Paznokcie | Lakier granitowy | Diamond Gloss | Allepaznokcie

Najwyższa pora pokazać dwa ostatnie produkty jakie otrzymałam w ramach współpracy z firmą Allepaznokcie [KLIK]



Wiem, że miętowy lakier z tej serii nie przypadł części z Was do gustu jednak mi podobał się szalenie jak i ta urocza brzoskwinka, która na mych paznokciach gości dziś.  Lakiery z tej serii mają dosyć płynną konsystencję jednak dwie warstwy na paznokciach wyglądają już w miarę w porządku i fakt, że nakładam trzecią jest taki moim widzimisię. Ten odcień o numerze 19 według producenta określany jest jako cielisty jednak ma on mocno brzoskwiniowe w sobie nuty. Trwałość określiłabym jako przeciętną. Nie odpryskują, nie tworzą bąbelków. Mają baaardzo wygodne pędzelki ułatwiające manewrowanie w okolicy skórek.
Nie są jakoś specjalnie drogie, kosztują niecałe 7 zł co jest dobrą ceną jak na tej jakości lakier. Do kupienia [TUTAJ



No i pora na ostatni produkt mianowicie nabłyszczacz o wymownej nazwie Diamond Gloss.  To kolejny dobry produkt. Rzeczywiście nabłyszcza paznokcie w widoczny sposób przez co na prawdę pięknie odbijają światło. Efekt jest praktycznie identyczny jak po zastosowanie Seche Vite. Nałożony za suchy lakier zasycha błyskawicznie. Niestety nie jest to produkt wysuszający (ale tego też producent nie obiecuje) więc przy nałożeniu na mokry lakier schnięcie trwa i trwa... Konsystencję ma bardzo wodnistą. Pędzelek jest bardzo wygodny. Lakier nie wpływa na trwałość lakieru. Duża pojemność 15 ml kosztuje 12 zł co nie jest złą ceną. 

 Moje paluchy mają ten sam kolor, mój aparat zwariował.
Ale błysk widać ;)
A w tle 'Autoportret Reportera'. Coś wspaniałego.



Dla przypomnienia:
[TU] pokazywałam miętowy lakier granitowy,
[TU] piękną biel,
a [TU] moje 'ombre' ;)

You May Also Like

100 komentarze

  1. Wersja z połyskiem podoba mi się bardziej! Przepiękny kolor, uwielbiam takie odcienie:)
    I masz zabójcze tempo dodawania postów, nie nadążam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta brzoskwinka bardziej przypadła mi do gustu niż mięta, granitowy efekt wygląda oryginalnie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek, z połyskiem wygląda dużo lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką granitów, ale za to piaski uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) Delikatny, a jednocześnie zwracający uwagę :) Z połyskiem bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten efekt :) Śliczny kolorek lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor. Lubię takie delikatne odcienie, szczególnie latem sprawdzają się rewelacyjnie. No i pasują praktycznie do wszystkiego, są uniwersalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam się oba podobają, i miętowy i brzoskwinka, i z połyskiem i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt super !

    Wygląda jak hybryda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jak hybryda ale i mi się podobają :)

      Usuń
  10. a mi się podoba i brzoskwinka i mięta, ale jakbym miała wybierać, to jednak brzoskwinka wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się chyba bardziej polubiłam z miętą :)

      Usuń
  11. Fajny i delikatny odcień. Mam podobny z lemaxa, tyle, że tamten jest marmurkowy, ale efekt na paznokciach daje niemal identyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dawno temu marmurki Lemaxa ale ani mięty ani brzoskwinki w ofercie nie mieli :)

      Usuń
  12. bardzo ładny lakier, zarówno z połyskiem i bez przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest, lubię takie brzoskwiniowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio mam zajawkę na brzoskwinkowe paznokcie i "baby blue", więc zarówno ten jak i poprzedni Twój lakierowy post, jak najbardziej mi pasują ;> Szkoda, że nigdzie nie widziałam takiej firmy w drogerii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allepaznokcie tylko przez internet kupisz :<

      Usuń
  15. Nie przepadam za noszeniem takich kolorów, ale u innych mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo z fioletami i zieleniami - u innych lubię u siebie nie cierrrpię ;)

      Usuń
  16. Fajny z niego piegusek :) Nie wiem jednak czy u mnie by się sprawdził. Najczęściej sięgam po gładkie kremówki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny, letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co ze mnie za blogerka kosmetyczna :P. Do tej pory nie wiedziałam, że istnieją lakiery granitowe, zatrzymałam się w rozwoju na piaskach :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolorek tego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach, ale ja osobiście wolę taki odcień bez granitowych dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta brzoskwinka bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolorek,z połyskiem czad:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny efekt, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja wolę tradycyjne, połyskujące lakiery na paznokciach, niż te z dodatkami typu piaski, kawior czy co tam innego :)
    kolor lakieru za to bardzo ładny, typowo letni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień też ale czasami lubię jakieś urozmaicenie ;)

      Usuń
  26. Śliczny kolorek, podobają mi się marmurki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają bardzo uroczo cudownie

    OdpowiedzUsuń
  28. ten podoba mi się o wiele bardziej niż mięta. i z nabłyszczaczem wygląda lepiej niż sam.

    OdpowiedzUsuń
  29. dawno nie miałam brzoskwini na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czemu mam problem z takimi kolorami, strasznie źle wyglądają na moich paznokciach . Chyba to kwestia niewymiarowych paluchów :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny efekt i śliczny kolorek :)

    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)
    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  32. Ta brzoskwinka bardzo ładnie wygląda na paznokciach. No i ta duża pojemność lakieru kusi

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor piękny ale te kropki juz nie koniecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Brzoskwinka mi się bardzo spodobała a te kropki na niej również. :) Ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  35. Z połyskiem rewelacja :)
    Lakier cudny!

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rewelacyjną płytkę paznokcia :-) Kolor lakieru i efekt są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamo, dzięki :D Ja strasznie na nią narzekam ;)

      Usuń
  37. Pięknie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się 'faktura' lakieru, efekt jest świetny :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolor jest śliczny. Lakier lepiej się prezentuje z nabłyszczaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten piegusek jest super, bardzo mi się podoba :D Świetny jest, chyba sama go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj :) Ma swój urok i nie jest drogi :)

      Usuń
  41. Nie widziałam g wcześniej :) Podoba mi się ten granit, chciałabym taki lakier.

    OdpowiedzUsuń
  42. Z połyskiem lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny kolor. Idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super! I cudownie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładny kolor :) Lubię takie pastele - na wiosnę czy lato są idealne do zwiewnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładnie wygląda na pazukach - pasuje i bladziochom i do podkreślenia opalenizny, a w dodatku nie jest takim zwyklakiem ;)

    OdpowiedzUsuń