Codzienny makijaż ostatnich tygodni...

października 19, 2014

Ostatnio maluję się (o ile w ogóle się maluję ;)) o takich porach, że rzadko udaje mi się trafić na światło dzienne. Dlatego też z najczęściej używanymi kosmetykami kolorowymi przeniosłam się do łazienki. Dało mi to też podgląd po jaki kosmetyki sięgam najczęściej. Dziś na ich temat kilka słów...

Pani Kota *-*

Podkład i korektor pod oczy to moje niezbędniki. Jeśli mowa o produktach kremowych z powodzeniem używam podkładu nawilżającego Pharmaceris i korektora Match Perfecion Rimmel. Oba produkty nie doczekały się jeszcze recenzji na blogu, pozostałe podlinkuję Wam na dole. Cały czas wierna jestem również minerałom Lily Lolo - podkładowi w odcieniu China Doll oraz cieniowi/korektorowi w odcieniu Cream soda. Rzadko sięgam po róże czy rozświetlacze za to bronzer to dla mnie rzecz obowiązkowa i na mojej skórze gości Sun touch bronzing powder od My Secret ze względu na swój idealny herbatnikowy odcień.
Z makijażu oczu często rezygnuję, jednak jeśli sięgam po cienie są to albo cienie wypiekane Provoke albo marna jakościowo ale świetna kolorystycznie paletka W7 Naked Nudes. Tusz do rzęs (który sporo zyskał gdy podeschnął) to również marka Provoke. Brwi najczęściej podkreślam woskiem z paletki do brwi Lily Lolo w odcieniu Light. Nie że mam jakieś zastrzeżenia do cienia - bo nie mam - ale jestem strasznym leniem i nie chce mi się bawić w ich uzupełnianie.
Na ustach (znów, jeśli je maluję) goszczą trzy pomadki: Be Beauty w odcieniu 3, matowa Pierre Rene w odcieniu 6 lub Lily Lolo Berry Crush.
I to by było na tyle ;)


RECENZJE:

A jak wygląda Wasz codzienny makijaż? :-)




You Might Also Like

74 komentarze

  1. U mnie codziennie jest podkład puder kredka tusz i jakiś blyszczyk albo maselko do ust tylko ;-). Bo rano niestety nie mam czasu bawić się w cos trudnego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to po kredki nie sięgam praktycznie wcale ;))

      Usuń
  2. Lubię podkłady pharmaceris, jako jedne z niewielu, mają odcienie, które względnie mi pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mam dokładnie to samo :D Jednak 01 w nawilżającym jest i tak sporo ciemniejsza niż w kryjącym :<

      Usuń
  3. u mnie róż i bronzer to stali goście ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię róże jednak częściej używam je latem i wiosną ;))

      Usuń
  4. Mój "zwyklak" nie obejdzie sie bez tuszu i bronzera :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie codziennie ląduje na twarz podkład mineralny AM, róż Alva, cień On and on Bronze lub kredka Maybelline Kajal, tusz Lovely i pomadka Maybelline T'hats Mauvie i tyle :). Kosmetyki mineralne bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On and on Bronze muszę w końcu zmacać i zobaczyć o co tyle krzyku :D Mam odcień Taupe i go nie lubię :D

      Usuń
  6. Ne wiedziałam, że W7 ma podróbkę Naked, zaskoczyłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz do rzęs mnie zaciekawił :) Biorę się za czytanie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowała mnie ta paletka cieni, kiedyś zastanawiałam się nad jej zakupem, jak przeczytałam że jest marna to chyba zrezygnuję z zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo słabizna :) Szkoda na nią nawet tych kilkanaście złotych. Lepiej kupić dwa cienie z Inglota ;)

      Usuń
  9. Trochę tego jest :) ja do brwi używam kredki, jak mi się przypomni oraz częściej korektora Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna jest ta pomadka z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paleta cieni od W7 mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie pomadką Be Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bronzera używam ostatnio częściej niż różu i to też w zależności od humorku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd kupiłam swój pierwszy puder brązujacy nie rozstaję się z tym kosmetykiem :-))

      Usuń
  14. ja muszę w końcu kupić podkład z pharmaceris!

    OdpowiedzUsuń
  15. Paleta cieni W7 wygląda ciekawie ale nie wiem jak z ich jakością.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też używam tego korektora z Rimmel, kupiłam go trochę w ciemno i nie spodziewałam się, że będzie taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też brałam w ciemno na -49% w Rossmanie i myślę nad zakupem kolejnej sztuki :-)

      Usuń
  17. Mam tą paletkę,jednak cieniami maluję się bardzo sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam ostatnio paletku nude z Lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i szybko ją oddałam ;) Już wolę tę W7 :)

      Usuń
  19. Ciekawa ta paletka cieni. Wszystko takie naturalne co bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej przy braku czasu z makijażem nie szaleje :)

      Usuń
  20. jeszcze nic u siebie nie testowałam:) a minerały Lily Lolo mnie kuszą,bo Ab sprawdza się świetnie,ale to był moje pierwsze minerały i chce sprawdzić inne produkty tego typu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego samego względu czaję się na podkład Annabelle ;)))

      Usuń
  21. u mnie ostatnio makijaż to puder mineralny i eyeliner :D czasem dorzucę pomadkę w jakimś mocnym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka Naked mnie kusi mimo, że wspominasz o miernej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby ma 4 odcienie ale dwa beże wyglądają identycznie, biel jest słabiutka ale polubiłam się z tym najciemniejszym (który notabene też jest bardzo jasny ;))

      Usuń
  23. ja na co dzień wybieram tylko krem BB lub CC, tusz i pomadkę Eveline :) jakoś o 4.45 rano nie mam weny ani wyższych aspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja wstaję o nieludzkich porach :D

      Usuń
  24. MÓJ codzienniak to tusz i kreska czarna tak najwygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nawet nie pamiętam, kiedy robiłam czarną kreskę ;)))

      Usuń
  25. Jak mam więcej czasu to bawię się z cieniami, ale zazwyczaj na szybko maluję kreskę i obowiązkowo mocno podkreślam rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie, jeśli wychodzę z domu, na twarzy gości pełny makijaż, czyli zrobione oko (cienie najczęściej z Makeup Revolution lub Inglotaplus kreska i tusz), podkład korektor, bronzer lub róż, rozświetlacz i puder:)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie na co dzień gości bardzo podobny zestaw, tylko zamiast bronzeru jest róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jednak bronzer wygrywa z różem :) Z całą sympatią do rózy ;))))

      Usuń
  28. U mnie podkład, korektor, cień do brwi, jakiś jasny beż, czarna kredka, bronzer i obowiązkowo pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie się malować, ale często nie mam na to poprostu czasu. Na codzień korektor, puder, bronzer, tusz i kredka do brwi = 7minut czyli bardzo optymalny czas jeśli chodzi o poranek :)
    Bella

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się cienie Provoke :). Właśnie sobie uzmysłowiłam, w jaki sposób ja się codziennie maluję, zajmuje mi to prawie równe 30 minut, więc przez to muszę wstać mniej więcej 1,5h przed autobusem na uczelnię :P. Sporo spania tracę na rzecz makijażu, ale już nie umiem inaczej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też *-* Mój pełny makijaż też zajmuje około pół godziny i kupę lat malowałam się codziennie. Chyba się starzeję :D

      Usuń
  31. Mój codzienny makijaż to minimalizm. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie ostatnio ciągle tylko krem DD, brązowa kredka, jasny cień, tusz do rzęs oraz masełko ochronne do ust.
    Twoich kosmetyków nie używałam, ale wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę uzupełnić zbiór o brązową kredkę ! :)

      Usuń
  33. Cienie są piękne. Na co dzień używam podobnych odcieni :) Ja na co dzień używam podkładu, pudru, korektora, różu, pomadki, cieni oraz tuszu, czyli bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mowa o Provoke to się zgadzam. Uwielbiam :)

      Usuń
  34. mamo, jak ja uwielbiam kolorówkę!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój codzienniak zależy od wyspania i nastroju. Wstaje wcześnie i muszę mieć dzień. Ale jak już mam to o mamuniu. Od brązów po limonkę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój codzienny makijaż jest bardzo prosty- puder sypkich Pierre Rene na to podkład mineralny Annabelle Minnerals i róż na policzki oraz obowiązkowo rzęsy tuszem ;) Czasem pomadka na usta, ale nie zawsze mam wene jaki kolor wybrać :p

    OdpowiedzUsuń