Bania Agafii | Peeling do stóp 'Regeneracyjny'

Odkąd zmusiłam się do codziennego dbania o stopy stało się to moim nawykiem. Coraz chętniej oglądam więc oferty produktów skierowanych właśnie do pielęgnacji stóp. Przy zakupach w sklepie z produktami rosyjskimi skusiłam się więc na zakup peelingu (ok, trzech peelingów ;)) do stóp z Bani Agafii. Dziś o pierwszym z nich czyli wersji regeneracyjnej. 


Opakowanie w formie saszetki wielorazowego użytku jest praktyczne, wygodne i estetyczne. Wygląda może i niepozornie ale to już kolejny produkt w tego typu opakowaniu jaki użytkuję i nie mam wobec niego żadnych zastrzeżeń. Na saszetce mamy podany skład, tłumaczenie instrukcji i informacji na rodzimy język znajduje się na naklejce dystrybutora.
Sam peeling posiada bardzo intensywny leśny (sosnowy?) zapach i płynną konsystencję. Intensywność koloru zadziwia. Ale produkt ten działanie ma... słabe. Drobinki są bardzo delikatne i jest ich stosunkowo niewiele, raczej delikatnie masują skórę niż rzeczywiście mają wpływ na jej złuszczenie. Nie zauważyłam również zmiękczenia czy odżywienia jakie obiecuje producent. Kosmetyku nie ratuje nawet niewygórowana cena (ok. 5 zł) bo ze względu na brak efektów jest on w mojej pielęgnacji po prostu zbędny. Nie przedłużając - bubel, który z pewnością zużyję do ciała i więcej do niego nie wrócę. Mam tylko nadzieję, że pozostałe kupione przeze mnie wersje sprawdzą się choć trochę lepiej. A może Wy polecicie mi jakiś na prawdę mocno złuszczający peeling?



You May Also Like

76 komentarze

  1. Oj bubelek widzę. A szkoda bo ma ładny kolorek zielony. Ja uzywam obecnie gruboziarnistego peelingu z evree i faktycznie drobinki ma odpowiednie i fajnie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak wykończę to co mam to może go kupię :)

      Usuń
  2. A już miałam nadzieję, że odkryłaś coś dobrego. Ostatnio rozglądam się za mocnym peelingiem do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny kolor ma ten peeling!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. drobinek coś mało tam widać :) ale kolor rządzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor może i ładny ,ale to niestety nie podziała również na mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że okazał się bublem ;/ Maski do twarzy Agafii są podobno świetne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są :) Mam 3 w użyciu i wszystkie bardzo lubię :)

      Usuń
  7. rzadko używam peelingów do stóp, ale jak już to wykorzystuje peelingi te same co do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie się prezentuje :) jeszcze nie używałam peelingu do stóp ale czas to zmienić ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, szkoda, że się nie sprawdził. Do stóp rzadko kiedy kupuję specjalne peelingi, raczej kręcę je sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale wolałabym znaleźć jakiegoś fajnego gotowca ;))

      Usuń
  10. A mnie ten kolor odpycha ;D zdecydowanie wolę jaśniejsze papki pielęgnacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdziwiła mnie ta płynna konsystencja, ale na dłoni nie wygląda to najgorzej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda,że taki kit,na ogół kosmetyki tej firmy są fajne.Ale dobrze wiedzieć czego nie kupować :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor dość ciekawy, wielorazowa saszetka to kolejny trafny pomysł - szkoda tylko, że działanie takie delikatne, bo do stóp jednak potrzebuję czegoś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale kolorek:-)
    Szkoda,że nie działa .

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglada super:) nie wiedzialam ze maja takie cos

    OdpowiedzUsuń
  17. Z bielendy z linii profesjonalnej są dobre

    OdpowiedzUsuń
  18. W TkMaxxie często są takie skarpety złuszczające, podobno działają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam te z Purederm (?) i niestety nie byłam zadowolona :)

      Usuń
  19. niebanalny kolorek, zainteresował nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresował nas kolorem.. ale skoro tak działa to po niego nie sięgniemy:)

      Usuń
  20. Ciężko trafić na porządny zdzierak do stóp, przerobiłam ich już troszkę - fajny był peeling Evree, miał ostre i mocno złuszczające drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna osoba, która go poleca, więc chyba coś w tym musi być :D Moim ideałem była stara wersja peelingu z BeBeauty (w pomarańczowej tubce) ale niestety wycofany :(

      Usuń
  21. Ma piękny kolor, szkoda, że taki niewypał :/ Dobrze złuszczające to polecam skarpety :) Każdy peeling się przy nich chowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie skarpety nie zdały egzaminu :)

      Usuń
  22. Mocny zdzierak - Neurtogena ;) Dla mnie super ;))
    A ten mimo że nie było WOW ! To chcę wypróbowac ;)) Może u mnie spisałby się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. już tak długo się czaję żeby kupić kilka rzeczy z Agafii...:D może w końcu zamówię! kusi mnie jeszcze maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się czaiłam ;)) Maski do twarzy mają świetne :D

      Usuń
  24. Wygląda przeokrutnie xD jak zmiksowana trawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki intensywny shrekowy kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale wygląda :D Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy wygląd mazidła. :) Szkoda, że tak słabo ścierał... No i regeneracja, gdzież ona... Hmm.

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam peeling w saszetkach Perfecta wulkaniczny, u mnie sie całkiem dobrze sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierpię produktów w saszetkach :( Banie Agafii ratuje ich wielorazowość ;)

      Usuń
  29. och szkoda, że się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny, intensywny kolor i chyba tutaj już superlatywy się kończą :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. No BANIA AGAFII tym razem zrobiła Cię w niezłe bambuko
    a tak na serio to szkoda, że jednak to zły produkt.

    OdpowiedzUsuń
  32. bubel ale w pięknym kolorze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień jest tak nienaturalny że no.. ;))

      Usuń
  33. Szkoda, że zupełnie nie daje u Ciebie efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  34. kolorek ciut specyficzny :)
    szkoda że bubel :(

    OdpowiedzUsuń
  35. cóż za kuszący kolor, aż chce się wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. szkoda ,że jest słaby bo kolor zdecydowanie mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. szkoda, że się nie sprawdził... Lubię mocne zdzieraki do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale ma śliczny kolor ;) Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam kilka saszetek ale chyba do stóp nic nie kupowałam. Oby pozostałe były trochę lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kolor jest fajny, a jaki skład ma kosmetyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład na opakowaniu... (drugie zdjęcie).

      Usuń