PROVOKE | Dr Irena Eris | TWIN EYESHADOW Cienie podwójne

Te niepozorne cienie szybko zawładnęły moim codziennym makijażem. Dlaczego?



TWIN EYESHADOW Cienie podwójne zdaniem producenta:
Spiekane cienie do powiek o niezwykle miękkiej i jedwabistej konsystencji zapewniają maksymalną wyrazistość koloru i trwałość makijażu. Łatwo się rozprowadzają, pozostawiając po sobie intensywną smugę soczystych kolorów. Dzięki delikatnie mieniącym się perłowym drobinkom zapewniają niepowtarzalny efekt świetlistości. Możliwość podwójnego zastosowania: na sucho - dla subtelnego efektu lub na mokro - dla intensywnego, pełnego lśnienia.
Formuła wzbogacona o Witaminę E, która doskonale zmiękcza i wygładza skórę.
Formuła testowana DERMATOLOGICZNIE i OFTALMOLOGICZNIE.
Moim zdaniem:
Podeszłam do tych cieni jak pies do jeża. I brązów w mojej kolekcji mam sporo i perłowych beżów u mnie pod dostatkiem. Jednak już po pierwszych testach kolorów na skórze byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Beż to nie beż a beż opalizujący na jasne złoto. I to bardzo ładne złoto, bo zazwyczaj w takich odcieniach nie wyglądam najlepiej a w tym odcieniu mi do twarzy bardzo. Brąz w opakowaniu neutralny i nijaki na skórze jest ciepły, czekoladowy, chwilami wydaje się być podbity burgundem, czasem ciemnym złotem lub miedzią. Jest bardzo niejednoznaczny i z pewnością nie jest wtórny.
Kolory są bardzo intensywne dzięki wspaniałej pigmentacji. Cienie dają satynowe wykończenie jednak mimo drobinek daleko im do typowej perły. Producent twierdzi, że można je aplikować na mokro - przyznaję się bez bicia, że nie próbowałam. Bo też nie widzę takiej potrzeby. Zaaplikowane na sucho i tak powalają kolorem. Mimo, że spiekane są przyjemnie miękkie i świetnie rozcierają się na powiece. Nie tworzą plam czy prześwitów. Są trwałe i nie rolują się w załamaniu (testowane w upały). Odkąd wpadły w moje ręce gościły na moich oczach praktycznie codziennie, gdy decydowałam się na makijaż oczu. Najczęściej przy pomocy brązu robiłam typowe smokey a beżem rozświetlałam wewnętrzny kącik.
Istnieje duże prawdopodobieństwo (chociaż nie zapeszam) że niebawem mój sprzęt fotograficzny zmieni się na lepsze i wtedy pojawi się makijaż z ich wykonaniem. Jednak zdjęcia kolorów oddają je wiernie. Nałożyłam je bez bazy, jedną warstwą.
Cienie możecie dostać na stronie producenta [KLIK] w cenie 65 zł.
A na koniec dodam, że jednak wizualnie dużo bardziej podobają mi się białe opakowania (jak w pudrze czy modelatorze) niż srebrna kasetka w jakiej te cienie dostajemy mimo, że nie mogę powiedzieć, że jest brzydka ;)


You May Also Like

148 komentarze

  1. Śliczne kolory, takie moje ale 65 zł za dwa cienie bym nie dała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne kolory! Ja mam podwójne cienie z kolekcji limitowanej wiosna-lato i mają słabą pigmentację :( Jak widać inne są lepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie widziałam zdjęcia i opinie i że standardowe cienie to słabizna... Te są świetne :-) I te kolory...

      Usuń
  3. Piękne. Zdecydowanie lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach moje kolorki:)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolory:) ja wczoraj uleglam i kupiłam modelator :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak :D mam nadzieje ze bedziesz zadowolona!

      Usuń
  6. Taki sam zestaw mam z Estee Lauder :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie mnie nie kuszą ale kolory mają piękne ;) zdecydowanie bardziej woła do mnie rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio nakupiłam cieni inglota, zatem mam zakaz na inne cienie, ale popatrzeć mogę, swatche wyglądają interesująco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne! Podobają mi się. Czasem cienie mają coś takiego, że wyglądają tanio a te tak nie mają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemne kolorki ;) Lecz nie dla mnie bo nie umiem się malować cieniami i prędzej zrobiła bym sobie krzywdę nimi :P

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kolory, ale cena jak dla mnie na minus :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość na szczęście jest adekwatna do ceny :)

      Usuń
  12. Świetne kolory w sam raz na moja opadająca powieke :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ulubione kolory, w których czuję się najlepiej. Satynowe wykończenie dodaje elegancji przez co można używać ich na dzień jak i na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne i dobrze napigmentowane :) Ale trochę drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory, opakowanie - wszystko na tak, oprócz ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Więc może doczekamy się jakiegoś makijażu paletką :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś, że istnieje prawdopodobieństwo ;)
      Nie martw się, jeśli komentuję posty to czytam je od deski do deski.

      Usuń
  17. Piękne kolorki :) widać, że są dobrze napigmentowane :) Szkoda tylko, że cena jest dość wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne odcienie, bardzo moje :) Jednak nie wiem czy nie zostanę przy swoim MACu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maca jeszcze nie miałam ale wychodzę z założenia że wszystko przede mną :)

      Usuń
  19. Piękne kolorki ale ja mam jeszcze wielgachne zapasy cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie kolory cieni. Ale cena mnie powailiła, wolę iść do inglota i kupić o wiele taniej :) Obserwuję ♥ milano-infusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolory, dobre na każdą okazję ale niestety trochę drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne odcienie ..lubie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory wprost moje! Uwielbiam takie odcienie w makijażu dziennym. Podoba mi się eleganckie opakowanie cieni, cena tylko trochę odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory stworzone dla mnie! :) szkoda, że takie drogie są, ale może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być świetny prezent dla samej siebie :)

      Usuń
  25. Wow świetną mają ta pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyjemne, bezpieczne kolorki, takie których używam :) Tylko ta cena mnie przeraża :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne :) Pierwsze cienie z tej serii, które mi się podobają i mają dobrą pigmentację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie czytałam, że podwójne z limitowanki to słabizna :/

      Usuń
  28. Zdecydowanie moje kolorki ;) I widać, że są intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. "Jak pies do jeża" - tym mnie rozbawiłaś. =)
    Cienie bardzo ładne.
    Też bym wolała białą kasetkę bo na takim jakby
    "lustrzanym" opakowaniu widać na przykład
    pozostawione odciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I źle im się robi zdjęcia :D Ale to chyba najmniejszy problem :P

      Usuń
    2. To też problem dlatego rzadko fotografuje lakiery bo mają takie zakrętki.
      Chyba tylko trzy opinie na temat lakierów wliczając ostatni post zamieściłam :D

      Usuń
  30. śliczne kolory, właśnie takie lubie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne kolory i na pewno dobre jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ich jakości nie mogę powiedzieć złego słowa :)

      Usuń
  32. jakoś nie mogę się na nie przerzucić ostatnio.
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne kolory i wyglądają na dobrze napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak za 2 cienie myślę, że jest dość drogo...

    OdpowiedzUsuń
  35. Na zdjęciach wyglądają super, ale cena zabija ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne cienie, zestawienie kolorystyczne dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pigmentacja świetna, gorzej z ceną ;c

    Obserwuję. Bardzo bym prosiła o SZCZERE poklikanie w linki, wiesz że jest to bardzo ważne, odwdzięczam się komentarzami i obserwacją :)

    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Sporo kosztują, pewnie taka sama jakość jak inglota. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Inglota mam aż jeden cień - perłowy beż - i jakościowo jest słabszy. Jak z resztą nie wiem :-)

      Usuń
  39. śliczne opakowanie i cienie także bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolorki nie dla mnie, ale ładnie się prezentują :))

    OdpowiedzUsuń
  41. To opakowanie jest bardzo urocze, takie eleganckie :) Kolory bardzo mi się podobają, mam podobne w kolekcji, ale niestety pigmentacja jest gorsza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie produkty z tej firmy mają przepiękne opakowania :)

      Usuń
  42. O kurczę cena jest niezbyt przyjemna :/ ale beż rzeczywiście pięknie opalizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ojeny ;) zazycze sobie na pewno na urodziny, swieta czy cos bo kolory idealne dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cienie mają cudownie odcienie! Jednak mimo wszystko - wydaje mi się, że ich cena jest za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtańsze niestety nie są... Ale od czego są promocje :D

      Usuń
  45. Przepiękne kolorki:) Bez watpienia zachwycaja...

    OdpowiedzUsuń
  46. Mimo, że kolory najoryginalniejsze nie są to i tak wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejciu jaki cudowny duecik! Bardzo lubię takie zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie się prezentują :-) chętnie bym je nałożyła na swoje powieki

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne są! Ja głównie używam brązów do makijażu i chętnie bym wypróbowała, ale nie za tą cenę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najchętniej sięgam po brązy (i brzoskwinie) :D

      Usuń
  50. rzeczywiście pięknie wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne odcienie i pigmentacja, moje kolory, ale kurcze ta cena.....

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakość zapewne warta ceny. W końcu p. Eris!

    atelierkobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Moje odcienie, ale cena niezbyt zachęcająca. A poza tym ma ładne eleganckie opakowanie, które przykuwa uwagę.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładne pudełeczko i ciekawe kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. kolory bardzo ładne, ale cena wydaje mi sie trochę za wysoka jak na dwa cienie :c

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Takie odcienie są ponadczasowe :) Można przy ich pomocy wyczarować dzienny i wieczorowy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  57. Piekne kolory plus eleganckie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ladne kolory i faktycznie pigmentacja niezła, ale cena dość wysoka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już raczej kosmetyk 'luksusowy' niż drogeryjny. Ale można od czasu do czasu zrobić sobie prezent :)

      Usuń
  59. Ładne kolory, w ogóle produkty z linii Provoke są godne poleceniami. Mam podkład i bardzo sobie go chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  60. kolory bardzo ładne i pewnie mi by się też spodobały,cena jednak dla mnie trochę za wysoka jak za 2 cienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, kosmetyki Provoke do najtańszych nie należą.

      Usuń
  61. Ładnie się prezentują, chociaż brąz dla mnie chyba za ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajnie, że one są takie intensywne ;))

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaka świetna pigmentacja tych cieni! Piękne kolory, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczna kolorystyka - bardzo mi się podoba :) W sam raz na zbliżającą się jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kolory piekne, a skoro jeszcze trwale to czuje sie skuszona :) na moich powiekach wiekszosc cieni splywa i roluje sie juz po chwili :/

    OdpowiedzUsuń
  66. zdecydowanie moje kolory-cudne są,tylko czemu takie drogie:(

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękny ten jasny cień *.* Idealne jasne złoto ♥

    OdpowiedzUsuń