Be Beauty | Matowa pomadka do ust numer 3

Pomadka z Be Beauty którą pokazywałam Wam w ostatnich zakupach spotkała się ze sporym zainteresowaniem.  Dziś więc jej prezentacja na ustach (niestety brak w nim  jakiejkolwiek obróbki  - mój komputer odmówił współpracy...)


Pomadka ta jak na swoją niską cenę (7 zł, jeszcze do dostania w niektórych Biedronkach) jakościowo jest co najmniej dobra. Ma świetne krycie i cudowną pigmentację. Dzięki mocno kremowej konsystencji przyjemnie aplikuje ją się na usta gdzie pozostawia uczucie komfortu. Jest wyczuwalna na ustach. Nie podkreśla też zbytnio suchych skórek. Bezpośrednio po aplikacji jest bardziej satynowa niż matowa, po kilku minutach traci blask i efekt zbliżony jest do na przykład matowych pomadek Golden Rose. Trwałość na przeciętną dla tego typu pomadek. Jeśli uda Wam się je jeszcze dorwać to ja zakup serdecznie polecam :)

Wybaczcie trochę niedbały makijaż ust. Zdjęcie wiernie oddaje kolor pomadki.

You May Also Like

178 komentarze

  1. Coraz bardziej mam ochotę na matową pomadke! Świetne wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek :) ale nie wygląda na jakąś bardzo matową, a długo się trzyma? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wygląda bezpośrednio po nałożeniu, po dobrej chwili traci trochę ze swojego blasku :) Ale nadal to nie jest płaski mat.

      Usuń
    2. A ja pomadki zjadam bardzo szybko więc u mnie max. 2h.

      Usuń
  3. Kolor i konsystencja przypomina mi trochę Eliksiry z Wibo. Bardzo podobny kolor ma odcień 05 z tej właśnie serii :) Są dostępne jeszcze inne kolory w Biedronkach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze kojarzę są trzy :) W tym jeden intensywny ciemny róż :)

      Usuń
  4. Oo, super wygląda na ustach ;) Podoba mi się także odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ona ma piękny kolor! :O chyba zaraz polecę do biedronki i sprawdzę czy jeszcze są i zakupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) W mojej, dosyć często uczęszczanej przedwczoraj było jeszcze parę sztuk więc mam nadzieje, że uda Ci się ją upolować :-))

      Usuń
  6. Ale pięknie wygląda! Zaczynam żałować, że nie zrobiłam kosmetycznych zakupów w biedrze;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcale nie miałam zamiaru jej kupować ;) Ot, kolejny zakup na poprawę humoru ;) Tym razem bardzo udany :)

      Usuń
  7. Piękna jest, własnie takiego koloru pomadki potrzebuję :)
    Może dziś uda mi się rozglądnąć za nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się ją kupić :))

      Usuń
  8. Muszę polecieć do Biedronki i ją jeszcze namierzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znowu zakupy? Kochana przystopuj bo zbankrutujesz :D

      Usuń
    2. Buhaha głos rozsądku czuwa! :)))))

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wygląda na ustach :) Mam podobny odcień z Avonu, więc nie skuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się prezentuje, aczkolwiek pomadki do ust to nie mój konik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie byłam przekonana do pomadek, teraz nie potrafię się bez nich obejść :)

      Usuń
  11. bardzo ładny odcień :) też mam w planach recenzję tej pomadki, ale jeszcze troszeczkę :D tak czy siak, załuje że kupiłam tylko odcień nr 01:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to żadna recenzja, mam ją od paru dni :) Raczej pokazanie koloru i pierwsze wrażenie póki jeszcze są dostępne w sprzedaży i ktoś będzie miał możliwość ją kupić.

      Usuń
  12. Ja ostatnio się rozglądam to już nie było tych pomadek:( zawsze za późno się obudze :[ a powiedz mi w czym obrabiasz swoje zdjęcia jeśli mogę spytac? ;) bo ja musze troszkę popracować nad stroną techniczna, strasznie słabo z tym u mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoscape :) Jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze - coś dla mnie ;)

      Usuń
    2. Super! Jeszcze o tym nic nie słyszałam, to się mu bliżej przyjrze jak wrócę z pracy do domu;)

      Usuń
    3. Jest darmowy i po polsku :) Myślę, że jeśli potrzebujesz podstawowych funkcji (ja korzystam głównie z rozjaśnienia kolorów i wzmocnienia kontrastu) to będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  13. Ma piękny kolor :) W tej cenie chyba mam ochotę ją wypróbować ;) Muszę dziś wejść do swojej Biedronki, może jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię matowe pomadki i z tego co piszesz ta przypadłaby mi do gustu, ale niekoniecznie ten kolor ;) Teraz kręcą mnie malinowe czerwienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nawet nie wiem czy mają w ofercie jakąś czerwień :)

      Usuń
  16. Ale pięknie wygląda na Twoich ustach - wcale nie jest niedbale !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wyjechałam poza kontur ale zdjęcie robione na szybko ;)

      Usuń
  17. Ładny kolorek,uwielbiam takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kuszą mnie pomadki GR i dzięki Tobie teraz i te z Biedronki,aż się wybiore i zobacze czy jeszcze są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiłaś mnie tą pomadką Biedronkową :) Lubię matowe wykończenie szczególnie jesienią (nie wiem czemu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to :D Moja matowa pomadka GR czekała na swoją premierę właśnie na pierwsze chłody ;)

      Usuń
  20. Prześlicznie się prezentuje na ustach. Żałuję, ze mi takie odcienie nie pasują:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z koralami w których wyglądam paskudnie :D

      Usuń
  21. No i nabrałam na nią ochoty :D Świetny, neutralny kolor, który wypada nosić na co dzień czy do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo stonowana, masz rację, idealna na co dzień :-)

      Usuń
  22. Pomadek nie lubię, ale te z GR strasznie mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam tą pomadkę, na jesień idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor ;) I świetnie się na ustach prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny kolor, taki codzienny

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachęciłaś mnie do jej kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na codzienne wyjścia byłby w sam raz, jednak mi nie przypadł do gustu.
    Pozdrawiam, zapraszam atelierkobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to ładne co ładne a co się komu podoba :-))

      Usuń
  28. Podoba mi się ten kolor, jest dość nietuzinkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Taniocha a efekt - piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna, taka koralowa ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi kwestia ustawień monitora - to bardziej łosoś :)

      Usuń
  31. Szukam takiego koloru już od dłuższego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nr 1 - śliczny róż. Pomadka jest trwała i ma piękny kolor. Tak mi się spodobał, że kupiłam jeszcze ten 03, choć nie gustuję w nudziakach. Ten kolor jest wyjątkowo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nie nudziak bo jestem blada (co widać na zdjęciu ;) ), raczej łosoś :) Ale odcień ma bardzo korzystny i wyglądam w nim dobrze (co za skromność :D).

      Usuń
  33. Jest śliczna! Nawet nie zwróciłam uwagi na te pomadki w Biedronie.... Szykuje się wyprawa na łowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze uda Ci się na nie trafić :-)

      Usuń
  34. Uwielbiam takie odcienie :) Ciekawe czy będzie jeszcze dostępna w Biedronkach w mojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna jest ta pomadka! Tak bardzo się na nią napaliłam, a w żadnej z Biedronek w moim mieście nie mogę jej już dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam... przypadkiem :) Szkoda, że już ich u Ciebie nie ma :<

      Usuń
  36. Piękna ;) wyglada bardzo delikatnie na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to kwestia indywidualna :D Dla mnie to już cięższy kaliber ;)

      Usuń
  37. Kto by pomyślał że niby taka z biedry, a nawet nie głupia jest.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam w identycznym odcieniu pomadkę z Catrice, dlatego tej nie kupię jej ale za 7 zł faktycznie warto:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ogladalam je w biedronce,ale sie nie skusilam.nie chcialam brac w ciemno.
    kolor piekny taki beżyk,jeden z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja brałam w ciemno (czemu nie dali testerów ja się pytam...) i tym razem mi się udało ;)

      Usuń
  40. Świetny kolor! Zastanawiałam się nad nią, ale mam tyle mazideł do ust, że do emerytury ich nie zużyję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam więc mogę jeszcze poszaleć :D

      Usuń
  41. Wczoraj chciałam ją kupić jako prezent ode mnie dla mnie i już żadna się nie ostała ;( Buuuu! Mam nadzieję, że je powtórzą w kolejnej gazetce, bo na różową chyba bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogli by postawić te szafy Be Beauty i Lady Code na stałe :D

      Usuń
  42. Tania i dobra :P mam podobny odcień pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. WOW! Be Beauty? Biedronka? W życiu bym się nie spodziewała, że będzie tak rewelacyjnie wyglądać! Może uda mi się jeszcze dorwać, bo kolorek bardzo "mój" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio serio :) Też jestem nią pozytywnie zaskoczona :-)

      Usuń
  44. Rzeczywiście szminka ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładny kolorek, oczywiście u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolorek podoba mi się. Ładnie Ci w niej :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Właśnie dziś na swoim blogu pokazałam swatch tej pomadki w kolorze 01 ^^ Te pomadki są naprawdę fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny kolorek, nie zdążyłam kupić pomadki z tej serii, bo zostały wykupione :( Mam podobny kolor z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny kolor ;) przejdę się jutro do biedronki i zobaczę czy jeszcze są ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Za 7 zł taki nudziak?! Wręcz nie możliwe!
    Pewnie u mnie już wszystko wykupili w tym supermarkecie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, prawie nudziak, podejrzewam, że u osób z ciemniejszą skórą może wyglądać lepiej :D
      U mnie dwa dni temu jeszcze się parę sztuk ostało a to raczej większa i ruchliwa Biedronka ;)

      Usuń
    2. Właśnie mnie się wydaje, że bardziej pasuje do jasnej. :p
      Podsumowując: Skoro każda z nas myśli inaczej - TO TEN KOLOR JEST UNIWERSALNY. :P

      Usuń
  51. mój ulubiony kolorek, chyba sobie sprawię taką na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, śliczna jest :) co prawda ten kolor mi pasować na pewno nie będzie ale fajnie się prezentuje na Twoich ustach, przyjrzę się jej bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolorek jak najbardziej w moim guście ;) i za taka cenę warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  54. Strasznie miałam ochotę jakaś kupić i niestety w biedronce w moim mieście nadal ich nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zatrzymałam się ostatnio przy nich w mojej biedronce, i zastanawiałam się czy są godne wrzucenia ich do koszyka, teraz już wiem ze następnym razem ją wezmę!;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ma dość ładny kolor i świetnie prezentuje się na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Faktycznie bardziej satynowa niż matowa, ale kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja nie przepadam za pomadkami, ale efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ciekawy kolor, taka pomadka zdecydowanie nadaje się "na co dzień" :) aż zachciewa się kolejnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ale śliczna!! u mnie niestety w Biedronce pomadek brak :(

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczny kolorek, a jakie usteczka piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  62. A jednak nie jest taka ciemna, może jeszcze ją znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Kolor na prawdę ładny, uwielbiam taki odcień nudziaka i podoba mi się wykończenie. Nie wiedziałam, że ta firma robi takie cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Kolorek bardzo ciekawy, niestety zupełnie nie mój.
    Podoba mi się formuła, nie jest to taki tępy mat :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja właśnie mam zamiar kupić matowe pomadki i chyba zdecyduję się na Golden Rose...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR mam i całkiem całkiem lubię :) No i lepiej z ich dostępnością :)

      Usuń
  66. A myślałam nad nią ale nie wzięłam... a szkoda bo ładny efekt ; )

    OdpowiedzUsuń
  67. Jednak warto niekiedy zwrócić uwagę na kosmetyczne produkty Biedronki :) Ja bym z chęcią taką przygarnęła ale w bardziej intensywnym kolorze.
    http://jo-food.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie wiedziałam, że ten numer tak się dobrze prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  69. Jakież ty masz cudne usteczka! A ja głupia olałam te pomadki :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usteczka to dobre określenie bo są małe :D Żałuj! :)

      Usuń
  70. nie jest szczególnie trwała, ale kolor ma piękny, żałuję, że nie kupiłam od razu dwóch...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam w ciemno innych kolorów brać bo w większości róży nieszczególnie wyglądam ;)

      Usuń
  71. Akurat kolor nie za bardzo w moim stylu chociaż na Twoich ustach wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. też się skusiłam na ten kolor, moje odczucia są na razie takie same jak Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ładnie się prezentuje na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ładny kolor. Może kiedyś uda mi się ją dorwać :)

    OdpowiedzUsuń