Zakupy | Essence| Catrice | Kobo | My Secret | Allepaznokcie | Paloma

lipca 24, 2014

Dziś o nowościach słów kilka (tak, znowu...). 


Po udanej przygodzie z lakierem wybielającym nie mogłam się oprzeć lakierom z serii Nail Candies z Essence (mój jest w odcieniu soda pop & candy shop). Chciałam kupić więcej kolorów ale głos rozsądku wygrał. Skoro i tak są bardzo transparentne nie podejrzewam, że na paznokciach będzie widać jakąkolwiek różnicę. Planuje tego produktu używać również jako bazę pod inne lakiery. Jestem ciekawa jak się spisze. Na blogu jednej z Was w oko wpadł mi piękny lakier z Kobo w odcieniu Cherry Lover. Nie wiecie nawet jak było mi smutno, gdy nie znalazłam go w szafie tej firmy. Na szczęście dorwałam ostatnią sztukę przy kasie i bardzo się z tego cieszę. Dwa następne lakiery kupione z myślą o mani, które będę robić bliskiej mi osobie i są to: lakier My Secret w odcieniu 112 oraz top z Catrice w odcieniu Kitch Me If You Can.
Dzięki uprzejmości firmy Allepaznokcie mam okazję przetestować biały matowy lakier z serii One Colour Exclusive w odcieniu 01 , z serii granitowej Granite&pepper odcień jasnej pastelowej brzoskwini o numerze 19 oraz mięty podbitej błękitem o numerze 17. Do tego wychwalany na blogach nabłyszczacz Mokre szkło, który strasznie mnie kusi po ogromie waszych pozytywnych opinii.
Linki do produktów macie: TU, TU, TU i TU.

Po średnio udanej kuracji skarpetkami złuszczającymi Purederm muszę się jakoś pozbyć reszty schodzącego naskórka dlatego też sięgnęłam po Cukrowy peeling do stóp z Palomy. Miałam peeling do rąk z tej samej firmy i byłam bardzo z niego zadowolona. Ba, chciałam go dziś kupić ale nie był dostępny w mojej Naturze.

A Wy kupiłyście ostatnio coś ciekawego?

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Oj lipiec obfitował w zakupy czas zacząć oszczędzać

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że tak. mój ostatni hit to japonki z pepco za 5zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam japonki z pepco z zeszłego roku! :D

      Usuń
    2. Ja kupiłam 2 tygodnie temu ale nie potrafię w nich chodzić, obcierają mnie te okrągłe "zatyczki" od pasków. Dramat ;D

      Usuń
  3. ale poszalałaś ostatnio z nowościami :D super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinnam ale no... Nazwa bloga nie wzięła się znikąd :D

      Usuń
  4. śliczny jest ten w kolorze pastelowej brzoskwini - na pewno będzie świetnie wyglądał przy opalonej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba! Ale testy zaczęłam od klasyki - mięty :D

      Usuń
  5. Napisz jak sprawuje się pilling ponieważ ja również skusiłam się na skarpetki złuszczające podczas promocji w Biedronce i nie jestem zbyt zadowolona.. fakt, skóra zeszła jednak nie w taki sposób w jaki się tego spodziewałam.
    Pozdrawiam, Kasia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas z pewnością recenzja się pojawi :)

      Usuń
  6. mam ten peeling do stóp - jak dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  7. Też kupiłam tylko ostatnio kilka lakierów. Skusiłam się też na jeden z Kobo, bo nigdy ich nie miałam, a były akurat w promocji w DN ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne lakiery, zwłaszcza 3 od góry : * Też zakupiłam pare lakierów ; )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te lakiery, szczególnie wpadł mi w oko ten z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo cukierkowy :) Za jakiś czas go pokarzę :)

      Usuń
  10. Lakier z Kobo i Catrice wpadły mi oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie ostatnio widziałam ten peeling palomy w Hebe, ale nie kupiłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo a były do rąk w różowym pudle? Bo w Naturze nie mają :<

      Usuń
    2. U mnie w mieście ten w różowym pudełku mają poza Hebe jeszcze w Tesco ;)

      Usuń
  12. uwielbiam ten peeling, skuteczny i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tłusta warstwa w produktach do stóp nie przeszkadza :)

      Usuń
  13. ile świetnych lakierów, poszalałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne lakiery :). Ja niestety poszalałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej podoba mi się ten lakier My Secret w odcieniu 112. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych testach wydaje się być najgorszy ze wszystkich nowości :/

      Usuń
  16. uwielbiam lakiery z allepaznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrych opinii na ich temat czytałam :)

      Usuń
  17. Kolorki One Colour przypadły mi niesamowicie do gustu ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne lakiery. Te od allepaznokcie baardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Jestem ciekawa co będzie dalej :D

      Usuń
  19. Co jak co, ale lakierów nigdy dość, bo i tak zawsze brakuje jakiegoś koloru w kolekcji:D

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zakupy :) ach u mnie też bez anbytków sie nei obyło :P na dnaich pokaże je na blogu bo za dużo ich by tutaj o nich pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że skarpetki się nie sprawdziły ja użyłam ich w sobotę mam nadzieję, że z większym skutkiem

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne lakiery, ale tego peelingu do stóp też jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te lakiery Granite&pepper wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo ten cukrowy peeling z Palomy mnie zaciekawił... muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolory i gratuluje współpracy

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne nowości :)
    ten lakier z essence mnie bardzo kusi do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń