Duże nowości | Bodyland.pl | Joanna | Biedronka | Natura itp.

Pora na kolejne wrześniowe nowości....




Efekt wizyty w Naturze (-40% na peelingi do ciała) to dwa produkty z Green Pharmacy oraz peeling migdałowy z Farmony. Do tego cukrowy top z My Secret z nowości. W Rossmanie ku mej wielkiej radości odkryłam, że w końcu pojawiła się w sprzedaży granatowa Alttera więc musiałam ją mieć. A skórzane lakiery Wibo oczarowały mnie na Waszych zdjęciach tak mocno, że miałam ogromy problem, żeby nie kupić wszystkich dostępnych kolorów ;) Koniec końców padło na ciemne bordo.


Nowości z  bodyland.pl [KLIK] to masło do ciała Peggy Sage, peeling do twarzy z Palmers i krem do stóp Clareny. Z paczuszki się cieszę straszliwie bo będę mogła poznać trzy firmy z którymi jeszcze nie miałam do czynienia :)



Cała seria Argan Oil jest efektem współpracy z Laboratorium kosmetycznym Joanna [KLIK/KLIK]. Mimo niemiłej przygody z Pocztą Polską nareszcie wpadły w moje łapy i wczoraj zaczęłam testy :)))


Próbiszcze Yodema zamówione ot tak, cudowne tabletki musujące do kąpieli stóp z Biedronki i deo z Garniera kupione w dobrej cenie w tym samym sklepie.


Na koniec coś co ucieszyło mnie najbardziej czyli paczuszka-niespodzianka od właścicielki bloga lipstickonthemap.blogspot.com [KLIK] Pozostaje mi jeszcze raz podziękować za te śliczności :)

No cóż, do końca miesiąca (a najlepiej roku...) drogerie omijam :D

You May Also Like

229 komentarze

  1. Świetne nowości:-) czy te peelingi z Green Pharmacy mają w składzie parafinę? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaleństwo widzę :-). I czekam zaiste na recenzje tych dobroci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile peelingów :D jak dużo fajnych rzeczy :)
    daj znac jak te peelingi z GP się spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje pojawią się szybko bo już jeden jest użyciu a wydajnością nie grzeszą :P

      Usuń
  4. Wow. Chce mieć te peelingi!!!:) same wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bordowy lakier z wibo muszę mieć :) Ja wybrałam serię z Keratyną z Joanny, bo arganowa się kompletnie u mnie nie sprawdziła.
    Ja mam szlaban na kupowanie kosmetyków i póki co się powstrzymuje, ale za tydzień możliwe, że jadę na targi kosmetyczne i coś czuje, że szlaban zostanie odwołany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy na targach nie byłam bo w moim mieście to kpina a nie targi...
      Seria keratynowa też mnie kusi :D

      Usuń
  6. Ja dzisiaj idę do Natury i aż boję się z czym stamtąd wyjdę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę poszalałaś. Mnie niestety nie było przy świetnych promocjach w Naturze. A zapas peelingów w dobrej cenie by się przydał ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak :D Ceny były różne - niektórych nie opłacało się kupować bo w Rossmanie są zbliżone ceny regularne ;) Ale GP kosztowały chyba 8 zł a Farmona 6,5 zł więc całkiem całkiem :))

      Usuń
  8. Jestem ogromnie ciekawa tej nowej pomadki z Alterry, to chyba jakaś nowość, bo wcześniej jej nie widziałam, kupowałam stale rumiankową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że ona najpierw pojawiła się w Niemczech :) U nas spotkałam ją po razy pierwszy :)

      Usuń
  9. Sporo nowości! :) Ja w tym miesiącu zaskakuję samą siebie i póki co nie przekroczyłam nawet dyszki na wydatki kosmetyczne :D Mam nadzieję, że ten odwyk zaowocuje w przyszłości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow O_O Mi się taka asceza raczej nie zdarza :D

      Usuń
  10. Patrzę na Twoje zakupy i stwierdzam, że teraz będziesz głównie peelingować się i malować paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling cukrowy z GF i masło z Farmony muszą być moje :)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  12. super te Twoje noowości ! Też wzięłam w Biedronce te tabletki do stóp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś? Moje stopy się z nimi polubiły :))

      Usuń
  13. ohoho będzie wielkie testowanie, z tych wszystkich kosmetyków miałam jedynie kulkę z garniera i tę próbkę perfum Yodeyma ale o innym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie, miałam jeszcze zestaw joanny do włosów z olejkiem arganowym :)

      Usuń
  14. Również testuję ten zestaw Joanny ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recezję peelingu od Grean Pharmacy, ostatnio mam bzika na punkcie takich produktów :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wersji z zieloną kawą będzie już niebawem :-)

      Usuń
  16. Tak ja też będę omijać teraz drogerie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo nowości! Nic, tylko wyczekiwać recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że pojawiła się taka pomadka z Alterry, muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę, że ta pomadka alterry trafiła do rosmannów, będę jej szukać :) a ten peeling Green Pharmacy ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam teraz tego z zieloną kawą i jest całkiem całkiem :-))

      Usuń
  20. O mamniu ile rzeczy *.* fajnych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaraz wychodzę na zakupy i na pewno nie ominę Natury - dzięki Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. skórzany lakier? cukrowy top? chyba muszę wybrać się na zakupy :) zaciekawiły mnie też te musujące tabletki z Biedronki i arganowy eliksir z Joanny :) zazdroszczę produktów od bodyland.pl :) i super kolorówki :) czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producenci ostatnio zaskakują nowościami :-))

      Usuń
  23. Ile nowości :))) Ja na szczęście kupuję bardzo mało, jakoś ostatnio nic mi nie potrzeba ;)). Ciekawią mnie te peelingi cukrowe. A i te musujące tabletki do kąpieli stóp także ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by się przydał jakiś odwyk czy coś ;))

      Usuń
    2. Haha :D No pewnie tak :P Ale poczekaj za jakiś czas sama będziesz miała dość takiej ilości kosmetyków i będziesz tylko kombinować jak je zużyć ;P (doświadczenie :D )

      Usuń
    3. Wolę nie myśleć ile tego wszystkiego mam :D

      Usuń
  24. Również ostatnio otrzymałam próbkę perfum od Yodema.
    Pachną tak pięknie i do tego intensywnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zachwycona nie jestem. Zapach jest ładny ale miałam nadzieję, że to ich własne kompozycje a nie zżynanie z innych firm :< Nie lubię.

      Usuń
  25. Z GF miałam balsam do ciała, różany. Świetnie pachniał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że peeling też tak będzie! :) Póki co używam wersji z zieloną kawą :-)

      Usuń
  26. Ile nowości - aż serducho się raduje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne nowości :) Nie wiedziałam że ma zostać wprowadzona pomadka Alterry z granatem. Czekam na relację z używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja też nie wiedziałam, że będzie dostępna w kraju :)

      Usuń
  28. Widzę tu sporo fajnych rzeczy. Udanego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne rzeczy, będę wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oooo ja też zamawiałam próbki Yodeyma, jeśli faktycznie będą dobre to z pewnością zrobię u nich zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziel się! :p
    Ale będziesz testować :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Peeling cukrowo-solny z GP bardzo lubię :)
    A nie wiedziałam, że jest granatowa Alterra, rumiankową bardzo lubiłam, więc i na tą muszę się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Ale arsenał :) Coś czuję, że posypią się recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ile nowości! szok :D udanego testowania, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wybrałam ten sam zestaw z Joanny;)

    OdpowiedzUsuń
  36. dużo nowości, ale jakich cudownych :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ile wspaniałości :) Zazdroszczę wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooo ile cudowności :) tylko pozazdrościc :P przez Ciebie mam ochotę na nowe zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Słodkie trufle i migdały...Brzmi smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie peelingi wyglądają ciekawie :) Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zastanawialam się ostatnio nad zakupem tego peelingu z Palmers ale koniec końców wybrałam olejek do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawuje? Ja jestem w ogóle bardzo ciekawa tej firmy :-)

      Usuń
  42. Poszalałaś :) ja tak zawsze mówię, że szlaban na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Te tabletki do stóp są mega, wczoraj użyłam pierwszą i naprawdę jestem pod wrażeniem :D
    Skórzana seria z Wibo mnie nie zauroczyła, ale swatche ich lubię oglądać, choć sama na pewno nic nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już jedną zużyłam i żałuję, że kupiłam tylko jedno opakowanie.... :<
      Mnie ta skóra podoba się jak nieszczęście, chyba dokupię jeszcze coś...

      Usuń
  44. Fajne nowości, a paczka niespodzianka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe nowości. Lubiłam szampon z serii Joanna Oil. Strasznie mnie kuszą te lakiery Wibo, ale się powstrzymuję, bo mam naprawdę dużo lakierów. Ciekawe jak długo uda mi się opierać pokusie wypróbowania choćby jednego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym szamponem to długa historia bo doszła do mnie pusta flacha (brawo Poczta Polska...) ale już mam nową :))

      Usuń
  46. Rzeczywiście dużo Ci tego wpadło :) Spodobało mi się kilka produktów, które chętnie zobaczyłabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. kochana wspaniałe nowości!miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawe czy Altera granatowa jest tak samo dobra jak rumiankowa :) czekam na recenzję peelingu Palmers :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za rumiankową nie przepadam więc mam nadzieję, że granat okaże się lepszy :D

      Usuń
  49. wow! Ileż tu dobroci! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  50. Same wspaniałości :) ciekawa jestem Green Pharmacy, bo jeszcze nie miałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powoli wracam do produktów z tej firmy :)

      Usuń
  51. Muszę w końcu spróbować peelingów z GP :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch aplikacjach tego z zieloną kawą i zużyciu jednocześnie połowy opakowania - nie warto ;)))

      Usuń
  52. Peeling z Farmony sama bym chciała ;) Też mi się spodobały skórzane lakiery kiedy je zobaczyłam w Trend Booku Wibo jeszcze latem ale ostatecznie raczej źle by wyglądały na moich plytkach ;/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje 6,50 zł więc jak masz Naturę w okolicy to warto zapolować :-)
      A moje pazury na chwilę obecną wyglądają co najmniej źle ale trudno mi było się mu oprzeć :D

      Usuń
  53. Te peelingi z samego zdjęcia zachęcają do spróbowania, mimo, że sama rzadko sięgam po tego typu produkty :))
    Ależ masz dużo tych cudowności !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się patrzę na sklepowe półki to przynajmniej połowę rzeczy chcę mieć :D

      Usuń
  54. Dosłownie przed chwilą pomalowałam paznokcie tym skórzanym lakierem i wygląda cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już na pazurach i zgadzam się - piękny jest :))

      Usuń
  55. Ojej, ile zapasów peelingów!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sporo nowości i bardzo zachwycających. Część mam lub miała, a część to produkty nieznane, ale znalazły się też 2 produkty, które są na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co masz/miałaś? I jak się sprawdziło? :)

      Usuń
  57. wszystko jest wspaniałe:) w takim razie miłego testowania życzę -a jest co :D:D;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Też dotarły do mnie kosmetyki Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
  59. podobają mi się lakiery!


    ______________________
    Nowy post.
    A w nim? to co lubimy, czyli nowości z mojej szafy na blogu

    OdpowiedzUsuń
  60. Z chęcią poczytam co myślisz o kosmetykach z Joanny, bo tej serii jeszcze nie miałam a bardzo lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś ostatnio po Joannę nie sięgałam ale całkiem miło ją wspominam z dawnych lat. Miło mi jest ją sobie przypomnieć :-)

      Usuń
  61. Też powinnam mieć zakaz wstępu do drogerii i sklepów internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale byłabym wtedy bardzo nieszczęśliwa :D

      Usuń
  62. Hoho! Ile nowości! Olejek arganowy z Joanny mam i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja się z nim polubię :-))

      Usuń
  63. Świetne nowości! :)
    Migdałowy peeling mam i będzie idealny w okresie świątecznym ;)
    Też muszę się zaopatrzyć w tą pomadkę i któryś z lakierów Wibo, a antyperspirant Garnier również kupiłam w Biedronce - to mój ulubiony wariant.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem mile zaskoczona tym Garnierem - jest na prawdę skuteczny i nie brudzi ubrań :-)

      Usuń
  64. wow, sporo tego, jest co testować:D :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajny zbior :) czekam na recenzje :p

    OdpowiedzUsuń
  66. mam ten sam lakier skórzany i tragedia : c nienawidzę go !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja już go noszę na paznokciach i pieję z zachwytu :D

      Usuń
  67. Sporo ciekawych nowości :) Ciekawią mnie te 3 rzeczy ze sklepu bodyland.pl, a szczególnie to masła do ciała, też nie miałam jeszcze niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. że tak zapytam ... nie za dobrze Ci ?:D sama super produkty ;))

    OdpowiedzUsuń
  69. Sporo nowości :) Najbardziej zainteresowały mnie tabletki musujące do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  70. mialem krem do twarzy z greren pharmacy ... powiedziałęm sobie nigdy wiecej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremów od nich się boję - mają parafinę a moja skóra jej nie toleruje

      Usuń
  71. Oj będzie co czytać :) Sporo Ci się tego uzbierało.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ciekawa jestem tej pomadki z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ulala ! Kochana poszalałaś ! :) super, same cuda, jednak najbardziej podoba mi się lakier z pupy ;)

    Jeśli masz ochotę i czas zapraszam do mnie na mini zagadkę - do wygrania wosk YC tylko dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Skórzane lakiery widziałam w Niemczech, ale jako że jestem w trakcie odbudowy pazurków nie skusiłam się :)
    Obserwuję! :) Zapraszam również do mnie.
    Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  75. Dużo tego wszystkiego :) Teraz tylko życzę miłego testowania Kochana

    OdpowiedzUsuń
  76. Ile wspaniałości! Też mam ten zestaw z Joanny i bardzo polubiłam ten mały eliksir, na pewno kupię go ponownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych testach u mnie to niepozorne serum zapowiada się na hit :)

      Usuń
  77. Same fajne rzeczy :) Ja staram się omijać wszelkie promocje i skupiam się na zużywaniu zapasów, chociaż patrząc na Twoje nowości, chętnie spróbowałabym peelingów GP. Miłego zużywania i owocnych testów!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  78. Masa ciekawych rzeczy ciekawi mnie peeling.

    OdpowiedzUsuń
  79. Szalałam kiedyś za masłami Green Pharmacy, ale peelingów nie miałam. Bardzo lubiłam wersję różaną i imbirową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ich masło i uważam, że było bardzo udane :) Muszę je kupić ponownie :)

      Usuń
  80. Miłego zużywania :)
    Kupiłam ostatnio ten lakier Wibo bordowy, czarny też.
    Podoba mi się efekt jaki dają na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  81. wow, ile tego jest :D oddaj wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Ciekawe te lakiery skórzane, oglądałam w sklepie , jak na razie się nie kuszę bo moje paznokcie znowu się posypały po lakierach,
    w moim rossmann też widzę dużo nowych produktów Alterry, aktualnie jednak zużywam zapasy , pomadkę rumiankową jeszcze mam ,
    peelingi GP kuszące , nawet mimo tej parafiny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej serii z Alterry mam olejek i bardzo go lubię :) Kusi mnie też emulsja do mycia twarzy :) Kupię ją jak tylko trochę wyjdę z zapasów ;))

      Usuń
  83. Peelingi GP mam na liście, ale zanim ja zużyję mydło makowe, Lusha, peeling Balea to wieki miną, a i tak pewnie skapituluję i peelingi nowe kupię :D I też mam ban na zakupy, co mi średnio wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to nie wiem jak to robię ale peelingi mi idą 'jak woda' :P

      Usuń
  84. Sporo nowości i dobroci ;) od dawna kuszą mnie te peelingi..ale mam spore zapasy z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ile cudowności! Z powyższej gromadki miałam, m. in. szampon arganowy z Joanny i nawet dobrze się u mnie spisywał ;) Choć w połowie butelki musiałam zrobić sobie od niego kilkudniową przerwę, bo obciążał mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  86. O żesz! Ile wspaniałości! Kurcze miłego używania i czekam na recenzje!!!! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  87. ta seria arganowa z joanny jest srednia neistety ;< musze w koncu zkupic jakie speelingi z green pharmacy :D

    OdpowiedzUsuń
  88. Tyle nowości :) i to jakich fajnych! :D

    OdpowiedzUsuń
  89. ostatnia paczuszka cudo! jestem ciekawa jak bedą ci sie sprawować wszystkie cudne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  90. Muszę wybrać się do Rossmanna i zobaczyć czy mają peelingi z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  91. ciekawa jestem jak sie sprawdza peelingi z greenn pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Takie duże zakupy na pewno dały Ci dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Wow! Sporo tego😊 widać że zakupy były udane,fajnie że czasem są takie promocje

    OdpowiedzUsuń
  94. świetne zakupy!
    te peelingi z GP kuszą mnie nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń