niedziela, 7 grudnia 2014

Moje zakupy w ramach Dnia Darmowej Dostawy




Uwielbiam zakupy przez internet. Za ich wygodę i oszczędność czasu (którego ostatnio mi niestety bardzo brakuje). Zakupy miały być skromniejsze, jednak wyszło jak zawsze. Głównie ze względu na fakt, że w święta mam urodziny i zostałam dofinansowana przez najbliższych ;)


Tołpa.pl oprócz darmowej wysyłki kusiła promocją 1 + 1 (do kremu na dzień krem na noc za grosz). Na mojej chcejliście od dawna gościł Rewitalizujący krem uelastyczniający na dzień i Odżywczy krem-miód regenerujący na noc. I wszystko było by pięknie gdybym nie machnęła się w zamówieniu i nie przygarnęła Kojącego kremu-balsamu na naczynka zamiast tego pierwszego... Wmawiam sobie, że to kwestia podobnych opakowań ;)) Dlatego też po przemyśleniu sprawy zrobiłam kolejne zamówienie i w ramach promocji wzięłam Krem przeciw pierwszym zmarszczkom na noc. A co se będę żałować :D Promocja i darmowa dostawa obowiązują nadal.
Zapłaciłam kolejno 32.00 zł i 34.04 zł. Dzięki mamo :)


Sklep.grotabryza.pl kusił mnie przede wszystkim Micelarnym żelem do mycia twarzy i demakijażu Go Cranberry i Odżywczą pomadką z Peelingiem Sylveco, idąc za ciosem kupiłam też Hibiskusowy tonik do twarzy Sylveco (35.10 zł). Jednak po przespaniu się, kolejnego dnia stwierdziłam, że jak już kupuję to chętnie też poznam się z nowością czyli Oczyszczającym peelingiem z korundem Sylveco a że zestaw z Kremem brzozowym z betuliną był bardziej korzystny pod względem ceny to mam piąty krem na zapas. A na koniec moje ostatnie chciejstwo z tej firmy czyli Arnikowe mleczko oczyszczające (37.80 zł). Do zakupów dostałam w prezencie małe mydełko. A zamówienia poszły jeszcze przed DDD bo sklep zdecydował się udostępnić opcję darmowej wysyłki kilka dni wcześniej :)


Mazidelka.pl trochę mnie zawiodły :( Nie dosyć, że księgowali przelew przez 3 dni (!!!) to jeszcze połowę asortymentu jaki miałam w koszyku wymiotło zanim podjęłam decyzję o zakupach (bo zakupy 'rosyjskie' planowałam na drugą połowę miesiąca) chociaż tutaj trudno obwiniać sklep ;) 
Koniec końców klinkęłam to co zostało w koszyku czyli: szampon na łopianowym propolisie, tonik do włosów przeciwko wypadaniu, solny scrub odchudzający, muszkatołowe masło do ciała oraz dodatkowo ryżowy peeling do twarzy. (60,79 zł).


Mimo, że skarbysyberii.pl oficjalnie nie dołączyły do DDD 2 grudnia zaproponowały klientom darmową dostawę do paczkomatów (zakupy powyżej 20zł) na dodatek oprócz bieżącej promocji do -40% zaoferowali 15 % rabat. Koniec końców (ku mej wielkiej radości!) udało mi się kupić mydło do włosów i ciała w wersji cedrowej i miodowej, które na Mazidełkach nie dość, że zostały wymiecione to jeszcze w były odrobinę droższe. Ja na Skarbach zapłaciłam za oba łącznie 25.30 zł.

I to by było na tyle ;)) 

P.S.
Mam problem, posty aktualizują się w Waszych blogrollach z ogromnym opóźnieniem :( Czy można coś na to poradzić?

128 komentarzy:

  1. ile wspaniałości ;) będziesz miała co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy produkty już w użyciu, reszta niestety poczeka na swoją kolej ;))

      Usuń
  2. Ale zakupy. Ciekawią mnie te kremy z TOŁPA.

    OdpowiedzUsuń
  3. planuje kupić krem pod oczy z serii biały hibiskus, ale ta fajna promocja tego nie obowiązuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może: http://merlin.pl/tolpa-botanic-bialy-hibiskus-30-rewitalizujacy-krem-uelastyczniajacy-pod-oczy-10ml_Torf/hb/product/219,1324132.html z darmowym odbiorem w którymś z ich punktów? :) Sama się nad kremem pod oczy Tołpy właśnie zastanawiam :D

      Usuń
  4. Też zrobiłam zakupy z Tołpy. Dwa środkowe kremy nam się powtarzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na te polowałam :) Kupiłaś coś jeszcze? :)

      Usuń
  5. super zakupy!!! ;) ja aż tak nei poszalałam :P a z mazidełek dopiero dziś zarejestrowali mi wpłatę na konto więc jeszcze poczekam na swoją paczuszkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazidełka ciut przeginają z tymi przelewami... :/

      Usuń
    2. nooo tym bardziej, że ja od mojego banku dostałam dużo szybciej informację, że kasa wpłynęła do nich na konto :/
      nie wiem, może dużo osób złożyło zamówienie w DDD i dlatego mają takie opóźnienie... ja tam wcześniej nic nie kupowałam więc nie mam porównania

      Usuń
    3. Na wizażu dziewczyny pisały to samo... U mnie to też były pierwsze zakupy i raczej będę polować na promocję na Skarbach ;)

      Usuń
  6. Zakupy pokaźne - oby wszystkie produkty się spisały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości ;)
    Ja tak nie zaszalałam z zakupami, wydałam całe 13 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor pod oczy i lakier do paznokci, bo oczywiście nie mam nic do malowania paznokci :P (ta... a liczba flaszek już dawno przekroczyła 60...)

      Usuń
    2. Spora kolekcja :) Kiedyś miałam podobną ilość ale lakiery mi się 'przejadły' i próbuję ich ilość ograniczyć do niezbędnego minimum :)

      Usuń
  8. Szkoda,że nie wiedziałam o tej promocji 1+1 na kosmetyki Tołpa, na pewno bym się skusiła :) Fajne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to DDD u Cb pełną parą :) Dużo ciekawych rzeczy :)
    Co do tego opóźnienia to czasem tak jest ... może to jakiś ich błąd. Pewnie trzeba po prostu trochę poczekać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, same moje chciejstwa, które i tak bym kupiła prędzej czy później :)

      Usuń
  10. Sporo tego:) ja NIC nie kupiłam.., wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku DDD przegapiłam i mocno żałowałam :(

      Usuń
  11. no to zaszalałaś ;D Ale nie dziwię się, ja także kupiłam kilka drobiazgów, min świeczkę YC, rzęsy ardell i kremiki dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam nad woskami YC ale mam jeszcze 4 więc na razie starczy ;)

      Usuń
  12. ja przegapiłam ten dzień i już żałuję :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaskoczona jestem tą ceną zakupów ze Skarbów Syberii, bardzo korzystnie to wyszło ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Ceny regularne mają spore ale często mają bardzo korzystne promocje :)

      Usuń
  14. Miłego testowania! Zakupy bardzo fajne, będzie co :) ciekawa jestem tych kremów tołpy, będę czekać na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością sięgnę po któryś gdy wykończę obecne :)

      Usuń
  15. ja niestety na moje zamówienie z ddd jeszcze czekam, ale mam nadzieję, że już jutro je dostanę, zamówiłam tylko 3 rzeczy, bo sama nie wiedziałam co mi jest potrzebne,a że mam jeszcze zapasy to nie chciałam szaleć. jak będę coś potrzebować to zrobię po prostu hurtowe zamównienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zapasy ale... systematycznie je zużywam ;)

      Usuń
  16. Też skusiłam się na tonik hibiskusowy :) To mydełko cedrowe jak i miodowe bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cedrowe już w użyciu i jestem zachwycona *-* No i ten zapach :) Zapowiada się hit :)

      Usuń
  17. Ale szaleństwo zakupowe miałaś :) W kremie brzozowym trochę mi przeszkadza zapach... Ale mydło cedrowe już za mnie chodzi kilka tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też chodziło aż wychodziło :)

      Usuń
  18. zaszalałaś Kochana nie ma co :) ja za to więcej wydałam na ciuchy i zabawki na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prezenty kupiłam już pod koniec listopada :)

      Usuń
  19. Najchętniej wypróbowałabym wszystkie produkty ze zdjęcia z Sylveco, za to Tołpa w ogóle mnie nie interesuje ;) czekam na kolejne recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Tołpy (jak i Sylveco) jeszcze nic nie miałam więc stwierdziłam, że to dobra okazja poznać się z oboma firmami :)

      Usuń
  20. Szaleństwo :D Ale same naprawdę świetne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem tej Tołpy 30+ na noc. Przed weekendem zauważyłam koło siebie na rynku osiedlowy sklepik z ekologicznymi produktami, który sprzedaje też kosmetyki Sylveco. Teraz potrzebuję nowy płyn micel. może coś dobrego od nich by się znalazło? Ja jeszcze w ogóle nie miałam styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ich micel lipowy jest dobry, sama go chętnie wypróbuje ale póki co mam inne w zapasie :)

      Usuń
  22. ale wspaniałości, zwłaszcza zestaw Tołpy i Sylweco

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zakupy takie proekologiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pochwał na temat tych kosmetyków już czytałam, że najwyższa pora przetestować je na własnej skórze :)

      Usuń
  24. Świetne nowości :) kosmetyki Sylveco już dawno goszczą na mojej zakupowej liście :). miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, poszalałaś:)
    A wiesz, że mi 4 dni księgowali przelew na mazidelka.pl. Kosmetyki pewnie przyjdą dopiero jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie taki czas księgowania środków to spore przegięcie... O ile jestem z stanie zrozumieć, że spakowanie zamówienia (szczególnie w takim okresie) trochę trwa tak to że moje pieniądze gdzieś na trzy dni 'wcina' już nie bardzo :/

      Usuń
    2. Zgadzam się, że to przegięcie. Mogli chociaż napisać, że przelew przyszedł, bo napewno był już na drugi dzień.
      Z dostawą tez się w sumie przeliczyłam. Myślałam, że kosmetyki będą na wczoraj, ale ich nie było.
      Może dzisiaj się doczekam...

      Usuń
  26. Świetne rzeczy zamówiłaś, oby wszystko się dobrze sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie zaszalałaś :D u mnie tonik, żel do twarzy, lakier i paletka tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak popatrzyłam na Twoje zakupy to aż zapytałam się w duchu dlaczego ja ich nie poczyniłam :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku DDD przegapiłam więc wiem co czujesz :D

      Usuń
  29. ja jeszcze czekam na jedną paczkę i też się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaszalałas :) Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No musze przyznać świetne zakupy zrobiłaś ;)
    Życzę miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, spore zakupy! Ja nic nie zamawiałam w DDD :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wykorzystałaś promocje i DDD maksymalnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne zakupy, najbardziej mnie kusi Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zakupy, kremy z Tołpy szczególnie mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  36. O, a myślałam, że mi tylko tak długo księgowali przelew na mazidełka.pl, skutkiem czego do mnie jeszcze paczka nie przyszła:/

    OdpowiedzUsuń
  37. Baardzo fajne zakupy, my nie skorzystaliśmy jednak z DDD.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ohoho! trochę pięknotek przybyło! :D oby wszystko było udane;) u mnie głównie kolorówka przybyła:) no i kilka wosków YC;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje zdobycze :)) Ja mam kolorówkowy odwyk ;)

      Usuń
  39. Bardzo przyjemnie zapowiadające się produkty :) Oby dobrze się spisały :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne produkty!
    Sylveco znam bardzo dobrze, w kosmetyki rosyjskie dopiero się zagłębiam :) Będę czekać na recenzje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kusiła mnie ta promocja Tołpy, ale mam ogromne zapasy kremów.
    Peeling ryżowy uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że mam ogromne zapasy kremów a koniec końców okazało się, że na swoją kolej czekają tylko dwa (były trzy ale jeden poleciał w dobre ręce :)).
      Peeling brałam w ciemno więc mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi. A głównie po Twojej recenzji chciałam kupić pomarańczowe masło do ciała, niestety nie zdążyłam i mi wykupili :-( Ale kiedyś na pewno nadrobię ;))

      Usuń
  42. Bardzo fajne zakupy :) nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale kosmetyki rosyjskie kuszą mnie z każdej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Czekam na recenzje mydełek. Ja chcę czarne i cedrowe, ale poczekam aż moje zapasy nieco stopnieją ;) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cedrowe mnie zachwyciło po pierwszym użyciu na włosy i twarz :) Oby tak dalej!

      Usuń
  44. Faktycznie zaszalałaś :) Ja zdecydowałam się tylko na jedno zamówienie z ezebra.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zakupy!!!! Ja w mazidelkach też zamawiałam w DDD i do tej pory nie dotarło do mnie moje zamówienie, choć maila potwierdzającego wysłanie otrzymałam. Dodatkowo połowę tego co planowałam kupić, już nie było :((( Polecam masełko muszkatołowe - jestem nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie właśnie to samo, słabo zaopatrzone magazyny mieli :(
      A masło po pierwszym użyciu mnie zachwyciło konsystencją, zapachem i nawilżeniem. Chyba będzie z tego miłość :D

      Usuń
  46. Ale cudowności, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Osobiście skusiłam się jedynie na dwa produktu - kolorówka oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi szał na kolorówkę i lakiery jakoś minął ;) Wolę pielęgnację bo tę zużywam na bieżąco :D

      Usuń
  48. O rany ile dobroci, mam wielką ochotę na coś Z Tołpy:-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nooo, przyszalałaś :D Ale może ja nie powinnam komentować, bo też wybitnie się nie ograniczałam w DDD, a oprócz tego i tak sporo rzeczy wpadło do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zakupy :) ja jakoś nie skorzystałam z DDD, bo muszę wykończyć zapasy :/ a uwielbiam zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapasy mam spore ale na szczęście pielęgnację zużywam w miarę szybko ;)

      Usuń
  51. szaleństwo, tonik z Sylveco bardzo lubię i chętnie po niego sięgam :) ja na nic się nie skusiłam w promocji, bo i tak moje zapasy są olbrzymie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam go używać i zapowiada się interesująco. Ma świetną konsystencję!

      Usuń
  52. kuszą mnie te rosyjskie kosmetyki niezmiernie, więc na pewno się skuszę jak zużyję troszkę tego co mam aktualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dużo Sylveco kupiłaś to lubię. Ja nic nie kupiłam w ddd. Akurat wszystko mam a nie lubię kupować na zapas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie używałam ich produktów, jestem barrrdzo ciekawa jak się sprawdzą :)

      Usuń
  54. Ja niestety boję się kupować przez internet :P

    OdpowiedzUsuń
  55. swietne nowosci :) produkty z tolpy z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pozazdrościć :) Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  57. Racja, jak szaleć to szaleć :D Ja miałam Bóg wie ile pomysłów na zakupy w DDD, żeby trochę zaoszczędzić, a suma sumarum nie kupiłam niczego :P

    OdpowiedzUsuń
  58. zazdroszczę zakupów :) fajna promocja Tołpy

    OdpowiedzUsuń
  59. Czyste szaleństwo :) Ja nie skusiłam się na żadne zakupy podczas DDD :p

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajne zakupy, kilka produktów też mam w planach kupić w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń