Under Twenty | Multifunkcyjny krem antybakteryjny BB lekki krem + puder

by - lipca 16, 2014


Dziś o produkcie, który szybko podbił blogosferę. Naczytałam się na jego temat mnóstwo pozytywnych opinii i kupiłam go bez chwili zastanowienia pod koniec ubiegłego lata. Najwyższa pora napisać kilka słów na jego temat.


Na początku warto zaznaczyć co obiecuje nam producent: nawilżenie, matowienie, wygładzenie skóry, krycie oraz naturalny wygląd. Jak obietnice mają się do rzeczywistości w przypadku mojej mieszanej skóry?  Muszę przyznać że nie jestem już under twenty a w połowie drogi do trzydziestki.
Zupełnie nie podoba mi się opakowanie tego kosmetyku, dodatkowo ciężko je się otwiera. Sam krem ma bardzo jasny kolor. Raczej neutralny, brak w nim różowych tonów. Konsystencja jest dosyć konkretna niczym porządny krem nawilżający, lekko tłusta. Pozostawia on uczucie komfortu na skórze, nie wysusza, wręcz jestem w stanie zgodzić się z producentem jeśli chodzi o obietnicę nawilżenia. Jednak jeśli chodzi o matowienie mocno polemizowałabym... Skóra po użyciu tego kremu prezentuje się pięknie dzięki rozświetleniu jaki ten produkt zostawia i przyznam szczerze, że osobiście poleciłaby ten produkt dla posiadaczek cery suchej. W moim przypadku po aplikacji tego produktu skóra chłonie puder matujący niczym gąbka. A mimo matowienia skóra szybko zaczyna się błyszczeć na nowo. Żeby zachować mat na nosie musiałabym matowić skórę co godzinę. Przegięcie. Powiem również, że po kilku aplikacjach go sobie odpuściłam i postanowiłam przetestować go zimą. I zimą było to samo. Niezdrowe świecenie w strefie T pojawiało się w zastraszająco szybkim tempie. Jeśli chodzi o krycie również nie jest dobrze. Wiem, że nie jest to podkład i nie wymagam od niego bógwieczego jednak poziom krycia jaki zaoferował nam producent to stanowczo za mało gdy borykacie się z niedoskonałościami. W moim przypadku źle nie jest ale osoby z bardziej problematyczną skórą będą potrzebować porządnego korektora.
Kolejnym minusem jest trwałość tego produktu. Jest żenująca. Ze względu na swoją tłustawą konsystencję bardzo szybko ściera się z twarzy, dodatkowo gdy dotkniecie skórę opuszką palca produkt potrafi na niej pozostać zostawiając na skórze uroczą plamę.
Przyznam szczerze, że nie jestem z tego produktu zadowolona. Wydaje mi się, że mógłby się sprawdzić w przypadku nieproblematycznej skóry suchej. Jednak w moim przypadku niestety nie spisał się zupełnie.
Jeśli chodzi o lekki krem tonujący na lato pozostanę przy kremie BB z Miss Sporty [KLIK], który sprawdza się u mnie dużo lepiej.


Jestem bardzo ciekawa czy używałyście tego produktu. Może u Was spisał się lepiej? Jaki drogeryjny krem tonujący polecacie?

You May Also Like

68 komentarze

  1. Nie miałam, ale ja ogólnie mało takich rzeczy używam więc pewnie dlatego

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w fazie testów tego kremu i sprawdza się u mnie całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba najgorszy BB jakiego miałam okazję używać, osobiście polecam z Soraya

    OdpowiedzUsuń
  4. U "Under Twenty" na pewno spisze się całkiem fajnie :) Nastolatki mają zazwyczaj spoko skórę, o ile nie występuje trądzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja cera nie lubi się z Under 20:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam go przetestować już dawno, ale wahałam się zw względu, że miałam jeszcze swój krem BB z Astora, ale teraz nie jestem zbytnio przekonana by go wybróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie cieszy mnie Twoja recenzja, bo wygląda na to że ten troll zamieszkuje w mojej szufladzie i czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i miałam dziś o nim pisać na blogu:):) telepatia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji go używać, w ogóle nie kupuję kremów tonujących w drogeriach bo wszystkoe są za ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest bardzo jasny :) Szkoda, że działanie 'takie se' ;)

      Usuń
  10. tak jak już wiele razy pisałam nie lubie kremów BB chodż ten widze pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam i raczej nie kupię :). Wolę podkłady.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie używam nie podkładów ani kremów BB, ale właśnie myślałam o jakimś kremie BB ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie sądzę, żeby ten krem podbił blogosferę. Czytałam o nim wiele negatywnych opinii, a i u mnie się kompletnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko wszedł na rynek był na niego wielki boom :D

      Usuń
  14. U mnie nie sprawdziła się żadna próbka kremu BB. Wolę lekkie podkłady np. Avon Calming Effects.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam tego kremu BB , niedawno sama sobie ukręciłam krem BB, więc na najbliższy czas mam spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam, ale już troszkę o nim słyszałam, jedni zachwalają, a inni odwrotnie. Ja lubię BB z Ingrid świetnie się sprawdza nawet na ulały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny ma kolor, szkoda, że się nie sprawdził. Ja nie używam takich produktów, u mnie zawsze albo podkład mineralny, albo naga skóra:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety u mnie się nie sprawdził, znikał z mojej twarzy po 2 godzinach ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za Under twenty :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie podpasował mi kolor tego kremu. Miałam kiedyś krem na wypryski i działał fajnie, ale ogólnie under twenty spisuje jako takie średniaczki :) szkoda, że się nie sprawdził u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie przepadam za kremami BB w ogóle, bo jak dla mnie za słabo kryją. A ten kosmetyk jest przeznaczony dla nastolatek - to może nie jest szczególny, bo w tym wieku stawia się pierwsze kroki w tej dziedzinie i nie ma się jeszcze oczekiwań wobec kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie widziałam kosmetyków tej firmy :) Używałam ich ostatnio dawno i przedewszystkim tych antytrądzikowych i z tym radziły sobie dobrze :) szkoda, że bb taki słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze żadnego BB, ale za UnderTwenty jakoś nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie używam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja akurat bardzo go lubię, ale faktycznie zupełnie nie matuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest moim numer 1 wśród europejskich bb. :3 Osobiście polecam

    OdpowiedzUsuń
  27. ja ich kosmetyków nie lubię, bo mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat,ale sama nie miałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. teraz wszędzie piszą o tych kremach BB a ja jeszcze nie mam swojego :

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja nie jestem juz under twenty ;(((((

    OdpowiedzUsuń
  31. ojojoj widzę,że krem daje wiele do życzenia

    OdpowiedzUsuń
  32. Jedyne co mi się w nim podoba, to kolor.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam go jeszcze, obecnie używam krem BB z essence i średnio się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  34. Koleżanka go poleca, ale ja się trzymam od niego z daleka, używam BB od Maybelline i mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie miałam go ;) ale to może i dobrze

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam tego kremu, jednak kiedyś coś z tej firmy kupiłam i nie byłam zbyt zadowolona:(
    Teraz stosuję przede wszystkim kremy apteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam, ale czytałam kilka pochlebnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie posiadałam i myślę, że to nie jest dobry produkt dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam nigdy przekonania do tel linii, chociaż to niby koncern Eris...

    OdpowiedzUsuń
  40. dokładnie tak bym go opisała jak bym o nim miała pisać ale nie chce mi się marnować czasu na ten produkt. Dostałam od przyjaciółki z rok temu, przywiozła mi go wraz z innumi produktami z polski i powiedziała że czytała że świtny itp, jedyny plus w nim taki że jest jasny- idealnie się stapia z moja bardzo jasną cerą ale poza tym lipa, jak nałożyłam go na twarz to się świeciłam jak latarnia! TRAGEDIA :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo sprzecznych opinii na jego temat... Kolor w nim uwielbiam ale reszta... :/

      Usuń
  41. Jak dla mnie jest on tylko na lato, bo dość słabo kryje :) Ale na dni kiedy potrzebuję delikatnego krycia jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  42. A u mnie się sprawdził bardzo dobrze :) Krycie nie jest mocne, ale nie tego wymagam od takiego kremu. Używałam zeszłego lata i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam skórę w dobrej formie i na kryciu mi szczególnie nie zależało :) Gorzej z tym świeceniem się :/

      Usuń
  43. to ja z moją mieszaną cerą, mogę go sobie odpuścić:) jeśli chodzi o coś lekkiego, to ja od siebie mogę polecić krem-fluid z Lirene (muszę wreszcie napisać o nim recenzję:D) :)

    OdpowiedzUsuń
  44. A szkoda, bo miałam w planach jego kupno. Cóż, pozostaje mi poszukać czegoś innego :v

    OdpowiedzUsuń
  45. Czytałam o nim trochę dobrego, ale po porażce z wersją z pompką na szczęście odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  46. ja po porażce z kremem BB Garnier zniechęciłam się do wszystkich produktów tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak bym miała suchą cerę to może bym się skusiła :) Ale nie mam więc raczej odpada

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale Twoja recenzja nie jest zbyt zachęcająca, więc raczej się nim nie zainteresuję, mimo, że kocham kremy BB.

    OdpowiedzUsuń
  49. zastanawiałam się nad jego kupnem, ale tera\z chyba postawię na ten s miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedyś zastanawiałam się nad jego kupnem bo wygląda na dość jasny, potem jakoś o nim zapomniałam i chyba dobrze skoro bym co godzinę musiała poprawiać makijaż żeby się nie świecić :)

    OdpowiedzUsuń
  51. A mnie on jakoś tak w ogóle nie kusi.. cos nie mam zaufania do tej firmy ;p kiedyś musiałam coś przetestować i się zraziłam :p

    OdpowiedzUsuń
  52. Miałam - a właściwie mam, ale teraz jest za jasny - i jestem w miarę zadowolona. Nie przepadam ogólnie za specyfikami typu BB, ale kilka z nich polubiłam - w tym ten krem. Używam go jesli nie mam czasu/ochoty na pełen makijaż. Wyrównuje mi cerę, nawilża (a o to mi głównie chodzi) i w sumie tyle ;) Zawsze nakładam na niego puder matujący, bo lubię matowe wykończenia, i trzyma się nieźle. Matu nie daje za grosz :P

    OdpowiedzUsuń
  53. miałam i zdecydowanie nie polecam... nie rozumiem zachwytów nad nim,.. podzieliłam się z dwiema koleżankami i one też nie polecają tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. No przed dwudziestką to byłam 25 lat temu, więc raczej się nie skuszę :D i myślę, że skoro dedykowany jest tak młodym osobom, to raczej przez nie powinien być stosowany. Mam suchą cerę, ale taki kosmetyk na pewno by się nie sprawdził :)
    A z BB mój ulubiony to It's skin (ze ślimakami :D) i Rimmel (raczej na zimę).

    OdpowiedzUsuń
  55. Kupiłam go właśnie kilka dni temu w Biedronce za 5zł i to nawet niemacana sztuka. Użyłam wczoraj pierwszy raz i szczerze to całkiem fajny jest. Mam odcień 2 neutral ale dla mnie mógłby być ciemniejszy bo mi teraz.buzia chwyciła słońce.

    OdpowiedzUsuń