Clarena | Podo Line | krem do stóp z mocznikiem

by - października 17, 2014

Nigdy nie myślałam, że nie dość że będę systematyczna w pielęgnacji stóp to jeszcze się z takim codziennym rytuałem polubię. Stało się. Krem do stóp został moim najlepszym przyjacielem.
Dziś o kremie Clarena, który wpadł w moje ręce (stopy?) dzięki uprzejmości sklepu bodyland.pl [KLIK]


Szalenie podoba mi się skromne opakowanie tego produktu. Biel i niebieskie akcenty to jest to. Tubka jest wygodna, miękka, łatwo wydobyć z niej produkt. Konsystencja jest lekka, kremowa, aksamitna. Bardzo przyjemna i sądzę, że wielu osobom przypadnie do gustu. Jest wydajny. Dobrze się rozprowadza, dosyć szybko się wchłania dając efekt wygładzenia. Przyjemnie nawilża i regeneruje. Mimo, że jest to krem do użytku codziennego gdy z braku czasu czy chęci odpuszczałam ten element pielęgnacji stopy wyglądały dobrze kolejne dni. Ma przyjemny jednak dosyć neutralny zapach. Nie mam mu na prawdę nic do zarzucenia jeśli mowa o pielęgnacji stóp średnio problematycznych. Poza ceną, która dla mnie jest dosyć wygórowana. [Do kupienia TU 27,5 zł 100 ml]

Zdarza mi się go również używać jako kremu do rąk  i tutaj ma o wiele większe pole manewru ponieważ dłonie mam w stanie... strasznym. Okolice kostek w sezonie jesienno-zimowym są przesuszone/twarde/pękające (Albo wszystko na raz... Dziewczyny noście rękawiczki! Bo odmrożenie rąk daje właśnie takie skutki. Po latach też). Krem na prawdę daje sobie radę. Wyleczył drobne pęknięcia, całkiem nieźle nawilżył jednak jak każdy produkt z mocznikiem spowodował niestety pieczenie.

Podsumowując: to dobry produkt w średniej cenie.




Post o stopach, pytanie o dłonie. Znacie jakiś porządny krem do rąk dla skóry skrajnie wysuszonej i pękającej bez mocznika (albo w ilościach śladowych w składzie) o bogatej konsystencji w rozsądnej cenie? Oprócz Garniera - nie daje rady.

You May Also Like

71 komentarze

  1. Ja kiedyś pielęgnację stóp traktowałam jako zło koniecznie, a teraz bardzo polubiłam. Moje ulubione kremy do stóp to rozgrzewający Pat & Rub i Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Sylveco mam ochotę ale póki co zapasy w tej kategorii mam za duże na kolejne zakupy :)

      Usuń
    2. Polecam z Sylveco kurację regenerującą krem do stóp + skarpetki :D Działają cuda! :)

      Usuń
  2. Clarene znam raczej z kosmetyków do twarzy / ciała ;d do stóp nic nie miałam od nich ;)
    A do rąk polecam Ci Sorayę różową - tam jest parę wariantów - do suchych i jakichś tam innych - dla mnie jej działanie czasami jest wręcz zbawienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój brat tak odmroził sobie ręce i niestety też zmaga się z tym samym co Ty. Faktycznie warto nosić rękawiczki ;) a z kremów clareny miałam okazję testowac tylko ten ze srebrem (z shinybox) i też byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to była kwestia mrozów i produktów do dezynfekcji dłoni na alkoholu... Człowiek młody był i głupi ;)

      Usuń
  4. Nie przekonuje mnie ze względu na cenę - można sporo podobnych dostać dużo taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clarena raczej słynie z dosyć wysokich cen ;)

      Usuń
  5. Bardzo mnie interesują kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie smaruję stóp. Całkowicie o tym zapominam, grr.. Za to odwdzięczam im się raz w tygodniu baardzo kompleksowymi zabiegami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się całkiem niedawno do tego zmotywowałam i szybko weszło to w nawyk :) Moja stopy są przeszczęśliwe z tego powodu ;)

      Usuń
  7. Mam mini wersję innego ich kremu do stóp i jest całkiem fajny, ale cena trochę wysoka jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremów do stóp używam, ale tylko jak sobie przypomnę ;)
    Jeśli chodzi o krem do rąk, to sama poszukuje takiego co wprawi mnie w zachwyt, a z tym trudno niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną moim ulubieńcem jest krem 4 pory roku z serii zimowej z żurawiną :) Na prawdę jest wybawieniem :) Jednak szukam jakiegoś urozmaicenia ;))

      Usuń
  9. ja już mam swojego ulubieńca i raczej nie zmienię : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Clarene :) A co do rękawiczek to zgadza się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. FussWohl mnie pozytywnie zaskoczył kremem z łojem jelenia :)

      Usuń
  12. Muszę się za nim rozejrzeć, bo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki Clareny, ale sama bym ich sobie nie kupiła. Racja działają świetnie, ale nie aż tak jakbym się tego spodziewała za taką cenę. FussWohl radzi sobie z moimi stopami też nieźle, a kosztuje 4 razy mniej. Aczkolwiek firmę clarena lubię za peeling z kawiorem :)
    Bella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z FussWohl bardzo lubiłam krem z łojem jelenia :) A peeling kawiorowy chętnie kieeedyś przetestuję ;))

      Usuń
  14. Niestety do dłoni nic nie polecę :(. Tego kremu nie znam, ale cena jest wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze go przetestować w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena dosyć wysoka, niestety :/
    A próbowałaś do rąk skoncentrowanego kremu do rąk z Neutrogeny? Recenzowałam go dwa dni temu - zajrzyj, może Cię skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękujemy za recenzję :) Nasi graficy bardzo się ucieszyli kiedy przekazaliśmy im, że bardzo spodobało się Tobie zaprojektowane prze nich opakowanie. W kwestii pielęgnacji skrajnie wysuszonej i pękającej skóry dłoni z czystym sumieniem możemy polecić nasz Portulacia Hand Cream w zestawie z rękawiczkami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący krem. Ja dwa lata temu odmroziłam sobie ręce - i mimo,że pilnuję się z rękawiczkami, to gdzieś na moment przy odśnieżaniu auta zdjęłam,bo nie wygodnie czy coś... i bach ... całą zimę nie mogłam tego wyleczyć, skóra czasami aż pękała i rany..szczególnie na kostkach dłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta zima była koszmarem, wyleczyłam ręce dopiero na wiosnę. I co z tego jak rok w rok wszystko się 'odnawia'.. Porażka, no :D

      Usuń
  19. Krem do stóp do rąk to mnie nie dziwi :). Natomiast jeśli chodzi o taki krem gęsty to używam całą zimę Garniera bo inne kremy nie działają niestety, są za lekkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki nie nabawiłam się problemów ze skórą dłoni kremy z Garnier były moimi ulubieńcami (czerwony i różowy). Teraz niestety są za słabe.

      Usuń
  20. Ciekawy produkt :) Mnie Garnier np pomógł przy bardzo wysuszonych dłoniach i stopach, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odmawiam Garnierowi zalet bo kiedyś bardzo lubiłam ich kremy. Niestety, teraz potrzebuję silniejszego działania :)

      Usuń
  21. rękawiczki to mus... po odmrożeniach już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym móc napisać o pielęgnacji stóp to samo co Ty, u mnie to dalej wiecznie zapomniane rewiry ;-) Aktualnie mam w użyciu krem z Eveline Młode dłonie. Wydaje mi się, że nie ma mocznika i jestem pozytywnie zaskoczona jego działaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie kojarzyłam tego produktu, skuszę się na niego za jakiś czas :-))

      Usuń
  23. Dokładnie, warto wypróbować samemu, tym bardziej, że jest to taniuśki produkt :D Może Alantan okaże się Twoim ulubieńcem i nie będziesz mogła bez niego żyć? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i maść i krem - strasznie piekła mnie po nich podrażniona skóra :-(

      Usuń
  24. Kremy do stóp używam namiętnie w lecie ;) a w zimie jakoś o nich zapominam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię rozpieszczać swoje stopy, choć tego cuda jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim ulubieńcem do stóp jest rossmanowski Wuss Wohl :) idealnie wygładza, zmiękcza i nawilża skórę :) czasami do stóp używam również krem do rąk z Isany właśnie z mocznikiem i tez znakomicie sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocznikowy? Ja lubię ten z łojem jelenia :-)

      Usuń
  27. Mam gdzieś próbkę muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojjj cena trochę zniechęca do zakupu :(
    :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesujący produkt. Opakowanie również przypadło mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Źle traktuje swoje stopy, daje im w większości tylko te mazidla, które nie sprawdziły się na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam kremy do stóp z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. akurat kremów do stóp i do rąk uzywam sporadycznie i nie lubię za nie przepłacać wiec bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń