Pierwsze wrażenie | Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy Ziaja liście manuka

by - lipca 10, 2014

Produkt o którym dziś mowa wpadł w moje posiadanie czystym przypadkiem w czasie poszukiwań kremu z kwasem migdałowym z tej samej serii. Użyłam go już kilka razy, jednak wiem, że ta nowa seria cieszy się sporym zainteresowaniem, dlatego postanowiłam napisać na jego temat kilka słów.


Ziaja jak to Ziaja zaoferowała nam produkt w niewielkiej cenie - waha się w okolicach 5-8 zł za 75 ml. Kosmetyki te dostępne są w ich sklepach firmowych a także aptekach. Nie widziałam ich jeszcze na sklepowych półkach.
Pasta w swojej konsystencji przypomina... pastę :D Zawiera spore drobinki jednak jest ich niezbyt wiele.
Masaż skóry przy pomocny tego produktu jest przyjemny jednak jeśli chodzi o efekty nie jestem zachwycona. Nadmienię, że moim ulubionym peelingiem jest z pewnością korund kosmetyczny - ma małe i ostre drobinki, które świetnie radzą sobie z suchymi skórkami. Ten produkt nie do końca. Jednak producent obiecuje nam delikatne właściwości złuszczające więc można mu to wybaczyć.
Trudno mi na chwilę obecną powiedzieć coś na temat zapobieganiu zaskórnikom czy odblokowania porów jednak stan mojej skóry się nie pogorszył a po wykonaniu skóra jest przyjemnie matowa.

Jeśli kusi Was ten produkt a jesteście fankami ostrych zdzieraków jak mocny peeling z Ziaja Pro nie będziecie raczej zachwycone. Jednak w tej cenie moim zdaniem warto zaryzykować zakup.
Osobiście jestem ciekawa jak spisze się przy systematycznym stosowaniu.


You May Also Like

80 komentarze

  1. Mam od dwóch tygodni i już prawie całą tubkę zużyłam, uwielbiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak spiszę się u Ciebie po dłuższym czasie.. Ja kupiłam krem z kwasem, ale kurację chyba rozpocznę po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja mam taki plan. :) Pozdrawiam P.

      Usuń
  3. Do kosmetyków Ziaji powolu zaczynam wracać ;) ja wolę mocne zdzieraki, nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym go przetestować chociaż ja jestem fanką mocnych zdzieraków :D Pewnie kiedyś się skuszę. A teraz kupuję sobie właśnie kround - jeszcze nigdy nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam w sklepie, ale raczej nieodpowiednie dla mojej cery

    OdpowiedzUsuń
  6. oś dla mnie ,bardzo lubie ziaje

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba będę musiała w sierpniu zakupy w Ziaji zrobić, bo ta nowa seria brzmi zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak z oczyszczaniem porów lub ich zamykaniem? Coś jesteś w stanie już powiedzieć? Nie chcę Cię zmuszać do wydawania jednoznacznych osądów na samym początku użytkowania, ale może coś zauważyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam kompletnie nic :) Ale z pewnością nie jest gorzej niż było :D

      Usuń
  9. Koniecznie muszę ją kupić jak tylko będę w Polsce. jestem bardzo ciekawa nowości Ziaji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja ostatnio nas rozpieszcza jeśli chodzi o nowości :)

      Usuń
  10. pierwszy raz słyszę o niej, ale prezentuje się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem po pierwszych użyciach i jak narazie bardzo poztywnie ją odbieram, czas pokaże co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie cała ta seria i na pewno się na coś skuszę :D a zdzieraki lubię raczej delikatniejsze, więc może mi się spodobać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować :) Z dostępnością też nie powinno być problemu bo cała pojawiła się na stronie Rossmana więc pewnie jest już w sklepach :)

      Usuń
  13. Niestety na dzień dzisiejszy jeszcze nie ma tej serii w Rossmannie ;( Używam od kilku tygodniu ale niestety nie działa na moje zaskórniki ;( Plusem dla mnie jest delikatne złuszczanie, bo mam wrażliwą skórę. Cera jest odświeżona i gładka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo jestem bardzo ciekawa produktu trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Od około 2 tygodni stosuję naprzemiennie z mydłem w kostce i... jestem zachwycona! Buzia nigdy wcześniej nie była tak oczyszczona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to może i ja zacznę częściej niż okazjonalnie jej używać :D

      Usuń
  16. pierwszy raz widzę tą pastę, będę musiała się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda obiecująco, jednak szału nie ma, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromnie jestem ciekawa całej tej serii. Chętnie poznam opinię po dłuższym stosowaniu, bo jednak takie pierwsze wrażenie zbyt wiele nie oddaje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Ziaję. Chciałabym wypróbować tę pastę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mnie ciekawią kosmetyki z tej serii. Chyba wypróbuję tą pastę :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam w aptece kosmetyki z tej serii ale wolałam najpierw przeczytać kilka recenzji na ich temat zanim kupię, więc Twój wpis okazał się przydatny :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie przed chwilą czytałam pozytywną recenzję tej pasty. Postaram się ją kupić jako tańszą alternatywę dla żelu oczyszczającego z La Roche Posay. Co prawda jestem fanką ostrych zdzieraków, ale od tego mam inne peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za produktami firmy Ziaja :D Mam swoje ulubione peelingi, ale od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem kwasu migdałowego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również używam korundu i według mnie jest najlepszy :) Ze względu na obecność glinki myślę, że warto wypróbować tą pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapowiada się ciekawie. ; D muszę się za nim rozejrzeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Póki co mam swój ulubiony peeling z Loreal i nie szukam nic lepszego,ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może kiedyś się skuszę, kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja właśnie wolę delikatniejsze zdzieraki więc jak tylko go gdzieś dostanę na pewno sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem jak się spisze przy dłuższym używaniu. Wiele osób lubi kosmetyki tej marki, ja kilka testowała i jakoś szczególnie mnie nie uwiodły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie szczególnie ale staram się testować nowe produkty :)

      Usuń
  31. Kusi mnie ta seria Ziaji, ale lubię mocne zdzieraki. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dostałam próbkę tej pasty i jak dla mnie jest świetna. Super oczyszcza, świetnie matowi skórę i pieknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam mocne zdzieraki :D Gdy skończę swoje zapasy może się na tę pastę skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mam w planach zakup całej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdzierakiem jest maseczka z sody oczyszczonej, świetnie oczyszcza i wygładza skórę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sody nigdy nie stosowałam w pielęgnacji skóry... Nie wysusza?

      Usuń
  36. Planuje sobie coś kupić z tej serii o której jest teraz głośno

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie kupię, bo nie potrzebuję, wręcz się boję mocnych zdzieraków, ale dzięki Tobie poznałam kolejny produkt z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę ją kupić :) Mam w domu kogoś, komu na pewno by posłużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja właśnie lubię słabsze zdzieraki ze względu na problematyczną cerę, ale na razie wstrzymam się z zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie jestem fanką mocnych zdzieraków więc ten może być dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O kurczaki, widziałam już ją na innych blogach, też ją chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Takie delikatne zdzieranie może być odpowiednie, gdy ktoś ma wrażliwą lub naczynkową cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnio właśnie zastanawiałam się nad tą serią z manukiem przy stoisku Ziaji, ale ostatecznie odeszłam nic nie kupując, może następnym razem się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, ja jak tylko o niej usłyszałam wiedziałam, że coś kupię :D

      Usuń
  44. Chętnie ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wolę mocniejsze zdzieraki, ale i tak mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam w planach zakup tej pasty ;)
    Ziaja pozytywnie zaskakuje mnie swoją ofertą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :)
      Jeszcze wypuścili kremy BB i CC. Pewnie się na któryś skuszę :)

      Usuń
  47. Matowi skórę? Muszę wypróbować! Chętnie zatem zaopatrzę się w tą nowość Ziaji :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, przy tej cenie nawet jak nie zachwyci to nie będzie szkoda :)

      Usuń
  48. przymierzam się do jej zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem absolutnie zakochana w tej paście, a stosunkowo łagodne drobinki dla mnie akurat bardzo na plus - już przy mocniejszym masażu potrafię nimi przedobrzyć, więc osoby z wrażliwszą skórą będą zachwycone :D

    OdpowiedzUsuń
  50. zapewne go za jakiś czas kupie, zreszta cena zachęca

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziś go dorwałam i zrobię mu pierwszy test, ale też używam korundu i to jest magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Samo oczyszczanie tak nie zachęca, jak perspektywa zwalczenia zaskórników, hm. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę kupić! ;)) Mam tonik liście manuka i jestem zadowolona z jego działania ;))

    OdpowiedzUsuń