Pharmaceris H | Specjalistyczny szampon kojący do skóry wrażliwej

by - sierpnia 27, 2014

Należę do gatunku osób, które nie wydają zbyt wiele na szampony. Dla mnie szampon ma myć i nie podrażniać. Produkt o którym dziś mowa otrzymałam dzięki uprzejmości Pań Erisek i pewnie nie kupiłabym go samodzielnie. I sporo bym straciła!


Nie posiadam większych problemów za skórą głowy. Zazwyczaj. Jednak zdarzają się okresy czasu gdy po niezbyt dobranej pielęgnacji moja skóra głowy wariuje.
Szampon z Pharmaceris okazał się być wybawieniem dla skóry. Jest on szalenie delikatny i łagodny, pozostawia na skórze uczucie komfortu i nawilżenia (serio!) czego nie daje mi ulubiony delikatny żel-szampon z Ziajki i nie dał mi żaden inny szampon. Jednak nie wpływa to na w żaden sposób na skrócenie świeżości włosów, ba, zauważyłam, że włosy przetłuszczają się ciut mniej niż zwykle. Włosy po jego użyciu nie są przyklapnięte, jednak nie są też specjalnie uniesione. Są też bardzo miękkie, lejące i przyjemne w dotyku. Szampon nie plącze nadmiernie włosów co jest niestety moją zmorą.
Cena - ok. 25 zł za 250 mililitrów wydawać się może dosyć wysoka (szczególnie jeśli jak ja stosujecie tanie drogeryjne szampony) jednak ten produkt ma tak niesamowitą wydajność, która spokojnie mi ją rekompensuje. Przez miesiąc stosowania co 2-3 dni przez dwie osoby zużycie sięga połowy butelki...
Dodam, że szampon ten zgodnie z zaleceniami producenta po spienieniu należy zostawić na skórze głowy przez 1-2 minuty.

Szczerze? Jestem w szoku. Bardzo pozytywnym szoku. Z pewnością kupię ten szampon gdy pojawią mi się problemy ze skórą głowy. Dodatkowo mam już na oku wersję wzmacniającą, która też za jakiś czas u mnie zagości.




You May Also Like

44 komentarze

  1. Oj nie dla mnie. Dzwi mbie, ze szampon za 25 zlotych ma sls w skladzie. U mnie ten skladnik w szamponach powoduje spustoszenie na moich wlosach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi SLS krzywdy nie robi :-) Fakt, urozmaicam pielęgnację włosów i używam też delikatne myjadła ale tyle lat 'jechałam' na szamponach drogeryjnych i nic im się nie działo ;)

      Usuń
  2. Całkiem nieźle się zapowiada.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam szampon wzmacniający i byłam bardzo zadowolona mimo wysokiej ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to dobrze :) Ja planuję sięgnąć po niego bliżej wiosny, gdy zazwyczaj moje włosy szaleją...

      Usuń
  4. nie miałam , ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu kupić jakiś szampon z tej firmy. Naczytałam się o nich wiele dobrego i jestem ciekawa jak sprawdziłyby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie aż chyba go spróbuję! Skóra głowy to u mnie najbardziej problematyczny obszar ciała, wiecznie tylko testuję nowe szampony i mało przy którym moja głowa się nie buntuje, ech ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że by ci podpasował :) Jest na prawdę łaskawy dla skóry głowy :))

      Usuń
  7. Co do składu to co kto lubi, ja np. świadomie używam szamponów z SLS, bo mi służą :). Szampony z Pharmaceris bardzo lubię, więc nie dziwię się, że ten przypadł Ci do gustu ;D. Choć sama go nie próbowałam jeszcze, miałam wersję wzmacniającą i do włosów przetłuszczających się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też krzywdy nie robią :-) Do przetłuszczających się mówisz? Hm hm :D

      Usuń
  8. Nie miałam żadnego szamponu z tej firmy.
    Ale ciekawią mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi świetnie :) Stosowałam kiedyś szampon też z Pharmaceris tylko z innej serii i bardzo dobrze się sprawdzał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny :D Ja jestem bardzo ciekawa innych :-)

      Usuń
  10. O, jak będę miała więcej pieniążków to na pewno się na jakiś szampon z tej firmy skuszę, skoro są aż tak wydajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj na nie w tanich aptekach, ceny są trochę przyjemniejsze ;)

      Usuń
  11. Miałam właśnie szampon z serii wzmacniającej, bardzo go polubiłam :) Ten też wydaje się ciekawy, być może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja skóra głowy też czasem wariuje, ale ostatnio zaczęłam podejrzewać czy nie wiąże się to z innymi czynnikami niż niewłaściwa pielęgnacja. Na przykład używam tego samego szamponu i niby wszystko jest ok, aż tu nagle zaczyna się dziać coś niedobrego. Podejrzewam, że może to hormony albo coś z jedzenia, ale żeby do tego dojść potrzeba czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki to nie wszystko i ja to widzę na swojej skórze... stres i nerwy - włosy lecą garściami, zła dieta - wysyp nieprzyjaciół na twarzy...

      Usuń
  13. Ja stawiam zawsze na naturalne szampony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niekoniecznie :) Taka zupełnie 'naturalna' pielęgnacja moim włosom niestety nie służy :)

      Usuń
  14. Oj, muszę wszystko potwierdzić bo ta seria jest nieziemska, a ja niestety ma ogromne problemy z włosami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie też się sprawdził :-))

      Usuń
  15. Rewelacja! Ja za to z moja skóra głowy mam nieskończenie problemy także jak mi pomoże to spodziewaj się kosza słodkości od themakeupdrawers normalnie:d i dla mnie 25 zł to w ogóle nie dużo jeśli by pomógł i nawilżyl. Bo wydawałam i po 50zl na takie które nic nie pomagały. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj szybko bo nie mogę się słodkości doczekać! :D Upomnę się! :)))

      Usuń
  16. Lubię mieć w kolekcji jakiś delikatny szampon, żeby czasem skóra odpoczęła od SLS. Też poluję na tę wersję wzmacniającą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie wydaję dużo na szampony, więc pewnie na ten nie zwróciłabym uwagi. Teraz będę pamiętać o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku warto wydać trochę więcej :-)

      Usuń
  18. Ja dla mojej córki która ma bardzo wrażliwą skórę głowy kupuję tylko szampony Pharmaceris(kojący, wzmacniający i regenerujący na zmianę) i uważam że wszystkie są warte swojej ceny :) Bardzo dobre produkty które nie podrażnia skóry głowy a za to bardzo pomagają włosom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię czytać, że produkty, które sprawdziły się u mnie sprawdzają się też u innych :)

      Usuń
  19. kusi mnie ten szampon, nie miałam jeszcze nic z tej firmy, może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go jeszcze :) Niech tylko moje zapasy stopnieją:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś miałam szampon z tej serii i całkiem dobrze się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń