Gloria | Emulsja do włosów

lipca 07, 2014

Produkty Gloria dostępne są w Auchanie za oszałamiającą cenę ok. 5 zł. Dziś kilka słów o pierwszym z produktów, który wpadł w moje ręce - emulsji do włosów. Zużyłam  już drugie opakowanie i przy okazji z pewnością zakupie kolejne. 


Opakowanie tej emulsji nie powala jeśli chodzi o jego wygląd jednak jest bardzo wygodne. Minusem jest papierowa naklejka, która wygląda nie najlepiej już po kilku dniach w łazience.
Pierwszą rzeczą, na którą zwróciłam uwagę jest wygląd kosmetyku, ponieważ emulsja ta ma kolor... zielony (wybaczcie brak zdjęcia). Zapach kojarzy mi się z produktami do włosów jakie pamiętam z dzieciństwa jednak nie jest od nachalny i nie utrzymuje się na włosach. Kosmetyk ma jak dla mnie zbyt płynną konsystencję, jednak nie wpływa to w negatywny sposób na jego wydajność.
Działanie jest co najmniej przyzwoite. Odżywka w widoczny sposób wygładza włosy. Po użyciu są też bardzo miękkie, niczym włosy dziecka. Nie obciąża mej lichej czupryny, jest to jeden z tych produktów, który śmiało nakładam od skóry głowy.
Efekty nawilżające nie są spektakularne, poleciłabym ją jako produkt codzienny, w momencie gdy sięgacie również po konkretniejsze produkty - odżywki czy maski. Jest również fajną bazą do mieszanek np. z żółtkiem czy olejami.

Przyznam szczerze, że jestem tym kosmetykiem mile zaskoczona. Emulsja jest bardzo niepozorna, jednak podzielam pozytywne opinie na jej temat. Minusem będzie z pewnością jej dostępność jednak jestem w stanie to przeboleć. Jak już wcześniej wspominałam z pewnością co jakiś czas będę kupować kolejne opakowanie a sama emulsja zachęciła mnie do przetestowania maski tej samej firmy :)


You Might Also Like

45 komentarze

  1. rzadko odwiedzam Auchan, bo mam zdecydowanie za daleko, ale jak będę to może się na te kosmetyki skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś w takich dyskontach auchan ,careffour czy tesco raczej nie kupuję kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale jak coś mocno chwalą to robię wyjątki :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Nie znam w ogóle tej emulsji. Raczej nie bywam w Auchanie więc ciężko mi będzie kupić ten kosmetyk :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskę lubię, a emulsji jeszcze nie miałam okazji testować, chociaż ostatnio się na nią czaiłam w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W całym moim województwie nie ma Auchan, a szkoda, bo chętnie wypróbowałabym te kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że u mnie nie ma Auchan

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety u mnie w mieście nie ma Auchana ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że w Lublinie otworzyli ostatnio Auchan:) Zwykle boję się takich tanich "cudaków" do włosów, ale przy najbliższej okazji kupię i wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlosomaniaczki bardzo chwala te odzywke,ale dorwac ja jest ciezko, dlatego jeszcze jej nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zużyje niekończące się zapasy masek do włosów to możliwe, że kupie produkt Glorii /P.

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz się spotykam, ale przy okazji zakupów przyjrzę się bliżej nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę takie kosmetyki..

    OdpowiedzUsuń
  13. Skład bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak będę w Auchanie przyjrzę się bliżej-może zakupię na spróbowanie;))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam nigdzie w pobliżu Auchan. Lubię takie zmiękczające kosmetyki, może kiedyś wpadnie do koszyka, gdy będzie taka okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam w pobliżu Auchan i pierwszy raz spotykam się z taką emulsją..:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że za taką cenę warto wypróbować :) Do Auchann mam spory kawałek ale jak będę przy okazji to na pewno zajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kompletnie nie znam tych kosmetyków... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widze:) Gloria kojarzy mi sie z takim lakierem dawniej do wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. to już kolejna dobra recenzja tej emulsji, którą czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie wiem gdzie mam najbliższego Auchana więc raczej nie wypróbuję tej emulsji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny produkt, szkoda że Auchan mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś chciałam ją kupić po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na jej temat, ale niestety nie mogłam jej nigdzie znaleźć. Do Auchana też się raczej po nią nie wybiorę, bo nawet nie wiem gdzie jest najbliższy:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Emulsji nie stosowałam. Miałam maskę, ale się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś czytałam o niej,ale nigdy nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapiszę sobie gdzieś w głowie informację o tych produktach z Auchan i jak kiedyś tam zbłądzę to na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy o niej nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz widzę tą firmę i jej kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. rzadko bywam w tym markecie, ale przy najbliższej okazji zwrócę na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale kiedyś o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam maskę, zużyłam chyba 2 albo 3 opakowania i bardzo mile ją wspominam; sprawdziła się solo ale była też świetna do tuningowania:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie mam dostępu do Auchana...

    OdpowiedzUsuń
  33. jak w końcu odwiedzę Auchan to pewnie skuszę się do jej kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie w mieście nie ma Auchana :( nie testował jeszcze tej emulsji ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. W Auchan bywam rzadko, ale zapamiętam sobie Glorię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie bym wypróbowała :) W Auchanie rzadko jestem, mam dość daleko do tego sklepu, ale jak będę to koniecznie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. juz dobre 5 lat nie bylam w auchanie , a szkoda bo dobre produkty mnie omijaja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda że nie mam dostępu do Auchan bo za taką cenę chętnie bym przetestowała♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Oooo ciekawy kosmetyk. Muszę przewertować półki w Auchan.
    :*

    OdpowiedzUsuń