poniedziałek, 10 listopada 2014

Green Pharmacy | Szampon do włosów tłustych u nasady i suchych na końcach | Żeń-szeń

Jakiś czas temu zupełnie spontanicznie zdecydowałam się na zakup dwóch szamponów marki Green Pharmacy. Jeden z ich (z olejem arganowym) doczekał się już bardzo pozytywnej [RECENZJI] na blogu. Dziś pora na kilka słów o drugiej z butli. 


Opakowanie szamponu posiada standardową szatę graficzną dla tej marki i ciemną plastikową butelkę nadającą mu lekko apteczny wygląd.
Szampon jest gęsty, bardzo dobrze się pieni przez co jest dużo wydajniejszy niż wcześniej używana przeze mnie wersja. Bardzo skutecznie oczyszcza skórę głowę i włosy - także po aplikacji olei. Niestety plącze on włosy jednak odżywka pomaga mi je opanować. Włosy po umyciu są bardzo puszyste, lekko odbite od skóry głowy i mam wrażenie, że pozostają dłużej świeże. Nie zauważyłam negatywnego wpływu na końcówki (pozytywnego zresztą też). Zapach nie wyróżnia się niczym szczególnym.
Podsumowując - przeciętniak. Dużo bardziej zadowolona byłam z wersji z olejem arganowym o czym mogą świadczyć dwie kolejne butelki tego produktu, które wróciły ze mną do domu przy ostatnich zakupach ;) Wersję z żeń-szeniem być może jeszcze kiedyś kupię ale nie jest to kosmetyk niezbędny mi do szczęścia. 300 ml kosztuje ok. 7.00 zł, obecnie w Naturze po 5 ;)


66 komentarzy:

  1. Szampon jakby stworzony dla mnie, musze go wyprobowac, tym bardziej ze kosztuje smieszne pieniadze :)

    ___

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jeden szampon GP, niestety u mnie się zupełnie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze szamponu z tej firmy. Ostatnio ziaja oliwkowy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ziaji miałam tylko jeden szampon i był porażką :D Za to bardzo ich lubię myjadło dziecięce Ziajka używać właśnie w roli szamponu :D

      Usuń
  4. U mnie powodował istną masakre... nie mogłam doczesać włosów... nawet odżywka nie pomogła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję! Moje włosy z natury bardzo się plączą i kołtunią ale w tym przypadku na prawdę nie jest źle :)

      Usuń
  5. Już od dłuższego czasu używam szamponów dla dzieci więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się czy moje włosy polubiły by te szampony z GP, bo jeszcze żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się kiedyś mocno do nich zraziłam ale jak widać jest lepiej ;))

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze tego szamponu.Ostatnio namiętnie męczę Garniera i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam odżywkę GP i zraziłam się przez nią do tej firmy, była tragiczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam, jak firma wchodziła na rynek :D Porażka ;)) Jeszcze się nie odważyłam kupić kolejnej.

      Usuń
  9. W moich zapasach czeka 1 szampon z GP mam nadzieje, ze bede zadowolona tak jak Ty z wersji z olejem arganowym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szampon nei dla mnie bo ja mam suche włosy, ale lecę się zapoznać z recenzją tego drugiego:) Olejek arganowy brzmi jak szampon dla sucharków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten z arganem bardziej by Ci przypadł do gustu :)

      Usuń
  11. :-) ciekawy szampon , lubię produkty tej firmy ale tego szamponu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio sporo kupuję produktów tej firmy ;) Coś mnie wzięło na GP ;)

      Usuń
  12. Nie miałam szamponów owej firmy. Za to ich olejek z czerwoną papryczką nie przypadł mi do gustu. Strasznie wysuszał skórę na mej głowie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z papryką tez nie lubiłam (zero efektów) za to z olejkiem herbacianym uwielbiam :)

      Usuń
  13. Nigdy go nie miałam i nie wiem czy się skuszę. W zapasach mam szampon tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Widzę, że jesteś kolejną osobą, która na to narzeka :<

      Usuń
  15. poleciłam go kiedyś znajomemu z dość długimi włosami i opisanym problemie na opakowaniu - był bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę go wypróbować. Moich włosów raczej nic nie jest wstanie splątać nawet bez odżywki

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam swego czasu chyba szampon pokrzywowy z tej serii i całkiem przyzwoicie się spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię kosmetyki GP, tego szamponu jeszcze nie miałam. Ja bardzo lubię szampon z rumiankiem z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten z olejem arganowym chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  20. Od teściowej dostałam właśnie pokrzywowy - ma mi pomóc na wypadanie włosów :-) Zobaczymy jeszcze go nie używałam, nie wiem jak będzie. Ten argonowy brzmi ciekawie, może kiedyś jak nie wyłysieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kiepsko. Zrobiłam część badań, wyszło sporo rzeczy, które mogą powodować wypadanie włosów - następne badania robię w tym miesiącu i mam też usg nadnerczy i zobaczymy co wyjdzie. Staram się nie dołować ale sprawa ciągnie się rok i dopiero teraz (po trafieniu na dociekliwego lekarza) znaleźli jakieś ochyły od normy. Mam nadzieję, że wyreguluję wcześniej niż wyłysieje.

      Usuń
    2. Strasznie współczuje. Mi włosy lecą garściami z nerwów a że nerwów mam sporo to niestety przerzedziły mi się znacznie... Teraz z nimi walczę jak mogę i widzę powoli efekty. Na szczęście :)

      Usuń
    3. Przykro mi z powodów stresów, mam nadzieję że niedługo miną. Walczę, na razie przegrywam ale się nie daje.

      Usuń
  21. Oj nie dla mnie, nie znoszę gdy moje włosy są istnym kołtunem po myciu.

    OdpowiedzUsuń
  22. jak przeczytałam tytuł posta myślałam, że to będzie hit...
    ale niestety przeciętniakom dziękuję, plątanie go deklasyfikuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wierzę w bajki o szamponie, który może działać inaczej na skalp i inaczej na końcówki, ale zawsze to jakiś chwyt ;D Miałam jakąś wersję szamponu z tej firmy i 2 balsamy - z olejem arganowym i pokrzywowy, jednak nie wywołały na mnie żadnego wrażenia, takie przeciętniaczki jak to napisałaś ;) Szału nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu zabrakło dopisku 'inteligentny' :D

      Usuń
  24. Mogłabym go wrzucić za tego piątaka do koszyka, bo do Natury chodzę nałogową. Mam właśnie taki typ włosów, ale niestety jestem skazana na przeciwłupieżowe wynalazki. Zazdroszczę tym, którym taki szamponik wystarczy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie problemy ze skalpem występują sporadycznie ale wtedy używam tylko i wyłącznie szampon Catzy :-)

      Usuń
  25. jeśli dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy po olejach to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet masło shea mi domywa więc coś w tym jest ;)))

      Usuń
  26. miałam tą wersję i również uwielbiałam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Szamponów tej firmy jeszcze nie miałam ale ich serum na końcówki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum mnie kusi od dłuższego czasu ale póki co mam dwa inne zabezpieczacze końcówek w użyciu więc jeszcze trochę poczeka :)

      Usuń
  28. Mimo, że jest dla Ciebie przeciętny, to może zdecyduję się na zakup:) Akurat mam włosy mieszane, może u mnie podziała?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam wlosy sluche wiec nie dla mnie ten szampon . Lubie ta firme:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tyle co go kupiłam w Rossmannie, zdążyłam raz użyć :) włosy wydawały mi się całkiem fajne po wysuszeniu, pierwsze co mogę zauważyć to to że świetnie oczyścił włosy i rzeczywiście były dłużej świeże niż po innych szamponach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cioraz bardziej przekonuje mnie do siebie Green Pharmacy

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam ten szampon tylko z rumiankiem, trochę puszył mi włosy ale znacznie odbudował ich kondycję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam nim zainteresowana, bo właśnie tego typu włosy posiadam, jednak czytałam o nim same słabe i przeciętne opinie, więc nie zdecyduje się na niego, jak i ogólnie chyba na inne produkty z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  34. nie miałam nigdy szamponu z gp, chyba skuszę się na tą wersję z olejem arganowym, ale może na tą też :)

    OdpowiedzUsuń
  35. myślałam o tym szamponie ,ale za każdym razem jakoś go pomijam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 KOSMETYKOHOLICZKA , Blogger