NOWOŚCI | zakupy z końca sierpnia

by - sierpnia 28, 2014

Czas najwyższy napisać parę słów o moich nowościach z ostatnich kilkunastu dni. 

Żel pod prysznic Oceania z Biedronki i zapachu winogron i poziomki mieć musiałam po kilku pozytywnych recenzjach jakie na jego temat przeczytałam. Pachnie wprost idealnie jednak na chwilę obecną poleciał do zapasów i pewnie swojej premiery doczeka się dopiero wiosną. Błyskawiczna odżywka Natura Silk wpadła do koszyka w związku z promocją w Naturze. Bardzo polubiłam się z wersją Volume więc za 5 zł stwierdziłam, że szkoda jej nie wziąć ;) Dwa szampony z Green Pharmacy do koszyka wpadły przy tych samych zakupach - po udanej przygodzie z olejkiem łopianowym tej firmy spojrzałam na nie łaskawszym okiem, mimo, że dawno dawno temu (gdy weszły na rynek) miałam inne szampony GP i niestety mnie nie zachwyciły. Mam nadzieję, że w przypadku tych będzie inaczej.

 Zachciało mi się też trochę przybrązowić. W planach miałam zakup balsamu z Lirene, który miło wspominam, jednak wspominam też fakt, że 3/4 opakowania poleciało do kosza bo stosowałam go bardzo rzadko. Tym razem sięgnęłam więc po chusteczki samoopalające i... do tej pory ich nie użyłam :P Mogłam to przewidzieć. Dezodorant w chusteczce Cleanic podpatrzyłam na jednym z Waszych blogów i nie mogłam się oprzeć. Po pierwszych testach stwierdzam, że to na prawdę fajny produkt. I jedyny zakup z kolorówki czyli róż z Essence. I muszę przyznać, że miło jestem nim zaskoczona. Planuję napisać coś więcej na jego temat dopóki można go jeszcze kupić (jest on wycofywany ze sprzedaży).

 Korzystając z urodzinowej promocji na stronie bandi.pl kupiłam sobie zapasowy peeling enzymatyczny tej firmy (jest świetny!) a krem na dzień z serii fem@le 35 + otrzymałam gratis.

Kontynuacja kolaboracji z e-naturalne.pl [KLIK] zaowocowała nowymi maskami algowymi - wybielającą do twarzy oraz tą pod oczy. Pierwsze testy już za mną i znowu zapowiada się, że będą mi służyć :) Za jakiś czas pojawi się na blogu ich recenzja.

Aż głupio mi pokazywać próbkę, ale korzystając z kodu rabatowego nabyłam to maleństwo Bee Pure za złotówkę :-) Mowa o masce z jadem pszczelim, której cena regularna jest dla mnie zaporowa. Zobaczę ile to to warte.


Korzystając z kodu rabatowego - 50 zł za zamówienie bez kwoty minimalnej (a potem wyszła z tego afera :D) skusiłam się na dwa peelingi do ciała Bingo Spa, które zbierają raczej niepochlebne opinie. Co nie znaczy, że mnie nie kusiły. Jednak cena ponad 20 zł za sztukę była dla mnie lekkim przegięciem. No cóż. Do zamówienia dobrałam sobie żel pod prysznic i tym sposobem za 0.20 zł + 9 zł kosztów przesyłki będę te oto produkty testować. Do tej firmy mam mocno mieszany stosunek ze względu na ich żenujące reklamy, jednak produkty do twarzy jakie stosowałam (peeling i dwie maski) sprawdziły się u mnie świetnie.

A Wy kupiłyście coś ciekawego w ostatnim czasie?


You May Also Like

181 komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tego różu w sztyfcie, czekam na bliższą recenzję : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę znaleźć wolną chwilę o poranku gdy światło jeszcze daje radę oddać w miarę wiernie kolor... ;)

      Usuń
    2. Ja również się dołączę do prośby:)

      Usuń
    3. jeszcze ja łapkę w górę podnoszę :-D też chcę.

      Usuń
  2. Ja parę dni temu tez kupiłam ten żel pod prysznic z Biedronki. Pachnie genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt! teraz jeszcze myślę o cytrynowym ale rozsądek wygrywa :D

      Usuń
  3. Fajnie, że udało Ci się załapać na ta akcję z Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie te chusteczki brązujące, miałam raz balsam kawowy z Lirene i podobnie, jak u Ciebie, wylądował w końcu w koszu - tak często go używałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze pojawi się kiedyś ich porównanie. Ale z moją chęcią do używania tego typu produktów raczej za dłuuuższy czas ;)

      Usuń
  5. też mam ten żel z biedronki, bardzo ładny zapach a cena śmieszna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie tworze podsumowanie moich zakupów i już jestem przerażona !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odstąpiłam od wrzucania zakupów zbiorowych z całego miesiąca ;) Po co mam się dodatkowo załamywać :D

      Usuń
  7. Ja nie zdążyłam się załapać na tą akcje z BingoSpa bo afera się ujawniła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie widziałam, że to nie jest bon dla wszystkich ;) Dowiedziałam się po fakcie :D

      Usuń
  8. a ja nie zdążyłam skorzystać z bonu BS a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie wiedziałam o akcji z Bingo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, to była na prawdę dobra promocja :)

      Usuń
  10. Ja te szampony dobrze wspominam, a odżywką z Mariona mnie zaciekawiłaś:) Daj znać, jak te chusteczki opalające,:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwa żele pod prysznic z Biedronki: cytrynową tartę i taki sam egzemplarz jak Ty :) Potwierdzam, pachną świetnie. Wersja z poziomką stoi u mnie w zapasach, a cytrynowa tarta umila codzienną kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że cytryna to doczytałam, że tarta już nie. Hm... Muszę nawiedzić Biedronkę :D

      Usuń
  12. Na mnie olejek łopianowy z GP nie zadziałał a nawet przeciwnie - pogorszył sprawę.. :( Kochana świetne zakupy! mam nadzieję, że między nimi będą perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( U mnie sprawdził się na prawdę świetnie. A na perełki liczę i ja :))

      Usuń
  13. Muszę powąchać też żel pod prysznic z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki marki BingoSpa bardzo mnie ciekawią :) najbardziej interesuje mnie krem na cellulit, z chęcią bym taki przygarnęła i przetestowała :) fajnie, że masz możliwość współpracy z tak fajnymi markami :)które oferują ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bingo nie współpracuje :-) To była promocja czasowa ;)

      Usuń
  15. Ja jestem ciekawa peelingów BingoSpa i tego, jak pachną. :) I koniecznie pokaż róż w akcji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną bosko ale po pierwszym użyciu podzielam opinie jakie czytałam na ich temat - dziwne to to, bo to nie peeling a wilgotne kryształki soli ;)

      Usuń
  16. Ileż nowości! Będzie co testować :) Ja ograniczyłam moje zakupy w sierpniu do minimum, bo po prostu nic nie było mi potrzebne. Ten dezodorant w chusteczkach też mam i to naprawdę fajna sprawa. Czekam na recenzje masek. Oo i chusteczki brązujące - też mam i też nie użyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie gadaj, że nie było kwoty minimalnej na Bingo :D To poszalałaś, super! :)

      Usuń
    2. No właśnie nie było :D Ale działał tylko przez parę godzin ;) bo kod był tylko dla pewnego portalu a wyciekł do szerszego grona (dowiedziałam się po fakcie :D).
      A maski zapowiadają się baaardzo ciekawie. Mam od nich nawilżającą i spisuje się świetnie. Aż mi żal, że się kończy :D

      Usuń
  17. Ciekawa jestem tego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. żel o zapachu winogron i poziomki? muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio to ja nic nie kupuję, kiedyś muszę swoich zapasów się pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten żel z Biedronki musi prześlicznie pachnąć!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo tego! Ale oby wszystko służyło, mnie Bingo jakoś nie zachęca i nic nie używałam jeszcze od nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling z kwasami owocowymi jest baaardzo w porządku :)

      Usuń
  22. Łoo, niezły łup:) Mam nadzieję, że Cię nie zawiodą;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też wykorzystałam bon Bingospa i też już mam zakupy ;) pochwalę się nimi na blogu, ale w przyszłym tygodniu jak dozbieram przesyłek na post ;) bardzo ciekawi mnie maska algowa pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię firmę Green Pharmacy :) Ich eliksir przeciw wypadaniu włosów nie ma sobie równych ;) Nie znam strony e-naturalnie, zaraz pędzę ją przejrzeć bo czuję, że znalazłabym tam wiele ciekawych rzeczy dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten eliksir się niestety zupełnie nie sprawdził :< Ja e-naturalne znam od dawna i zamawiałam od nich zanim zaczęłam współpracę :-)

      Usuń
  25. Miałam żel Oceania niebieski z solą morską - bardzo pozytywnie go oceniam:) Co do ostatnich zakupów, to kupiłam po raz drugi bronzer z Catrice, bardzo go lubię, bo jest matowy, używam ciemniejszej wersji dla brunetek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za morskimi zapachami więc u mnie odpadł w przebiegach. Muszę się przyjrzeć temu bronzerowi! :)

      Usuń
  26. dla mnie wszystko to nowości :) nie używałam ich jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam te próbeczki od Bee pure i stwierdzam, że są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś pierwszy raz użyłam maski i hm...

      Usuń
  28. świetny ten gratis w postaci pełnowymiarowego kremu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Chociaż to też dobry chwyt marketingowy - gdyby nie gratis powstrzymałabym się od zakupu :D

      Usuń
  29. Przez Ciebie skusiłam się na ten peeling enzymatyczny z Bandi :) A w BingoSpa nie zdążyłam się załapać na tą promocję bez limitu zamówienia, musiałam potem dodać do koszyka rzeczy za 80zł co już było mniej opłacalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że peeling sprawdzi się u Ciebie tak dobrze jak u mnie :)))
      Druga opcja promocji faktycznie trochę słabsza :< Też bym się na chwilę obecną nie skusiła ;)

      Usuń
  30. Ale Ci się udało z Bingospa :) A na zamówienie w Bandi też miałam ochotę ale w końcu odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) No ja się oprzeć nie mogłam... ;)

      Usuń
  31. Ciekawe nowości, a z tym Bingo to niezłą okazję złapałaś :D Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z tych okazji, które już raczej się nie powtórzy ;) Dzięki!

      Usuń
  32. Bardzo lubię szampony z GP, służą moim włosom :) Pisz o różu z Essence, jestem go bardzo ciekawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się bardzo zmotywowana :D Postaram się wrzucić zdjęcia na dniach :-))

      Usuń
  33. Jestem ciekawa tych peelingów z BingoSpa :D mnie przez tą aferę akcja ominęła (chociaż w gronie prekursorek jestem od dawna) - kazali mi na nowych warunkach zamówić (kwota min. 30 zł)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Prekursorką nie jestem, Bon znalazłam na którymś z blogów bez żadnej informacji więc żal mi było nie skorzystać ;)
      A peelingi są dziwne bo mają formę wilgotnej soli ;)

      Usuń
  34. żel z biedronki miałam i spisywał się na prawdę okej i zapach piękny miał :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Trochę nowości się nazbierało :D Ja lubiłam szampon z GF z rumiankiem ;)
    W jakiej cenie jest ten żel z Biedronki? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam szampon z GP z pokrzywą i jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  37. też chciałam skorzystać z tego bonu -50zł w bingo spa, ale ocknęłam się za późno, akurat gdy trwała wspomniana przez Ciebie afera;)

    OdpowiedzUsuń
  38. No fajne, fajne zakupki poczyniłaś :) Znam jedynie dezodorant w chusteczce Cleanic`a, bardzo lubię i uważam za świetny wynalazek, zwłaszcza w czasie podróży czy innych " niedomowych warunkach " :)
    Maseczki algowe bardzo mnie interesują, chętnie o nich poczytam :)
    Miłego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Je jestem mocno zdziwiona, że one rzeczywiście działają :D

      Usuń
  39. BingoSpa miałam trochę kosmetyków, ale peelingów nigdy nie używałam od nich.
    Miałam jakiś czas temu próbki Bee Pure i szału na mnie nie zrobiły, choć trudno wyrokować na podstawie próbek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta maska Bee Pure spowodowała nieprzyjemny dyskomfort :/

      Usuń
  40. Fajne rzeczy z Bingo.
    ja też nie lubię pokazywać próbek, ale niebawem przyjda do mnie próbki perfum.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobry interes zrobiłaś z zakupami z BingoSpa :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę wypróbować szampony GP jak skończą się moje zapasy ; D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa jestem tej wybielającej maseczki.
    Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. O wow, ależ udało Ci się trafić na promocję w Bingo ;) Co prawda u mnie produkty tej firmy sprawdzały się raczej średnio, ale zawsze jest to okazja do wypróbowania czegoś nowego praktycznie za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Urodzinowa akcja BANDI była rewelacyjna:)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale dużo tego, masz teraz, co testować :)
    Z Bandi ciekawił nas ten krem, ale nie skusiliśmy się jednak na zakupy..

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja miałam jakieś inną wersję peelingów od bingo i byłam zadowolona, tylko że trzeba się nauczyć je używać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak je używałaś? Ja się poratowałam rękawicą peelingującą :D

      Usuń
  48. Afera wyszła, ale co tam się przejmować :P Będą recenzje peelingów? :) JA zamówiłam sobie algi pod prysznic od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  49. szkoda, że nie wiedziałam u urodzinowej promocji Bandi.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja otrzymałam bon i niezwłocznie weszłam na stronę by poczynić małe zakupy. Jak się okazało kod nieaktywny ;/ nie wiem co się stało ale to trochę nie fair- dostajesz bon, chcesz z niego skorzystać a tu zonk ;/
    A przy okazji ciekawe zakupy poczyniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Aż oczy mi zagrały jak zobaczyłam tą maskę algową :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie miałam nic z tych kosmetyków :]
    Mogłabyś poklikać u mnie w ostatim poście? To ważne dla mnie.
    Obserwujemy?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj tak, ten płyn z Biedronki pachnie cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przydałoby mi się troszkę nowości, bo w mojej kosmetyczne wieje nudą :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Niezłe nowości. Do mnie idzie paka z rosyjskimi kosmetykami i aż przebieram nogami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rosyjskich jeszcze nie próbowałam. JESZCZE :D

      Usuń
  56. Kilka dni temu widziałam ten dezodorant w chusteczce na własne oczy i powiem szczerze - zaintrygował mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa jak 'zwykły' antyperspirant a zajmuje mniej miejsca ;)

      Usuń
  57. Oj sporo tych nowości, te peelingi z Bingo aż sama ciekawa jestem ich, no ale cena jaką zapłaciłaś za nie POWALA :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne nowości :) Zastanawiałam się ostatnio nad tymi chusteczkami z dezodorantem, fajna sprawa na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  59. też mi się podoba zapach tego żelu z Biedry :) kiedyś muszę w końcu kupić jakąś maseczkę algową :) nie wiedziałam, że była taka promocja na BingoSpa, bo pewnie też bym się na coś skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Algi niedawno odkryłam a już je wielbię :D

      Usuń
  60. Musiałaś pokazywać, żel z Biedronki? Mam takie zapasy, że już nic nowego się nie zmieści, a Ty tak kusisz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. super zakupy :)
    nie widziałam tych żeli w Biedronce będę musiała się rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoją w dziale kosmetycznym, są w stałej ofercie :-)

      Usuń
  62. Udanego testowania! :)
    Sporo ciekawostek :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam tego typu posty !
    Jestem bardzo ciekawa produktów firmy Bandi, słyszałam o nich wiele dobrego i tak się zastanawiam czy się na coś nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Miałam wszystkie wersje żeli z B i ta poziomka najlepsza :))
    Na Bingo spa też się nie załapałam, nie sądziłam, że trzeba szybko wykorzystać bo wyjdzie taka afera......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dwa dni temu robiłam jeszcze podejścia do cytrynowego ale rozsądek wygrał :D
      Jeśli chodzi o bon zrobiłam zakupy gdy tylko wpadł mi w oczy - wiedziałam, że to zbyt piękne by było prawdziwe :D

      Usuń
  65. strasznie jestem ciekawa tych szamponow z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Z e naturalne zamówiłam sobie hydrolaty i olej dla mamy mam nadzieję, że w poniedziałek będą :)
    Co do Bingo Spa, mnie tak wnerwia atakowanie społeczeństwa zewsząd seksem że obiecałam sobie że z tej marki nic nie kupię. Ale oczywiście nie czepiam się, że ktoś kupuje :D Moja nienawiść to moja nienawiść haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki plan bo te reklamy mnie dobiły... Ale tłumaczę się faktem, że firma zarobiła na mnie 20 groszy :D

      Usuń
  67. Szampony z GP bardzo mnie ciekawią :) Peeling enzymatyczny by mi się przydał i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  68. kosmetyki Bee Pure są rewelacyjne, najbardziej lubię właśnie krem na noc- maskę !

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo dużo fajnych rzeczy :) Też mam ten róż, a właściwie bronzer od essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, to bardziej bronzer niż róż :-)

      Usuń
  70. Ze tez nie wiedziałam o promocji Bandi, zła jestem oj zła ;(

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo lubię maskę allgową peel - off pod oczy z e-naturalne i niedawno kupiłam drugie jej opakowanie. Tę wybielającą też mam i jestem z niej zadowolona, jednak moja cera bardziej pokochała jej siostrę z acerolą i witaminą C ;) Mam nadzieję, że gdzieś na blogu przemycisz swoje wrażenia nt. maski z jadem pszczelim (jak to brzmi!), mimo że to tylko próbka mocno mnie ciekawi jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z acerolą mówisz? :D
      Póki co użyłam ją raz i zachwytu nie ma.... :(

      Usuń
  72. Miałam kupić te próbki jak były na promocji za 1 zł, ale zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Jaki fajny ten róż z Essence - taki malutki!
    Ale z Ciebie szczęściara udało Ci się skorzystać z bonu Bingo Spa!

    OdpowiedzUsuń
  74. odżywka z Marion u mnie często gości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Mi się nie udało skorzystać z tego kodu ... ileż nerwów zjadłam :(

    OdpowiedzUsuń
  76. Żel z Biedronki bardzo lubie i ten żółty tez fajny :) co do Bingospa... na ten kod się nie załapałam ;/ ale miałam inny już mniej korzystny, jednak się skusiłam, bo nigdy kosmetyków nie miałam tej marki, żel ten też sobie zamówiła, czekam na paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ta odżywka z Marionu ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo fajne nowości :)
    mam tą odżywkę z marionu, ale w wersji rozjaśniającej włosy, bardzo ją polubiłam więc jestem ciekawa jak ta się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. super produkty! miłych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  80. widziałam tą akcję z Bingospa, ale jakoś kompletnie o tym zapomniałam. Cóż to za afera z tego wynikła ?

    OdpowiedzUsuń
  81. Ile dobroci!!!! Aż mi źle patrzeć, bo nie kupowałam nic (w portfelu jak i na koncie po opłaceniu studiów odpowiada mi echo :( )
    Jedyne nabytki, to prezentu od rodzicielki :D
    Moja droga przyjaciółka namiętnie smarowała się chusteczkami opalającymi, bo twierdziła, że z wszystkich opalaczy te robią najmniej smug i są najwygodniejsze. Zaopatrzyłam się i... po przeterminowaniu wylądowały w koszu, bo nie mogłam się przemóc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę ukrywać, że moje leżą nadal. Sama nie wiem gdzie :D

      Usuń
  82. czekam na recenzję różu i produktów BANDI :)

    OdpowiedzUsuń
  83. jestem strasznie ciekawa tego różu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój aparat niedomaga i nie udało mi się jeszcze uchwycić efektu na skórze. Ale staram się! :)

      Usuń
  84. Ja tez niestety nie zdarzyłam skorzystać z Bonu BS, ale za to bardzo ciekawi mnie ten róz Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Super nowości i jaka fajna współpraca.. gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja z GP bardzo lubię szampon z nagietkiem - swego czasu zużyłam około 7 butelek - dobrze oczyszczał włosy i dłużej pozostawały świeże :)
    Wersja z Żeń-szeniem z kolei się u mnie nie sprawdziła - spowodowała szybsze przetłuszczanie (chociaż mam włosy przetłuszczające się u nasady, dla których jest dedykowany....).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagietek mówisz? Chętnie go kupię przy kolejnym uzupełnianiu zapasów włosowych :) Ja zaczęłam już używać ten z olejem arganowym i się polubiliśmy :)

      Usuń