Under 20 | Multi Cleanser 5w1

Ani nie jestem Under 20 ani sympatią nie darzę żeli micelarnych (ale opieram się tylko na mojej przygodzie z żelem z Be Beauty, który okazał się być u mnie kompletną klapą). Gdybym tego produktu nie otrzymała w ramach współpracy z pewnością sama bym go nie kupiła. I wiele bym straciła :)


Multi Cleanser 5w1 to zdaniem producenta:
Rewolucja w walce z trądzikiem! Aktywny żel micelarny Multi Cleanser 5w1 dogłębnie oczyszcza skórę, odblokowuje pory i reguluje produkcje sebum i łagodzi istniejące zmiany trądzikowe. Skóra staje się idealnie nawilżona, świeża i miękka w dotyku.
5 aplikacji przeciw trądzikowi:
  1. ŻEL MICELARNY do mycia twarzy
  2. ŻEL DO DEMAKIJAŻU oczu i twarzy
  3. Peelingujący ŻEL DO MASAŻU
  4. MASECZKA do twarzy
  5. Oczyszczające SERUM NA DEKOLT I PLECY
Moim zdaniem...
...to produkt wart zakupu i jedno z lepszych myjadeł do twarzy jakie ostatnio wpadło w moje ręce. 
Jednak zacznę od minusów a jednym z nich jest brzydkie opakowanie. Ale jestem w stanie to zrozumieć, być może młodzież lubi takie intensywne kolory. Nie mogę jednak zrozumieć czemu producent zdecydował się na tubkę zamiast opakowania z pompką. Żel ten na dosyć płynną konsystencję, więc wycieka w sporych ilościach mimo delikatnego się z nim obchodzenia. A że produkt jest wydajny i potrzeba go bardzo niewiele, spora część się najzwyczajniej w świecie marnuje. Ja zainwestowałam w opakowanie zastępcze z wygodną pompką (2 zł w Rossmanie) i od razu używanie go stało się przyjemniejsze. Dodatkowo ten żel ma piękny kolor i pomarańczowe drobinki więc po prostu... cieszy oko :-) Cieszy też mój nos bo zapach przypomina świeżo wyciśnięty sok z cytrusów, jest bardzo intensywny i odświeżający ale nie duszący czy męczący.
Jeśli chodzi o działanie od razu wspomnę, że stosuję go tylko jako żel oczyszczający i maseczkę. I właśnie w tych rolach podbił moje serce. Żel ten nadaje się do demakijażu makijażu dziennego, skutecznie radzi sobie z tuszem czy podkładem więc jeśli odpowiadają Wam tego typu produktu powinnyście być z niego zadowolone. Ja pozostaję przy micelu i chusteczkach bo... się przyzwyczaiłam. Jednak do mycia skóry jest po prostu bezbłędny. Oczyszcza skutecznie i nieinwazyjnie. Nie pieni się. Na dodatek tonizuje skórę. I co najważniejsze - wpływa na regulację wydzielania sebum (czy jakkolwiek to nazwać..). Już po pierwszej aplikacji zauważyłam, ze moja skóra dłużej trzyma mat i rzadziej muszę sięgać po chusteczkę czy puder do poprawek. Dodatkowo ten żel używany jako... żel (myjący ;)) nie wysusza skóry i nie pozostawia uczucia dyskomfortu. Raz na 3-4 dni nakładam go na skórę jako maseczkę na 10 minut na strefę T. Skóra jest zmatowiona, oczyszczona, stonizowana. I tutaj niestety lekko wysuszona.
Podsumowując - to na prawdę porządny, nieinwazyjny środek myjący, który świetnie sprawdza się w przypadku mojej mieszanej skóry. Z pewnością sięgnę po niego ponownie w bliższej lub dalszej przyszłości.
Do kupienia w drogeriach za +/- 15 zł. Sugeruję dokupić do niego opakowanie z pompką :D







You May Also Like

71 komentarze

  1. Przyznam się szczerze, że zaskoczyła mnie Twoja pozytywna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem po jakoś niezbyt wiele się po tym produkcie spodziewałam ;)

      Usuń
  2. Pamiętam że miałam kiedyś ich jeden produkt jako nastolatka i nigdy więcej do tej marki nie wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, jako nastolatka miałam kilka produktów tej serii. Cóż dziś co tu kryć to nie moja półka wiekowa ;)
      Pozdrawiam Emm

      Usuń
    2. Dla tego myjadła watro zdradzić swoją niechęć :)

      Usuń
  3. Ja tez kieys uzywalam tych produktow, ale nie sprawdzily sie zbyt dobrze :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w latach nastoletnich miałam beznadziejną pielęgnację :D Świadomość kosmetyczna wzrosła mi z wiekiem ;)

      Usuń
  4. No to mnie zaciekawiłaś! Choć obawiam się, czy nie byłby dla mnie za agresywny, ale zapewne wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest specjalnie drogi a zawsze można go zużyć w jakiś alternatywny sposób :D Ale u mnie spisuję się na piątkę z plusem :D

      Usuń
    2. Dzięki za powodowanie dziur w moim portfelu! :D

      Usuń
  5. No proszę, jednak te produkty potrafią zaskakiwać nawet Nas, Panie po 20:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żel jest agresywny, trzeba obcodzić się z nim delikatnie ;) Łatwo o podrażnienia skóry. Ja byłam zadowlona z niego. Miałam swego czasu problem z krostkami. Ten żel poradził sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? W moim odczuciu jest dosyć łagodny :-)

      Usuń
  7. Zawsze się obawiałam, że takie żele mogą się nie sprawdzić przy delikatnej skórze. Wiele lat temu miałam z tej firmy żel o podobnej konsystencji, który strasznie mi wysuszał i podrażniał skórę. Ciekawa jestem czy ten okazałby się lepszym kosmetykiem myjącym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kosmetyków młodzieżowych baaaardzo niemiło wspominam żel z Garniera Czysta skóra.. To to robiło armagedon na twarzy... Ten w moim odczuciu jest delikatny :)

      Usuń
  8. Nie znam tego żelu w ogóle. A takie opakowania są niezwykle popularne dla żeli. Stosunkowo od niedawna zaczęły się pojawiać pompki. I całe szczęście ze się pojawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Mi tubki nie wadzą gdy produkt się przez nie nie marnuje. W tym przypadku jest inaczej.

      Usuń
  9. Nie znam tego żelu i przyznam się, że nawet go nie widziałam w żadnej drogerii. Dla mojej wrażliwej cery byłby pewnie za mocny, ale fajnie, że sprawdził się u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość ale już dostępna i w Rossmanie i w Naturze :)

      Usuń
  10. Ja jakoś nie mam zaufania do produktów 5w1 itp, więc pomimo Twojej pozytywnej opinii raczej się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory z produktów wszystko w jednym lubiłam tylko odżywkę 8w1 z Eveline :D

      Usuń
  11. wiele kosmetyków z under20 jest na prawdę fajnych, ale zdażają sie tez niechlubne wyjątki :) fajnie że ten Ci sie spodobał :) przyznam szczerze, że go nie znam ale bardzo chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony jak najbardziej polecam :-)

      Usuń
  12. Nieszczegolnie przepadam za under20 ;|

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem juz under 20:D ale spróbować można

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam nigdy Under 20. Ale to zachęca mnie to, że ma aż 5 zastosowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusisz! Brzmi całkiem nieźle, jak tylko uporam się z zapasami myjadeł do twarzy zainwestuję w tę tubkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy uporam się z zapasami chętnie po nią sięgnę ponownie :D

      Usuń
  16. Nie znam tego produktu :) ale wydaje się wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam swoich dwóch ulubieńców w tej kwestii i ich nie zdradze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co fajnego używasz?
      Ja do tej pory najbardziej lubiłam emulsję micelarną Anidy ale ile można tego samego używać :D

      Usuń
  18. Kilka lat temu stosowałam kosmetyki z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie sądziłam, że kosmetyki under 20 tak dobrze się spisują :) micelka w żelu nie miałam, a do tego matuje więc chyba się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne rozwiązanie z pompką, może się na niego skuszę w przyszłości, ale póki co mam zapas kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam kilka produktów Under 20. Jedne to strzały w dziesiątkę, inne to kompletne klapy.

    OdpowiedzUsuń
  22. już drugi raz piszę ten komentarz :D ostatnio coś mam pecha i wyskakuje jakiś błąd. nie przepadam za kosmetykami under 20, i raczej się one u mnie nie sprawdzają. jak zaczynałam czytać tego posta, to pomyślałam "oo kolejny bubel", ale okazało się, że jednak się u Ciebie sprawdził :D więc może i ja wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba wina blogera bo ja też czasem i trzy razy to samo muszę pisać na różnych blogach :<
      Powiem szczerze, że liczyłam na bubla ale miło się rozczarowałam :D

      Usuń
  23. Ostatnio myślałam, żeby go kupić ale szybciej wpadła mi w ręce polecana przez Ciebie emulsja z Anidy ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anida jest bezbłędna za uczucie komfortu jakie pozostawia i w dziedzinie myjadeł nadal pozostaje moim ulubieńcem :) Co nie znaczy, że ten żel jest zły - ba, jest bardzo dobry :)

      Usuń
  24. Bardzo fajny kolor, a jak mówisz, że dobrze działa to super! Ja aktualnie używam Garnier 3w1 i też świetnie spełnia swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Garnierowi nie ufam bo wszystkie produkty jakie od nic stosowałam robiły mi więcej szkody niż pożytku. Niestety..

      Usuń
  25. Jestem zaskoczona,że tak fajnie działa,raczej omijam takie produkty,a tu taka niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda ślicznie w przeźroczystym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D Szkoda, że zotał on 'schowany' w takie nieładne coś :<

      Usuń
  27. Ja mam teraz Garnier Czysta Skóra 3w1- żel, peeling i maska. I z tego co pamiętam to ma glinkę białą w składzie. Na początku byłam średnio zadowolona. Ale teraz najbardziej lubię go używać w formie maski :) ale stosuję go też jako żel i peeling. Chociaż i tak nic u mnie nie przebije tych enzymatycznych ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi żel z tej serii zrobił parę lat temu taką masakrę na skórze, że omijam inne produkty z daleka. Swoą drogą ich kremy, szampony, odżywki mi bardzo nie służą...

      Usuń
  28. Całe szczęście mam już swojego faworyta w kwestii oczyszczania twarzy, a trądzik mnie nie dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to za faworyt?
      Trądziku na szczęście nie mam i ja ;)

      Usuń
  29. Też by go nie kupiła. A producenci czasem nie myślą i machną jakiś produkt w byle jakie opakowanie. O i masz babo placek i myśl sama jak się z nim uporać. Ale dobrze wyszłaś z tej opresji ;) Też tak czasem zrobię że kosmetyk przeleję do innego opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. faktycznie mało funkcjonalne to opakowanie...

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie nie tyle zaskoczyła Twoja pozytywna recenzja co zastanowila i zainteresowała Under20 . Nigdy jakos nie interesowalam sie nawet tymi kosmetykami,jaos odruchowo przejezdzalam po nich wzrokiem jakby ich tam nie bylo ;)
    Przyjrzę się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne (oprócz kremu BB którego nie cierpię :D) ale to myjadło jest na prawdę świetne!

      Usuń
  32. fajny produkt, ale ostatnio moja skóra coś coraz mniej się przetłuszcza i wolę nie używać takich kosmetyków, które mogą jej w tym przeszkodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak przeczytałam o 5 funkcjach to troche zrobiłam karpia. Ale potem przeczytałam opinie i wiem, ze jak wyrzucę już rzeczonego micela z biedry to dorwę under20!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim skromnym zdaniem jak najbardziej warto! :-)

      Usuń
  34. Przekonałaś mnie - prędzej czy później trafi w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie go kupię. Bardzo mi się spodobał. Muszę się przyjrzeć tej serii.

    OdpowiedzUsuń