Apteka Gemini - małe zamówienie.

Muszę przyznać, że gdy planuję zakup leków bez recepty czy kosmetyków aptecznych zawszę decyduję się na zamówienie z Apteki Gemini [KLIK]. Podejrzewam, że części z Was jest ona bardzo dobrze znana, jeśli nie warto zapoznać się z jej ofertą bo w porównaniu na przykład do popularnych aptek Dbam o Zdrowie - doz.pl ceny w niej są dużo, dużo niższe. Wiem, że na minus przemawiać może fakt, że najtańszą opcją wysyłki jest przesyłka kurierska w cenie 12,5 zł jednak w przypadku każdych moich zakupów koszt ten zwraca się w całości już w przy zakupie jednego produktu (popularny lek na problemy żylne - 33 w Gemini i 61zł w doz.pl ...)
Wspomnę, że w żaden sposób z tą apteką nie współpracuję, jestem zwykłym klientem (od na prawdę długiego czasu) jednak wydaje mi się, że warto o takich rzeczach pisać - ceny leków są zbójeckie w porównaniu do zarobków...
Ja zazwyczaj raz na 2-3 miesiące robię zbiorowe zakupy dla mojej rodziny a i przy okazji zawsze mi coś do koszyka wpadnie. Tak też było tym razem ;)


Lotion Seboradin Niger - jestem mu wierna od paru ładnych lat i robię sobie minimum dwie kuracje w ciągu roku. Planuje napisać na jego temat coś więcej :)
Nafta kosmetyczna Anna i olejek pichtowy Etja - zachciało mi się dodatkowego oczyszczania skóry -  jestem bardzo ciekawa rezultatów tej mieszanki.
Żyworódka w płynie GorVita - miałam zamiar sięgnąć po spray Rabka Spa Minerale jednak patrząc na ofertę tej firmy wypatrzyłam takie oto cudo i to właśnie ten produkt wpadł do mojego koszyka. Jestem go na prawdę ciekawa. Swoją drogą muszę zrobić zdjęcia mojej aktualnej pielęgnacji i pewnie niebawem pojawi się taki post.

Tak, wiem, że miałam nie robić więcej zakupów ale no... ;))

You May Also Like

101 komentarze

  1. O musze sobie zapisać ze chce zyworodkke!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa produktu z żyworódką, czekam na recenzję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się z nim poznam na pewno się pojawi:)

      Usuń
  3. Nafta kosmetyczna dobrze mi znana, pozostałych produktów nie znam, dlatego też czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nafty nie używałam od lat, chętnie ją sobie przypomnę :)

      Usuń
  4. Nafta może cię zapchać - ja robię mieszankę na petroleum, które nie powinno mieć takich skłonności.
    A tej żyworódce się muszę sama przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam naftę bo też mam ochotę ją poużywać do włosów :) Mam nadzieje, że krzywdy twarzy nie zrobi...
      A żyworódka wydaje się być interesująca :D

      Usuń
    2. Mi krzywdy nie zrobiła jak używałam 1,5 roku temu, a mam skórę skłonną do wszelakich wyprysków, ale słyszałam, że niektórzy się z tą mieszanką nie polubili na twarzy :)

      Usuń
    3. Moja skóra ostatnio jest w co najmniej dobrej formie więc oby :D

      Usuń
  5. Nie znam żadnego z produktów . Czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki Seboradin mam, używam i bardzo je lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam tylko ten jeden produkt, aż wstyd się przyznać :D

      Usuń
  7. Bardzo fajne produkty, ciekawa jestem lotionu z Seboradin.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie znam tej apteki, ale z chęcią sobie ją obczaję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety jej nie znam, ale przyjrzę się bliżej cenom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie robiłam zakupów w aptece internetowej :). Tych produktów nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z tych produktów i szczerze mówiąc wszystkich jestem ciekawa.
    Czekam na posty z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy tam nie robiłam zakupów. Zazwyczaj jak już to doz
    seboradin właśnie skończyłam. efekty są mega

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek pichtowy jest super! Ja obecnie korzystam z olejku z drzewa herbacianego, pichtowy czeka w kolejce :)
    Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek z drzewa herbacianego znam i lubię :) Pichtowego nie znałam :)

      Usuń
  14. Miałam ten lotion i mam naftę. Lotion się u mnie nie sprawdził, a nafty używam od czasu do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Seboradin z czarną rzepą spowodował u mnie 4 cm przyrost w jeden miesiąc, z tym że podrasowany był olejkami eterycznymi : lawendowym i rozmarynowym dr Beta. :) Miło go wspominam, ale nie kupuję już go, gdyż z czasem zaczął wysuszać mi skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ta żyworódka to na co? Na poprawę cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producent obiecuje świeżość, gładkość i blask, zobaczymy :) Można jej też używać do włosów :)

      Usuń
  17. czekam na recenzję :) Ja również robię zakupy w Gemini :) czasem zamawiamy z ich strony a czasem stacjonarnie kupuję bo w pobliskiej okolicy mam 2 ich apteki :) jednak bywa, że stacjonarnie mają wyższe ceny niż przez neta :/
    a co do cen leków to trzeba uważać, bo owszem niektóre są dużo tańsze niż gdzieś indziej, ale zdarza się też, że są dużo droższe...moje maści od dermatologa są tańsze w DOZ niż w Gemini, dlatego warto porównywać ceny przed zakupem, szczególnie gdy dany lek kosztuje ponad 50 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O popatrz, w moim przypadku (zamówień 'zbiorowych') zazwyczaj Gemini wychodzi dużo taniej - nawet 100zł na 300zł zamówieniu :)

      Usuń
    2. No ja już nie raz się naciełam :P a że mojego chłopaka siostra ma aptekę to mam porównanie cen i czasami obie się śmiejemy jak to Gemini robi ludźi w jajo, np. mega wyprzedaż Rutinoscorbin przeceniony z 7 zł na 3 zł, a u niej a aptece jest na stałe po 3...Wiadomo nie zawsze tak jest ale czasem się zdarza :) Moje maści które mam od dermatologa są o 20-30 zł droższe w Gemini niż w DOZ, z drugiej strony tabletki antykoncepcyjne są dużo tańsze w Gemini :P
      Natomiast jeśli chodzi o zwykłe kosmetyki czy dermokosmetyki to w 99% Gemini ma najtaniej :)

      Usuń
    3. Dermatologicznie się nie leczę - nie mam więc porównania. Ale przed każdym zamówieniem zazwyczaj wrzucam produkty do jednego i drugiego koszyka i tym się kieruję :) Inne apteki też czasem mają dobre oferty ale zazwyczaj niestety całościowa oferta jest okrojona w porównaniu do tych dwóch :)

      Usuń
  18. Bardzo ciekawe produkty wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa kuracji Seboradinem :) Szczerze mówiąc, to nie znałam tej apteki, ale teraz na pewno wybiorę ją, a nie doz.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też ostatnio kupowałam leki dla rodziny :) mogliby tylko szybciej te paczki wysyłać, ja z tych niecierpliwych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam mile zaskoczona ostatnio bo paczka z niedzieli dotarła w środę :D

      Usuń
  21. Uwielbiam ta apteke. Jest bardzi tania. Wczoraj robilam w niej zamowienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem dziwnym stworem blogosfery, który nigdy nie słyszał o tej aptece :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tylko naftę, a o tej aptece nie wiedziałam-na pewno kiedyś zrobię zamówienie, bo jest naprawdę tania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tej apteki ;d muszę tam zajrzeć może coś dla siebie znajdę ;

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie robię zakupów w aptekach internetowych, ale gdybym robiła to też na pewno nie skończyłoby się na samych lekach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. seboradin jest na mojej wishliscie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też używam od niedawna Seboradinu Niger, bardzo szybko daje efekty ;) Ostatnio jednak kupiłam inną wersję z wyciagiem z drzewa oliwnego i cytrusowego ; d

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak z ciekawości pytam, bo nie wiem, czy nafty używa się też do np. OCM ? Kiedyś wcieralam nafte we wlosy by zahamować ich wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba nie, szczerze mówiąc nigdy się nie spotkałam z wykorzystaniem nafty do twarzy w innym celu niż właśnie jako tonik z olejkiem pichtowym :)

      Usuń
  29. Miałaś nie robić więcej zakupów!!:D:D No! No! No!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję się bez bicia - zrobiłam je przed publikacją ostatnich nowości ale o nich... zapomniałam... :D

      Usuń
  30. Próbowałam mieszanki oleju z naftą, ale zabrakło mi systematyczności w używaniu.
    Daj znać jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że i ty kupujesz w Etji :) Ja dostałam od nich 2 olejki z mentolem i pomarańczową, ale wykorzystuję je do kąpieli dodając do wody :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O, pierwszy raz się spotkałam z apteką Gemini (wcześniej znałam tylko doz, ale odbiór miałam na miejscu)

    OdpowiedzUsuń
  33. Apteki Gemini to kompletnie nie kojażę widzę, że ceny mają konkurencyjne. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Aktualnie używam tego lotionu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam żadnego z kosmetyków :) Ale aptekę znam :) No tak juz jest, miało się nie robić zakupów, a tu zawsze cos do koszyka wpadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. W tej aptece jeszcze nic nie zamawiałam, ale z tego co widziałam to ceny mają tam bardzo przystępne :)

    Co do nafty na twarz to ja bym się bała :P Na włosach daje pokaźną warstwę nawet po dokładnym umyciu, a co dopiero na skórze :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie robiłam zakupów w tej aptece i szczerze nie spotkałam się z nią do tej pory:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Po przeczytaniu przykładowej ceny i przebitki w doz jestem zaskoczona :D Zajrzę tam jak będę czegoś potrzebować, no i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ze wszystkimi produktami jest aż tak korzystnie cenowo ale generalnie warto się przyjrzeć cenom :)
      A recenzje z pewnością pojawią się za jakiś czas :)

      Usuń
  39. Miałam ten lotion Seboradinu, ale u mnie niestety tak średnio się sprawdzał, nie pomógł za bardzo na wypadanie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, jednak co włosy/skóra głowy to inne rezultaty. Ja się z nim lubię bardzo :)

      Usuń
  40. Też czasem robię zakupy w tej aptece ;) Kiedyś regularnie używałam maseczek z naftą, żółtkiem i chyba sokiem z cytryny na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Może kiedyś się przekonam do aptek internetowych, ale na dzień dzisiejszy jakoś mnie do nich nie ciągnie.
    A co do nierobienia zakupów to z tym jest jak z dietą - od jutra - od jutra nic nie kupuję... he he he. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że z dietą to chyba nawet łatwiej...

      Usuń
  42. Muszę zobaczyć ofertę tej apteki, zawsze zamawiam w dozie, ale skoro mówisz, że dużo dużo taniej... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystałam dotychczas z wielu aptek internetowych, w tym gemini i doz właśnie, a ostatnio 3 razy z rzędu zamawiałam z innej apteki internetowej, gdzie podoba mi się asortyment i ceny też są bardzo przyjazne :) Jest to apteka nowa farmacja - polecam uwadze, być może komuś jeszcze przypadnie ona do gustu. Udanych zakupów ;) I obyśmy zawsze kupowały tylko to, co naprawdę potrzebujemy :D

      Usuń
  43. często zamawiam w tej aptece, wypróbowanie nafty chodzi za mną od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo chętnie poczytam o Seboradin'ie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Już kilka razy zapełniałam u nich koszyk ale zawsze w ostatniej chwili się rozmyślałam bo za dużo bym nakupowała przez te ich niskie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Znam tę aptekę, lubię ją na równi ze Słonikiem, który też ma atrakcyjne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. o! tego sprayu od gorvity nie znam! musze to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj nie dobrze, że ten post przeczytałam.. już mam ochotę złożyć zamówienie:D Nie korzystałam jeszcze z oferty tej apteki, ale na pewno te zaległości nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie Nafta Kosmetyczna to obowiązkowy punkt pielęgnacji, gdy używam rozjaśniacza. Wszyscy są zawsze w szoku, jak można nałożyć tyle rozjaśniacza na włosy i jeszcze je mieć na głowie, ot to mój sekret :-) Wcześniej była to maseczka z Hegronu, teraz trochę nafty do innej maski do włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń