Nowości z sierpnia | Czyli o zakupach i współpracach | India Cosmetics | Balea | Make Up Revolution

sierpnia 06, 2014

'Dawno' nie było u mnie nowości ;)




Uwielbiam olej konopny dlatego też zdecydowałam się na współpracę z firmą India, która proponuje nam produkty z zawartością tego składnika. W moje łapy trafiły parę dni temu  krem do rąk, balsam oraz pomadka do ust. Pierwsze wrażenie mam baaardzo pozytywne. Spodziewajcie się ich recenzji za jakiś czas ;)


Dzięki uprzejmości jednej z Was (Iza, jesteś wielka!) mam w końcu moje cuda z Balea. Do kompletu miał być jeszcze balsam  Melon Tango ale niestety nie był on dostępny. Cóż, niewielka strata bo okazało się, że wersja Mango Mambo bardziej przypadła mi do gustu :)


Jeśli mowa o Make Up Revolution miałam w planach zakup palety Iconic 3 i pewnie bym ją kupiła, gdyby nie te piękne pigmenty... Gdy tylko zobaczyłam je w jednej drogerii internetowej wiedziałam, że muszę je mieć. Drogą eliminacji padło na te cztery odcienie. Niebawem pokażę więcej zdjęć :)


A Wy coś ciekawego kupiłyście ostatnio?

You Might Also Like

133 komentarze

  1. Strasznie mnie kuszą te kosmetyki Balea, bo niestety nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy ich nie miałam więc tym bardziej się cieszę :))

      Usuń
  2. Ale Ci zazdroszczę tej Balei, świetne są, już same opakowania przyciagają oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel już zdążyłam przetestować. Zapach ma boooski :D

      Usuń
  3. okropnie ciekawią mnie kosmetyki z olejem z konopii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy nie są zbyt naturalne ale działanie mają co najmniej przyjemne :)

      Usuń
  4. O firmie India jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się o niej dowiedziałam z blogów właśnie :)

      Usuń
  5. Te pigmenty rzeczywiście genialne!! Jeszcze ich nigdzie nie widziałam więc liczę, że pokażesz z bliska :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Balei! No i czekam na swatche pigmentów Revolution, zapowiadają się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię te zapachy Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tej pomadki, ponieważ mało który kosmetyk potrafi uporać się z moimi przesuszonymi ustami, więc cały czas szukam ideału. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wierna balsamowi w słoiczku Tisane ale muszę przyznać że ta konopna pomadka daje radę!

      Usuń
    2. mi Tisane jakoś nie pomagało na dłuższą metę. Jak na razie najlepszą opcją jest masełko z nivea albo zwykła maść a+e :)

      Usuń
    3. Mi masło z Nivea (malinowe) zrobiło na ustach mały armagedon i trzymam się od ich produktów z daleka :<

      Usuń
  9. Te ziółka mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, pigmenty zapowiadają się bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opakowaniu kolory są boski. Jutro pierwsze testy :)

      Usuń
  11. Ciekawa jestem produktów India, a Balea widziałam w którejś drogerii internetowej i też mnie strasznie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiły... Aż w końcu się skusiłam :D

      Usuń
  12. Mam arbuzowy żel z Balea i jestem ogromnie zakochana w zapachu <3 /P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości,jestem ciekawa tych produktów India:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chciałabym wypróbować te produkty z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty z balea bardzo mnie kuszą :) Produkty konopne kojarzą mi się z łuszczycą i egzemą ale jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś używałam czystego oleju i byłam na prawdę bardzo zadowolona z efektów. Przypadł mi do gustu bardziej niż osławiony arganowy :)

      Usuń
  16. a gdzie można kupić kosmetyki balea ? ;) super nowości, ciekawią mnie kosmetyki z india ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo kosmetyki z marihuaną? :D hehe Nie słyszałam jeszcze o olejku konopnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z olejem z konopi siewnej (cannabis sativa). Te marysiowe listki to taki dodatkowy chwyt marketingowy - producent nazwał je kosmetykami dla młodzieży :D

      Usuń
  18. Te kosmetyki z olejem konopnym oczywiście przynoszą zabawne skojarzenia. Koniecznie powiedz czy podczas używania nie uśmiechałaś się bardziej niż zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości :) Jak widzę kosmetyki Balea to aż się cieszę do monitora :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja się z nimi polubię :)

      Usuń
  21. Ostatnio? Puder sypki, który czeka na poprawę mojej cery. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z niecierpliwością czekam na recenzje kosmetyków z olejem z konopii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam az pokazesz te pigmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same cukiereczki :) Te pigmenty sama dziś przeglądałam i też się zakochałam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już je zmacałam i pigmentację mają meeeega :) Jutro porobię im zdjęcia :)

      Usuń
  25. Zazdroszczę Ci tego zestawu z Balei ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te kosmetyki India bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O nie! O nie! Udam, że nie widziałam tych pigmentów bo mam szlaban :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, nie są takie drogie jednak kompletnie nie mam już funduszy a TŻ by mnie zabił za kolejne cienie :DD

      Usuń
  28. Zaciekawiły mnie te kosmetyki India, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale mają super opakowania, te z INDIA <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Stwierdziłam, że mam nadmiar kosmetyków i poszłam w ciuchy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierrrpię kupować ubrań, jak już przechodzi mi kosmetyczne szaleństwo to inwestuję w książki :D

      Usuń
    2. Mam to samo. Teraz się powstrzymałam z kosmetykami (kilka zestawów - już przesadziłam) i wzięłam się znowu za książki. Głównie kupuję książki o ziołach czy ziołolecznictwie i już mam upatrzone następne :D

      Usuń
  31. Nie pokazuj mi tu tej kuszącej Balei :D

    OdpowiedzUsuń
  32. wow sporo nowości ;D czekam na recenzję ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawiły mnie kosmetyki India :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na szczęście ostatnio hamuje się z kosmetykami. Jak zdarzy mi się coś kupić to tylko produkty najpotrzebniejsze. Trzeba denkować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno drugiego nie wyklucza ;) Ale już mam w planach 'bana' na kosmetyki we wrześniu ;)

      Usuń
  35. Czekam na recenzje , zaciekawiły mnie te produkty :)
    Co do firmy balea mam nadzieje , że w końcu uda mi się coś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne nowości! Udanych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawa jestem, jak wyglądają te pigmenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem je pokarzę, dziś nie udało mi się zrobić zdjęć - podłe światło :<

      Usuń
  38. Ja również zaszalałam z zakupami ale dopiero czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszczę współpracy ;)

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio kupiłam książkę o ziółkach :3
    Z kosmetyków to nic nie kupiłam (w tym miesiącu, bo w zeszłym to i owszem). Kosmetyki z Balei - znane, a ja Indii nie znam, więc czekam na recenzje produktów z olejem konopnym ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta India mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę Balei i jestem niezmiernie ciekawa kosmetyków Indii, bo to dla mnie nowość:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ta pomadka ;) !

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie większe zakupy dopiero w planie, więc chyba się skuszę na te pigmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. India? nie znam tej firmy :) MiIłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz słyszą o kosmetykach India, jestem bardzo ciekawa, jak Ci się sprawdzą, będę wypatrywać recenzji :)
    Balejkę uwielbiam te zapachy są świetne ;)
    Pigmenty zapowiadają się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja India pojawi się za jakiś czas ale pierwsze wrażenie mam jak najbardziej pozytywne! :)

      Usuń
  47. India z olejem konopnym troszkę mnie przerażają :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nie używałam oleju konopnego, dlatego tym bardziej te produkty z jego zawartością mnie zainteresowały. Poza tym bardzo ciekawa jestem tych pigmentów, muszą być urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kosmetyków z olejem konopnym nigdy nie widziałam. Czekam na recenzję pigmentów :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mango Mambo ma cudowny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oooo... zanosi się na sporo ciekawych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  52. Te pigmenty mają prześliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękne te pigmenty! Kiedys sobie je sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Co za ciekawe kosmetyki :D. Ciekawe czy sprzedają też taki olej w czystej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej z konopi siewnej można kupić w sklepach z półproduktami ;) Działań 'dodatkowych' on nie posiada ;)

      Usuń
  55. Ja ostatnio kupiłam sobie serum do włosów z firmy Marion. Naprawdę polecam ;)
    Ja zapraszam do obejrzenia mojego i przyjaciółki pierwszego filmiku na yt. Mile widziany sub i łapka w górę ;
    https://www.youtube.com/watch?v=91QoBAl24OU
    http://czescdomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne odcienie pigmentów:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Też liczę na dostawę Balei, być może siostra mi przywiezie z Chorwacji, trzymam kciuki, bo już mnie wkurza fakt, że wszędzie się te kosmetyki przewijają, a ja żadnego nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dostaniesz same wspaniałości :)

      Usuń
  58. Świetne nowości, miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem ogromnie ciekawa zapachów wakacyjnych Balei. W przyszłym tygodniu będę w DMie, więc prawdopodobnie zaopatrzę się w żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  60. olej konopny, a to ciekawostka! ;D A ja myślałam że to jakieś nielegalne substancje tutaj się promuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  61. Pigmenty super ; ) Czekam na recenzję : )

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo fajne nowości, a szczególnie pigmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne nowości miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne nowości, szczególnie pachnąca balea

    OdpowiedzUsuń
  65. OOO ale nowości, a pachnących cudakó z Balea zazdroszczę, choć niedługo i ja będę miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jestem mega ciekawa tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Miłego testowania - czekam z niecierpliwością na recenzje ;)

    Wgl to jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi się podoba więc na pewno będę tu wpadać częściej ;). Zapraszam też do mnie :)

    http://perfekcjajestwcenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. ciekawi mnie ta seria kosmetkow INDIA :)
    ja tez choruje na Make up revolution,ale na szminki i palety :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Też uwielbiam olej konopny, więc teraz wyczekuję recenzji produktów z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jestem ciekawa produktów z olejem konopnym :)

    OdpowiedzUsuń
  71. mnie kusi Balea już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ładne odcienie pigmentów :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Produkty India strasznie mnie zaciekawiły. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  74. jak z zapachem kosmetyków india, rzeczywiście taki konopny?:)
    ciekawe, czekam na recenzję!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co rozumiesz przez konopny zapach :D Nie no, żartuję, zapach jest delikatny, lekko słodki, dosyć neutralny :)

      Usuń
  75. Właśnie jestem na terenie Niemiec i nie omieszkam napaść na dm !

    OdpowiedzUsuń
  76. Ostatnio również skusiłam się na żele Balea - Melon i Carambola ( bodajże ) ;) Mają cudowne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ciekawe te kosmetyki z konopiom :)

    OdpowiedzUsuń
  78. India cosmetic nie znam, ale super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń