Pierwsze wrażenie | Make Up Revolution | Pure Pigment

O pięknych pigmentach słów kilka...

No cóż... Szalenie zauroczyły mnie te cienie. Są genialne napigmentowane. Na dodatek efekt można stopniować. Mają one bardzo 'mokre' wykończenie na powiece co wygląda wprost genialnie *-* Mimo sypkiej formy nie pylą i ładnie trzymają się pędzla. Kolory są obłędne. Bardzo niejednoznaczne. Na dodatek odcień Etiquette zawiera w sobie czarne drobiny, które w trakcie rozcierana zmieniają jego kolor. A rozcierają się świetnie. Coś czuję, że niebawem zaopatrzę się w kolejne kolory :)




Na oku Etiquette nałożony w bardzo niewielkiej ilości po kilku godzinach noszenia.

A tu na powiece ruchomej Virtuose. Mam nadzieję, że widzicie to mokre wykończenie.
Wybaczcie oprószone cieniem rzęsy ;)


Edit:
Cienie te kosztują 5-6 zł za sztukę i są dostępne w drogeriach internetowych (Minti i Ekobieca) oraz w UK w drogeriach Superdrug.

You May Also Like

247 komentarze

  1. Ale kolorki mają piękne ;) Szczególnie odcień Etiquette mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje sówki z ramek ;) Miałam 3 ramki puste, takie bardzo niewymiarowe i wydrukowałam sobie takie sówki ;)

      Usuń
  2. Śliczne kolory, takie 'moje'. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z fioletami średnio lubię i gdybym nie kupowała cieni w ciemno pewnie bym ich nie kupiła. Ale nie żałuję :)

      Usuń
  3. Śliczne kolorki ;) Mi się podobają różne odcienie brązu czy beżu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też i najczęściej goszczą na moich oczach. No, może jeszcze często sięgam po pomarańcze i brzoskwinie :)

      Usuń
  4. Virtuose wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nadążam za Twoimi postami! :D Kobieto, ile masz zapału do pisania! :)) Najbardziej podoba mi się Etiquette, bo uwielbiam brązy na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena mnie nie opuszcza i i tyle mam fajnych produktów o których warto napisać w zanadrzu ;)
      Mi chyba też Etiquette przypadł do gustu ;)

      Usuń
    2. Rzeczywiście hah podziel się trochę tym entuzjazmem, ja bym chciała dodawać posty co drugi dzień chociaż, ale się nie wyrabiam ;P Pigmenty bardzo fajne (choć ja wolę tradycyjne cienie), świetne wykończenie, mnie najbardziej podoba się Allure :)

      Usuń
    3. To bardzo dobrze, że wena nie odpuszcza - a nawet zazdroszczę, bo ja mam czasem zastój w postach :)

      Usuń
    4. Też miewałam, nawet wielomiesięczne przerwy (blog funkcjonuje już 4 lata...) ale teraz mam mocny nadmiar czasu. I chęci ;)

      Usuń
  6. Allure niesamowity :) ale ja średnio przepadam za sypańcami, wymagają większej uwagi, co w połączeniu z moją sierotowatą ręką bywa niebezpieczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień też wolę prasowańce ale od czasu do czasu... ;)

      Usuń
  7. piękne odcienie, rewelacyjnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo :) Co za kolory! Boskie...nawet nie potrafię powiedzieć, który mi się najbardziej spodobał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam problem ale chyba Etiquette jest tym najpiękniejszym ;)

      Usuń
  9. Pigmentacja świetna i cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opruszone rzęsy wyglądają świetnie, serio:) Wirtuoz najładniejszy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam na nie ochote od kiedy je zobaczylam :D chyba czas coś z tym zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się :) Wgl produkty tej firmy coraz bardziej za mną chodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też :)
      Podobają mi się ich cienie pojedyncze ale u nas ich jeszcze nigdzie nie ma :<

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się dwa ostatnie odcienie które pokazujesz na ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie cienie są bardzo dobrze na pigmentowane - widziałam
    innych cieni swatche i powiem różnice widać gołym okiem.
    Bardzo podoba mi się odcień Virtuose :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kolorystyka, najbardziej podoba mi się Allure.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne!! Na mojej liście must have jest już kilka palet tej firmy a teraz dołączyły te pigmenty.. zabiję Cię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ja ci winna! Ładne to pokazuje! :))))

      Usuń
  17. Faktycznie piękne te pigmenty, kolorystyka bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zaciekawiłaś mnie nimi!:) muszę przyjrzeć się całej palecie kolorystycznej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe kolorki, jednak ja nie używam cieni ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne kolory, wcale sie nie dziwię że te cienie Cię zauroczyły !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne, ale zbyt 'nude' jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mega super odcień etiquette ;) bardzo fajnie napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! Bardzo ładnie wyglądają, bajeczna pigmentacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie prezentują się na powiekach, chyba będę musiała zaopatrzyć się w takie ;)
    Tymczasem zapraszam do siebie ;)
    http://cosme-note.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Są dobrze na pigmentowane przez co rewelacyjnie wyglądają. Cudo.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne! Ja ostatnio wybrałam sobie z 10 odcieni, ale chyba na razie wstrzymam się z zakupem, bo ciągle czekam, aż któraś drogeria wprowadzi te ich podkłady w buteleczkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się na nie czaję! I na cienie prasowane pojedyncze :D

      Usuń
  27. Rewelacyjny pigment mają - rewelacyjny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Allure podoba mi się najbardziej, ale ogólnie wszystkie kolory są w moim guście. Chętnie nabyłabym takie pigmenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztują oszałamiające 5 zł za sztukę na minti czy 6 zł w ekobiecej (tu jest większy wybór kolorów) wiec można się skusić ;)

      Usuń
  29. baaardzo mi się podobają ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolory są obłędne :) Ciekawe czy umiała bym się pomalować pigmentem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma większej różnicy z cieniem prasowanym. Aplikowałam je na sucho i nie było problemu z drobinami latającymi po całej twarzy :)

      Usuń
  31. Agonise najmniej mi się podoba ;) pigmentacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś pokarzę go na oku bo na zdjęciu wygląda bardzo niepozornie :)

      Usuń
  32. Moje kolory, na oku bardzo ładnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne pigmenty i jakie mocne mają krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądają te cienie :) Naprawdę mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jutro się im przyjrzę w superdrug, wyglądają genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Brązowy jest genialny, swego czasu używam z Maca. Ale mam zamiar się zaopatrzyć w ten, jak wyglądają cenowo i gdzie je dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5-6 zł w drogeriach internetowych minti i ekobieca są na pewno :)

      Usuń
  37. Super kolory ! Wyglądają magicznie na powiece, szczególnie podoba mi się Allure :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudnie wyglądają, na pewno wylądują w koszyku przy jakimś zamówieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne piękne piękne! Muszę je mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piékne! Wszystkie odcienie bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne, idealne dla mnie! Gdzie je można dostać i za ile??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogeriach internetowych (minti, ekobieca) za 5-6 zł za sztukę :)

      Usuń
  42. Ciekawe te cienie i cena bardzo korzystna, z tego co piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką jakość i pojemność cena jest wręcz śmieszna :)

      Usuń
  43. Allure i Virtuose są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Allure i Virtuose bardzo w moim typie :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. wygrałam paletke cieni z Revolution ale czekam na nia od 22 lipca ;) moze sie doczekam, cienie sa w podobnych klimatach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którą? Ja mam wielką ochotę na Iconic 3 :)

      Usuń
  46. myślałam że piszesz o jakichś super drogich i ekskluzywnych cieniach a tu cena jest bardzo przystępna, świetna pigmentacja , ciekawe jak skład

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne są te cienie, zanim zjechałam na dół, to myślałam, że kosztują ok. 30 zł za sztukę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 zł to ja zapłaciłam ze wszystkie już z przesyłką :D Dobry interes :D

      Usuń
  48. Fajnie wyglądają:) nigdy nie miałam pigmentów

    OdpowiedzUsuń
  49. faktycznie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pigmenty wyglądają super ;) Ja miałam okazje używać pigmentów z Essence i z Mac i byłam zadowolona. Widziałam też ciekawe kolorki w NYX ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Essence mam jeden ale jakościowo są bez porównania na korzyść MUR ;)

      Usuń
  51. Duzo o tej firmie ostatnio ;)) chyba bedzie czas sie skusic skoro pigmenty takie cudenka <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie przepadam za sypkimi cieniami, bo ciężko mi się je aplikuje. Ale dla takiego efektu może warto się przełamać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Trzeba przyznać, że pigmentacja rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny efekt! Super napigmentowane!

    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie wyglądają, normalnie zakochałam się w nich :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Pigmenty robią wrażenie :D Kobiety lubią brąz :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Naprawdę są śliczne. Widziałam je ostatnio i zastanawiałam się kupić, tym bardziej, że cena jest bardzo przystępna. Przy najbliższej okazji na pewno zaopatrzę się w kilka kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja mam od nich paletkę cieni,ale jeszcze dobrze nie zaczęłam jej używać.

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne kolory :) Super, że mogłam u Ciebie przeczytać ich recenzję bo szczerze myślałam nad ich zamówieniem. Teraz na pewno jakiś kolor wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Allure i Virtuose są zniewalające *.* eleganckie i cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Sypkie cienie mnie nie przekonują za osypywanie się.. ale kolory mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  62. Piekne są, jednak podobają mi się takie cienie tylko u kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak mam z różnymi produktami, ze u siebie nie lubię a u innych tak ;)

      Usuń
  63. śliczne kolory ;) nigdy nie używałam pigmentow :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkie mi się podobają, a w dodatku są niedrogie :))

    OdpowiedzUsuń
  65. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad tymi pigmentami, ale zdjęć było niewiele i wątpiłam w ich pigmentację i jakość.
    Ale widzę, że nie ma się nad czym zastanawiać - w takiej cenie żal nie brać :D

    OdpowiedzUsuń
  66. A mi się bardzo podoba odcień Agonise :) Prześliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne kolorki takie nasycone, na powiece prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  68. No ten błękit jest taki słabo kryjący ;( Na krótkich pazurkach ok, ale na długich trzeba 3-4 warstwy ;) Jednak klientki cały czas widzą na jakim etapie jestem i ta akurat powiedziała, że jej się podobają takie delikatne, nie pokryte mocno:) A to tylko 2 warstwy są ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Prezentują się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładnie się prezentują, taka jakby tafla na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne kolorki!
    Bardzo mi się podobają :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  72. bardzo polubiłam sie z takimi kolorami :D

    OdpowiedzUsuń
  73. widze, że firma na prawdę robi revolucję :D

    OdpowiedzUsuń
  74. cudowne kolorki!
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne kolorki - Virtuose i Etiquette ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. Kusisz, oj kusisz, eh :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  77. Ich cena oraz efekt na oczach są bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  78. podobają mi się choć nie mam żadnego doświadczenia z pigmentami

    OdpowiedzUsuń
  79. Cóż za cudowne odcienie! Najbardziej spodobał mi się Allure :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Słyszałam o tych produktach na YT, fajne kolorki. Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękne !! szczególnie w oko wpadło mi Allure i Virtuose :) obawiam się, że nie potrafiłabym się jednak nimi obsługiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ślicznie wyglada! Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  83. Muszę przyznać że prezentują się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  84. Kolorki ładne :)

    Może masz ochote wziąć udział w zabawie na moim blogu?
    Jeśli tak to zapraszam :)
    http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/2014/08/zabawa-w-kolory.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Virtuose wygląda na oku super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Też bardzo lubię pigmenty. Mniej się osypują i są doskonałe na specjalne okazje. Są też bardziej trwalsze :)

    OdpowiedzUsuń
  87. sama chętnie bym je wypróbowała

    ____________________
    ps. a u mnie? nowości z wyprzedaży za grosze

    OdpowiedzUsuń
  88. mega odcienie :) najbardziej podoba mi się ten ''Allure'' <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudowne :) Są niezwykle kuszące i trudno się zdecydować tylko na jeden czy dwa kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ładnie się prezentują, ale ja jakoś nie umiem posługiwać się sypańcami :(

    OdpowiedzUsuń
  91. Virtuose jest iiiidealny :) Ubóstwiam pigmenty <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Jakie ładne kolory! Nie wiem który bym wybrała:-)

    OdpowiedzUsuń
  93. No i żałuję, że nie widziałam tego postu wczoraj, gdy robiłam zamówienie palety Makeup Revolution. Chciałam też pigmenty, ale uznałam, że i tak nie będę ich używać, więc odpuściłam, a teraz nie moge oderwać wzroku od Allure. Zobaczę jak sprawdza się cienie i pewnie zamówię coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką paletę kupiłaś? Ja mam ochotę na Iconic 3 :D

      Usuń
  94. To zadziwiające takie świetne cienie w tak niskiej cenie, chyba też sobie je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, mam nadzieję, że będziesz zadowolona tak jak i ja :D

      Usuń
  95. Wow, faktycznie mokre i piękne wykończenie :) Jeszcze nigdy nie miałam nic z tej marki, ale we wrześniu planuję kilka zakupów w mintishop to może chociaż jeden sobie wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Allure i Virtuose m=bardzo moje kolorki ;) Ach wykończenie mają wspaniałe!! Chcę je!!!

    OdpowiedzUsuń
  97. świetne kolory, ja mam w planach zakup paletki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń