India Cosmetics | 3/3 | Balsam do ciała z olejem konopnym

sierpnia 20, 2014

Pora na ostatni produkt z India Cometics [KLIK]. Ostatni ale z pewnością nie najgorszy ;)


Balsam o pojemności 400 ml zapakowany jest w butlę, która mi osobiście przypomina opakowania jogurtów. Kosztuje on 19.99 i można go kupić w [TYM] miejscu.
Ale przejdźmy do rzeczy. Ów balsam według producenta sprawdzać na się po kąpielach słonecznych i solarium. Niestety nie jestem w stanie tego zweryfikować ponieważ nie dość, ze słońce omijam jak mogę to jeszcze na dodatek nigdy na solarium nie byłam (brrr). Jednak jako balsam codziennego użytku sprawdza się świetnie. Produkt ma ma lekką konsystencję a jego wydajność określiłam bym na standardową. Właściwości nawilżające są dla mnie w granicach normy - ładnie wygładza i nawilża skórę mimo szybkiego wchłaniania się (ja za takimi balsami nie przepadam ale wiem, że dla części z Was będzie to dużym plusem). Zapach jak i inne produkty z tej serii ma bardzo przyjemny - lekko słodki jednak nie duszący i nie nachalny. Dodatkowo ten produkt nie podrażnia skóry, także bezpośrednio po depilacji, co niestety jest moją zmorą.  Efekt nawilżenia jest natychmiastowy zgodnie z obietnicami producenta. Jednak jest on doraźny - nawilżenie utrzymuje się do kolejnego mycia. 





Muszę przyznać, że wszystkie produkty, jakie od firmy otrzymałam spełniły moje wymagania i używam ich z przyjemnością. Mam nadzieję, że pojawią się one w sprzedaży w sklepach sieciowych bo na prawdę mają potencjał a wiem, że dla części z Was zamawianie ich przez internet może być wadą nie do przeskoczenia.
Ja osobiście zaintrygowana jestem nimi bardzo i mam nadzieję, że za jakiś czas uda mi się wypróbować szampon i maskę do włosów oraz serum do twarzy i dłoni.

Miałyście styczność z tymi produktami? Byłyście zadowolone? :-)

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Nie spotkałam się jeszcze z produktami tej marki, ale olej konopny miałam i spisywał się u mnie rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że warto rozejrzeć się za kosmetykami tej marki
    Mam prośbę, poklikasz w kilka linków w ostatnim poście u mnie
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. ten listek na miniaturce mnie przekonał do obejrzenia tego balsamu :D Olej konopny jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam idealny na wakacje, wtedy szybkie wchłaniacze są jak najbardziej okej :) Jak będę miała okazję to może zaopatrzę się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet w lato lubię wszelkie 'klejuchy' ale wiem, że większość za tym efektem nie przepada ;)

      Usuń
  5. Przy większym produkcie opakowanie już mi się bardziej podoba ;) Super, że produkty spełniły Twoje oczekiwania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy produkty z konopiami, które zaprezentowałaś wyglądają bardzo ciekawie :) Chętnie poznałabym je bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie spotkałam kosmetyków z tej serii, ale zapowiadają się ciekawie :))
    jeśli będę miała okazję to chętnie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam produktu, ale na pewno przypadłby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że ta firma podbiła Twoje serce :) Jeśli będą dostępne stacjonarnie to z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, produkty są na prawdę dobrej jakości, nie będę ich 'hejtować' dla zasady ;)

      Usuń
  10. Ciekawy balsam, chętnie bym go u siebie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby się nam taki, fajny ma skład nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może stacjonarnie bym się na nie skusiła ale aż tak mnie do nich nie ciągnie żeby je zamawiać przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z tej firmy.. Opakowanie przyciąga wzrok;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy produkt jest stacjonarnie moim zdaniem klient prędzej się na niego skusi niż przez stronę. Chociaż zakupy przez internet też bywają zdradliwe i łatwo kupić coś niepotrzebnego :) Zależy od osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. specyficzny produkt :) ciekawa jestem czy trafi na sklepowe półki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kompletnie nie kojarzę tej firmy ;) ale na innych blogach czytałam już o tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja go chcę! :D Ciekawe czy stacjonarnie jest dostępny

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale też mi się skojarzył z jogurtem do picia.

    OdpowiedzUsuń
  19. kusisz tymi kosmetyki, oj kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt. Jeśli będzie dostępny stacjonarnie to może się skuszę. Nie przepadam jakoś za zakupami online.

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie swietne opakowanie! :) powiem Ci ze kusisz tymi produktami z konopiami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda, że dostępność przez internet tylko:(

    OdpowiedzUsuń
  23. zupełnie nie znam firmy, a balsam prezentuje się bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. firmy nie kojarzę,a olej konopii już drugi raz spotykam

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie kosmetyki, które szybko się wchłaniają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą, ale dzięki Twoim recenzją coraz lepiej ją poznaję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z firmą nie miałam styczności, ba pierwszy raz widzę je na oczy na Twoim blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny kosmetyk :)
    po Twoich recenzjach mam ochotę skusić się na jakieś kosmetyki tej firmy, ale pewnie nie spotkam ich nigdzie stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępność przez internet to na pewno nie jest ich mocna strona ...

      Usuń