O bieli idealnej ? | Allepaznokcie One Colour

by - lipca 28, 2014

Moje poszukiwania lakieru w kolorze białym zakończyły się zanim się jeszcze rozpoczęły. W ramach współpracy w firmą Allepaznokcie wybrałam sobie taki oto lakier z serii One Colour [KLIK] i szalenie się z nim polubiłam. Dziś pokażę go Wam wraz z produktem z Essence z serii nail candies, który posłużył mi za bazę i lakier wykończeniowy - nadał paznokciom (bardzo) lekko różowego odcienia a dzięki zawartości maleńkich drobinek sprawił, że jeszcze ładniej błyszczą w świetle dziennym.


Lakier ten z pewnością przypadnie go gustu osobom, które lubią efekt korektora na paznokciach. W zależności od umiejętności potrzeba od dwóch do trzech warstw do pełnego krycia (musiałam nałożyć trzy tylko na kciukach, na zdjęciach widzicie dwie grubsze warstwy lakieru). Sporym zdziwieniem był dla mnie fakt, że produkt ten nie smuży za wyjątkiem pierwszej warstwy. Znaczy jest dobrze :D
Producent twierdzi, że jest to lakier matowy. Nie sprawdziłam tego bo jeszcze mokry lakier pokryłam najpierw lakierem Essence, potem Seche Vite. Za jakiś czas gdy będę miała nadmiar czasu by poczekać aż pazury wyschną mi same z pewnością pojawi się taka informacja :) Analogicznie sytuacja ma się do trwałości. Jednak wspomnę, że nosiłam go dwa dni w [TYM] zestawieniu i zmyłam go w nienaruszony stanie więc zapowiada się nieźle :)


You May Also Like

44 komentarze

  1. Nie przepadam za białymi lakierami na paznokciach, ale ta biel jest po prostu śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście fajna biel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem wielką fanką białego koloru u siebie na paznokciach, ale ten Twój mani bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie biel idealna !
    ładnie wygląda na Twoich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięęęękny! Uwielbiam biel na paznokciach, chwała za to że 2-3 warstwy wystarczają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biel. Szukam swojej idealnej i chyba wypróbuję tą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolory:)) Obserwacja za Obserwację? http://always-classy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Musisz kiedyś wrzucić foty bez top coatu, ciekawi mnie ten matowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję :D Ale póki co zrobiłam z tego ombre :D

      Usuń
  9. uwielbiam biały kolor na paznokciach :)
    ten jest wyjątkowo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mało problematyczny :) Ta biel im się udała :)

      Usuń
  10. ja lubię "Nosić" biel na paznokciach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda! Ja muszę skusić się na ten lakier z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uprzedzam, że jest baaardzo transparentny :D

      Usuń
  12. Piękna biel i ładnie kryje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak nie smuży to muszę kupić :) uwielbiam białe paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wgląda, u kogoś lubię białe paznokcie ale u mnie jakoś mi się nie podobają :P pewnie dlatego że mam takie króciutkie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam białe paznokcie, a lakier z allepaznokcie jest świetny i godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam żadnego białego lakieru w swych zbiorach :)
    Podoba mi się biel na pazurkach, moim zdaniem prezentuje się elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. od dawna szukam bieli idealnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam białe paznokcie! Sama ostatnio cały czas noszę takie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Od dawna szukam dobrego białego lakieru, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem fanką bieli na paznokciach ale u ciebie fajnie to wygląda,osobiście wole mleczne lakiery albo jasno różowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie to u Ciebie wygląda :)
    P.S. Sprawdziłam właśnie ile schnie top Miss Sporty, o który pytałaś- niecałe 2 minuty i można zmywać naczynia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zmywania mam zmywarkę (to mój ulubiony sprzęt kuchenny zaraz po laptopie!) ale skoro tak to kupię go jak tylko wykończę Seche Vite :)

      Usuń