Lakier | Wibo Express Growth 141

by - września 21, 2014

Lubię lakiery Wibo. Szczególnie te z serii Express Growth. Lakier o numerze 141 jest lakierem o trwałości standardowej dla tej serii - kryje po 2 warstwach, nie smuży, nie bąbluje, trzyma się bez większego uszczerbku 2 dni (ja nakładam top i cieszę się nim nawet tydzień). 
Kolor za to ma co najmniej piękny. Chłody nudziak, który subtelnie i prawie niewidocznie opalizuje na róż. To jeden z tych lakierów na każdą okazję :)



Lubicie takie odcienie?

You May Also Like

109 komentarze

  1. Kolor zdecydowanie mi się podoba, pasuje na każą okazję jak sama napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden kolor z tej serii i go lubię. Kolor piękny, uwielbiam takie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swojej karierze miałam pewnie ze 20 ;)

      Usuń
  3. Kolor uniwersalny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny nudziaczek ;) Ja teraz mam chrapkę na nieco ciemniejsze lakiery, ale do nudziaków zawsze wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, aktualnie noszę bordo, też Wibo ;))

      Usuń
  5. Kolor idealny na każdą okazję zgadzam się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie świetny odcień. Z chęcią go kupię ale w Rossmannie w moim mieście półki Wibo świecą pustkami :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor faktycznie pasuje do wszystkiego i na każdą okazję, a przy tym długo się utrzymuje z topem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście ładny odcień. A jaki topcoat kładziesz na niego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, mam go... i bardzo lubię, dokładnie jak u Ciebie z topem u mnie też trzyma niemal tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam bardzo podobny i baaardzo go lubię, często wykorzystuję pod gradienty lub zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie odcienie. Optycznie wydłużają palce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba na niego zapoluję. Wygląda super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kolory, są idealne na jakieś bardziej eleganckie wyjścia, jak i na co dzień :)
    ps. masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety - miałam... To dosyć stare zdjęcie ;))

      Usuń
  14. Podoba mi się bardzo ;) Choć sama rzadko mam na paznokciach takie neutralne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękne paznokcie! :) Bardzo lubię takie kolory, są uniwersalne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nie mam (to stare zdjęcie) ale walczę ;))

      Usuń
  16. Kolor bardzo mi odpowiada, lubię używać takich lakierów na co dzień. =)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się ten nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam taki sami tylko ze mietowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten lakier i bardzo go lubię, nudziaki zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny :) ale moje paznokcie jakoś tak nieszczególnie lubią wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go i uwielbiam, chociaż nudziak z Golden Rose też bardzo lubię i dłużej trzyma się na moich pazurkach : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne paznokcie, kolor ponadczasowy ; d Osobiscie też lubię taką kolorystykę. Mam matowy nude z Golden Rose i tutaj akurat trochę się zawiodłam tym matowym efektem, więc może kiedyś wypróbuję Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii lakiery jak najbardziej polecam :-)

      Usuń
  23. Kiedy nie wiem jak pomalować paznokcie, to sięgam właśnie po takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wygląda ten kolor na paznokciach. Musthave na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie takie odcienie, neutralne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem pewna, czy nie mam go w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz tak piękne pazurki że u Ciebie wygląda to mistrzowsko !!! ♥ JA mam krótciutkie pazurki i obawiam się że tak pięknie nie będzie wyglądało ;(((

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kolor, pasuje do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię lakiery z Wibo i warto również w takim odcieniu mieć w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba mam taki kolor, albo bardzo do niego podobny - bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawniej mnie denerwowały takie kolory,a od jakiegoś czasu bardzo mi sie podobają-mam bardzo podobny odcień tylko,że z GR.Ten też jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ale nie wiem dokładnie czy ten czy bardzo podobny do tego, ale u mnie niestety kryje w miarę dobrze przy trzech warstwach, ale mimo to bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przyjemny nude z idealnymi tonami, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny kolorek, coś mnie ostatnio wzięło na kolor NUDE :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny jest:) Lubię zarówno takie pastelowe odcienie jak i te ciemne:) Ostatnio noszę fuksję:)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne krycie ;) kolor swietny , nie raz się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podobają mi się takie kolory ale bardziej u kogoś niż u mnie, chyba muszę je częściej nosić i się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Taki beż jest zawsze modny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo lubię takie odcienie, zawsze pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny kolor :) Ostatnio bardzo mnie ciągnie do takich delikatesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. od czasu do czasu lubię nałożyć nudziaka na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lakiery kocham<3 a nudziaków nigdy za mało ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Wibo ma wiele ciekawych kolorow, mam czerwienie i pomarańcze.. takie nudziaki lubie u kogoś u siebie mniej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. BOSKI kolorek :P w buteleczce tak ładnie nie wygląda, za to na paznokciach jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak ja bym chciała mieć takie paznokcie! w połączeniu z tym kolorkiem wyglądają zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten kolor bardzo fajnie komponuje się z kolorem Twoich dłoni.Fajnie to wygląda:)
    Moim ulubieńcem o lakiery nude był również Wibo, ale już chyba od dawna jest niedostępny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej miałam innego nudziaka z Wibo z serii cośtam Nude :D

      Usuń
  47. Bardzo przyjemny kolor, podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Rzadko maluję paznokcie, ale właśnie takie nudziaki darzę największą miłością!

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubię takie odcienie. Dłonie wyglądają na zadbane! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja z nudziakowych Wibo miałam chyba nr 351 - był bardzo podobny do tego ze zdjęcia tylko chyba bardziej chłodny :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kolor jest fenomenalny, ale akurat ten lakier nie zdaje u mnie egzaminu. Trzyma się dzień, 1,5 góra i do widzenia :(

    foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. ale masz piękny kształt paznokci :)
    kolorek na jesień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna płytka i kształt paznokci! Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny kształt paznokci - kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem fanka wibo!! :)) najlepsze jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajny kolor! Zapraszam serdecznie do siebie lefffka.blogspot.com U mnie tez zagościł niedawno post "paznokciowy":)

    OdpowiedzUsuń


  57. Lubię takie naturalne kolory lakierów do paznokci ;))

    OdpowiedzUsuń