PIELĘGNACJA TWARZY | LISTOPAD 2014 | WERSJA 5

Zapraszam Was na kolejną już aktualizację pielęgnacji twarzy.


Dla przypomnienia:

MOJA SKÓRA:
Jest kapryśna. Mieszana, z bardzo rozszerzonymi porami, coraz mniej skłonna do zapychania. Od czasu do czasu pojawiają się na niej niedoskonałości w postaci podskórnych gól - najczęściej w okolicy skroni i brody czoła. Potrzebuje codziennej dawki nawilżenia bo lubi się miejscowo przesuszać. Delikatnie zaczyna być na niej widać znak czasu - zbliżam się do ćwierćwiecza ;)

OCZYSZCZANIE:
Rano ograniczam się do umycia skóry wodą z żelem i tonizowania, wieczorem przed tymi krokami robię pełny demakijaż. Do demakijażu oczu stosuję płyn dwufazowy Liście zielonej oliwki Ziaja [RECENZJA] a do demakijażu skóry twarzy olejek myjący e-naturalne.pl [RECENZJA]. Produktem oczyszczającym jest obecnie pianka Pharmaceris z której nie jestem niestety zadowolona (recenzja niebawem) a tonik to niezmiennie Rival de Loop (uwielbiam!)

NAWILŻANIE, PIELĘGNACJA OKOLIC OCZU, RZĘS I UST:
Najnowszym nabytkiem w pielęgnacji jest serum Bielendy z kwasem migdałowym, którym zastąpiłam krem z Pharmeceris [RECENZJA]. Dodatkowo w moje ręce wpadł olejek Evree Magic Rose, który uzupełnia moją podstawową pielęgnację kremami Lirene DNA Protect (na dzień, na noc i pod oczy). O rzęsy dbam przy pomocny odżywki z Dermeny a pielęgnacja ust to mój ukochany balsam Tisane oraz pomadka Isana.
 Nie byłabym sobą, gdybym o czymś nie zapomniała... stosuję również (niezbyt systematycznie:( ) filtr Pharmaceris oraz emulsję bronzującą Nuxe.

 PIELĘGNACJA DODATKOWA:
Uwielbiam peelingi, głównie mechaniczne jak ten z Palmer's [RECENZJA] jednak odkąd odkryłam peeling enzymatyczny Bandi [RECENZJA] sięgam po niego równie chętnie. Nie byłabym też w stanie obejść się bez masek i na chwilę oceną stosuję maskę algową pod oczy e-naturalne.pl [RECENZJA] oraz maski Bani Agafii [RECENZJA maski oczyszczającej].

Jeśli któryś z kosmetyków nie doczekał się jeszcze recenzji możecie się spodziewać ich w bliższej lub dalszej przyszłości.
Używałyście któregoś z tych produktów? Sprawdził się? :)

You May Also Like

78 komentarze

  1. Żadnego z tych kosmetyków nie stosowałam, a interesują mnie te kosmetyki z e-naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu zaciekawiła mnie ta pianka z pharmaceris, ale skoro nie jesteś zadowolona to szkoda i czekam na dokładna recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się na dniach :) A sama pianka niestety mnie przesusza :<

      Usuń
  3. Ja też mam cerę mieszaną i wiem, że jej pielęgnacja nie jest zbyt łatwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że mamy bardzo podobną cerę. U mnie na liczniku już prawie 28 i zauważyłam, że skóra zaczyna powoli się zmieniać, zrobiła się delikatniejsza, szybko się odwadnia, więc staram się na bieżąco modyfikować pielęgnację tak, by jej dogodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ze względu na jej 'kaprysy' pielęgnacja musi być bardzo rozbudowana bo i trudną ją nawilżyć a i przetłuszczać się lubi...

      Usuń
  5. Peeling Bandi och bym chciała posiąść :) A olejek Evree, to juz jakieś przeznaczenie, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze kojarzę znów jest na promocji w Naturze ;)

      Usuń
  6. U mnie jest dużo skromniej, ale moja skóra nie narzeka. Interesuje mnie ta seria liście zielonej oliwki, będę musiała coś przetestować :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne produkty, aż ja spróbuję bo mam własnie taką cerę podobną .. : )

    Chciałam cię zaprosić na mojego nowego bloga : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ . Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Praktycznie same perełki kosmetyczne, które mi się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko olejek evree, zainteresowało mnie to serum Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale zainteresowało mnie serum z Bielendy oraz tonik z Rival de Loop ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik polecam, o serum dam znać za jakiś czas :)

      Usuń
  11. Zainteresowałaś mnie serum z Bielendy, muszę się mu przyjrzeć z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze sie zaopatrzyć w jakąś maseczkę Agafi... polecasz jakąś szczegolnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam dziegciową, tonizującą i z mlekiem łosia - wszystkie świetne i warte zakupu :)

      Usuń
  13. Uuu... Kolejna pianka, która nie jest zadowalająca. Szkoda, pianki należą do moich ulubieńców, a raczej jak dotąd tylko jedna sprostała moim wymaganiom. Szukam wciąż fajnego zamiennika. Za to zaintrygowałaś mnie Liśćmi od Ziaji. Unikam tej firmy, ale może do demakijażu oczu by mi się przydała. Jak skończę płyn micelarny, to skuszę się na coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Ziają też nie szaleję ale ta dwufaza jest na prawdę udana :) A co do pianki - mi generalnie nie służą produkty pieniące się, niezależnie czy zawierają SLS czy inne 'spieniacze' :)

      Usuń
  14. Też lubię ten tonik :)! ! Kupiłamgo mamie, a w sumie używam go ja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. te maski z serii Liście Zielonej Oliwki z Ziaji są rewelacyjne, ale płynu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki Tobie kupiłam tonik z Rival de Loop, ale jeszcze nie zaczęłam go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja pielęgnacja jest idealna, chyba powinnam wzbogacić swoją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda skóra lubi taką pielęgnację 'na bogato' :)

      Usuń
  18. Spora ta Twoja pielęgnacja twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do tej pory żadnego z tych produktów nie używałam, ale kilka "rzuciło" mi się w oczy! ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Balsam Tisane też bardzo lubię :) Zaciekawiłaś mnie tonikiem z Rival de Loop - muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony produkt, który używam praktycznie non stop :) Chociaż wiem, że nie każdy podziela moją opinię ;) Ale za tę cenę można śmiało przetestować na swojej skórze.

      Usuń
  21. Ja z liści zielonej oliwki mam peeling i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co peelingu nie potrzebuję ale za miesiąc, dwa ;)))

      Usuń
  22. Czekam na recenzję pianki z Pharmaceris, ja się z nią bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety jak wszystko co 'pieniące' przesusza :<

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Po uśmiechu widzę, że się sprawdziły :D

      Usuń
  24. Bardzo rozbudowana i ciekawa pielęgnacja! Super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Maskę algową pod oczy bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Narobiłłaśąs mi smaku na kremy Lirene do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pierwszy raz używam kremów całą serią ;) Ale to tylko dlatego, że je dostałam :)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Nie traktuję tego jako obowiązku :) Lubię kupować i używać kosmetyki ;)

      Usuń
  28. Jestem ciekawa tych rosyjskich maseczek(?). Gdzie je można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sieci :) Swoje zamówiłam na skarbysyberii.pl

      Usuń
    2. Jakby coś to w Krakowie w Jasminie na Długiej i w Firlicie tez na Długiej lub Karmelickiej bodajże :)

      Usuń
  29. Widzę mój ulubiony tonik Rival de Loop :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oo ta piankę Pharmaceris lubimy!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Sporo tego ale u mnie pewnie wyszłoby jeszcze więcej gdyby wyłożyć blisko siebie w rządku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje takie prawdopodobieństwo jeśli nie jesteś kosmetyczną ascetką :D

      Usuń
  32. Sporo tego używasz:)
    Ta nowa seria Ziaji kusi mnie znacznie bardziej niż Liście Manuka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te rosyjskie kosmetyki w saszetkach mnie kuszą od dawna, nie tylko maseczki do twarzy ale i coś do ciała. Może w Dniu Darmowej Dostawy coś uda mi się zamówić, nie znalazłam tylko jeszcze sklepu z rosyjskimi produktami, który bierze udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie widziałam :< Ja zamawiam ze Skarbów Syberii bo mają tanią wysyłkę do paczkomatów :)

      Usuń
  34. Ten peeling bandi chętnie wypróbuję :) Myślę, że mógłby mi przypasować :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę udany :) Mam kolejne opakowanie w zapasie ;))

      Usuń
  35. Strasznie mnie ciekawi ten olejek myjący - sama również bardzo lubię takie kosmetyki i z chęcią wypróbuję i ten :) Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post! Uwielbiam takie wpisy i sama muszę w końcu taki stworzyć :)
    Jeśli chodzi o pielęgnację Twojej buźki to jest ona bardzo bogata i dobrze- trzeba się rozpieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę co tam ciekawego na twarz nakładasz :))

      Usuń
  37. Zaciekawiłaś mnie tym tonikiem z Rival de Loop bo szczerze mówiąc więcej niż jednego ich produktu nie próbowałam, a ciekawią mnie bardzo mimo nie miłej przygody z maseczką do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, też nie lubię ich maseczek :D Za to ten tonik zużywam litrami ;))

      Usuń
  38. Też mam to serum z Bandi i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Na bogato, ze tak powiem. Ja musze kupic sobie ten płyn do demakijażu oczu z ziaji!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam balsam Tisane! Jest lekiem na całe zło, jeśli chodzi o moje usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Róniez uzywam pianki z pharmaceris, tyle ze w wersji do cery naczynkowej i u mnie sie sprawdza, szkoda ze Ci nie przypadla do gustu

    OdpowiedzUsuń