilośc :) szkoda, że nie mogę tego powiedzieć o moich lakierach :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Hoho pokaźne zbiory!Z Twoich to ja mam jedynie pro white glow!

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę przyznać że teraz czuję się jak maniaczka bo lakierów boję się liczyć ;) Co będzie jak dojdę do liczby 3-cyfrowej ;)
    Właśnie zaczęłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. kolekcja podobna do mojej, może sama napiszę taki post ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo rozsądna ilość którą moja kolekcja przebija kilka razy ..niestety nie potrafię się z nią rozstać tak łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo rozsądna ilość którą moja kolekcja przebija kilka razy ..niestety nie potrafię się z nią rozstać tak łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię lakiery Bell :) Co do pozbywania się, to jestem za! Wiele produktów zalega w naszych szufladach i tylko zajmuje miejsce bo szkoda ich wyrzucić, a nie ma sensu tego chomikować...lepiej postawić na jakość a nie ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładna kolekcja!
    Też muszę zrobić taki post, zmobilizuje mnie do zrobienia porządków :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten czerwony Wibo najładniejszy wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Właśnie spojrzałam na swoje lakiery i doliczyłam się: 17 lakierów, 1 top matowy, 1 odżywka Eveline 8w1, 1 wysuszacz Sally Hansen, baza, top i 4 sztuki lakierów hybrydowych. Jak by wszystko razem to 26 sztuk :D

    OdpowiedzUsuń