Dermedic| Hydriain3 Hialuro | Serum nawadniające twarz, szyję idekolt

by - lipca 08, 2014

Jeśli zdarza się Wam czytać moje posty wiecie, że moja skóra jest kapryśna. Skłonna do zapychania, z wielkimi porami a mimo to lubiąca się przesuszać w strefie T. Dlatego też sięgam po nawilżające produkty bo pomagają mi one utrzymać ją w ryzach. Serum nawadniające z Dermedic otrzymałam do testów na stronie wizaż.pl i szalenie je polubiłam od pierwszego użycia.

Serum to stosuję od półtorej miesiąca - przez pierwsze dwa tygodnie dwa razy dziennie, na chwilę obecną tylko rano (na twarz, szyję oraz dekolt). W tym czasie zużyłam ok. 2/3 30 ml opakowania więc wydajność jest na przyzwoitym poziomie. Cena nie zachwyca ale tragedii nie ma - można je dostać za ok. 30 zł w aptekach internetowych.

Po pierwsze warto wspomnieć, że to serum to dla mnie nie serum. Wychodzę z założenia, że tego typu produkty używa się pod krem dla wzmocnienia ich działania. Ten kosmetyk jest bardzo lekki jednak pod krem w moim przypadku się nie nadaje - wydaje mi się, że skóra jest za bardzo obciążona. Jednak idealnie spisuje się właśnie jako delikatny krem nawilżający. I tak też go stosuję.
Muszę zwrócić uwagę na opakowanie. Serum to posiada bardzo wygodną pipetę, która ułatwia aplikację odpowiedniej - niewielkiej ilości kosmetyku. Do tego wygląda po prostu pięknie, dzięki szklanej, matowej butelce.
Wspomniana wcześniej bardzo lekka, płynna ale nadal kremowa konsystencja sprawia, że produkt ten wchłania się błyskawicznie świetnie nadając się pod makijaż. Świetnie sprawdza się w upalne dni gdy nakładacie dodatkowo filtr przeciwsłoneczny.
No i najważniejsze - działanie. I tutaj nie mogę powiedzieć na jego temat żadnego złego słowa. Serum fantastycznie nawilża/nawadnia skórę. Po aplikacji skóra jest przyjemnie wygładzona - przy pierwszych użyciach było to doraźne, po dłuższym czasie używania widzę, że moja skóra zaczęła wyglądać po prostu zdrowo. Nie pojawiły się nowe niedoskonałości.
Z przyjemnością zużyję ten produkt do końca i skuszę się na kolejne opakowanie (chociaż pewnie dopiero za jakiś czas). Niedawno pokazywałam Wam krem nawilżający o przedłużonym działaniu tej samej firmy z którego nie byłam zadowolona, również ze względu na bardzo intensywny zapach. To serum ma podobną nutę zapachową, jednak pachnie dużo subtelniej, dzięki czemu stosuję je z przyjemnością.

Muszę przyznać, ze Dermedic ma ode mnie wielkiego plusa i mimo porażki z innym ich produktem z chęcią w przyszłości przetestuję inne ich produkty :)



Skład: Aqua, Sodium Hyaluronate, Hydrogenerated Polydecene, Caprylic / Capric Triglyceride, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Squalane, Cyclopentasiloxane (and) C30-40 Alkyl Ceteareth Dimethicone / Crosspolymer, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Glyceryl Polymethacrylate (and) Glycoprotein (and) Yeast Extract (Faex Extract) (and) Aleuritic Acid, Tocopheryl Acetate, Polyacrylamide (and) C 13-14 Isoparaffin (and) Laureth-7, DMDH Hydantoin (and) Methylchloroisithiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Parfum

You May Also Like

43 komentarze

  1. coś stworzonego dla mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wprawdzie nie przepadam za tą firmą ale muszę sie kiedyś skusić na ten produkt :) może ten okaże się dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ich serum na rozszerzone pory i nie zachwyca. Jak je skończe to mam zamiar kupic to o ktorym piszesz. Jest o nim wiele pozytywnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa tego produktu na rozszerzone pory ale nie zbiera najlepszych opinii...

      Usuń
  4. Nie jestem systematyczna w stosowaniu serum. Jednak chyba muszę w końcu zacząć stosować na szyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi chyba nie jest potrzebny taki kosmetyk ale ciekawy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten produkt, dobrze się u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dokładnie dla mnie też to serum to nie serum, raczej lekki krem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jest problem z regularnym stosowaniem kremu, co dopiero mówić o jakimś serum... Ale nie powiem, że mnie nie ciekawi, moja skóra czasem lubi się przesuszać, także jak kiedyś zobaczę produkt na promocji i będę pamiętać to może wpadnie do koszyczka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i wprawdzie nie uwielbiam, ale całkiem lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to serum i je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie czeka w kolejce do używania i już niedługo wyrobię sobie swoje zdanie na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo dobrego o nim czytałam i na pewno zimą go kupię, bo mam mega przesuszoną skórę wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W swoim życiu miałam tylko jedno serum do twarzy - nawilżające marki Tołpa. Cudo! :) Dobrze nawilżało skórę, nie zapychało jej.

    A o tym produkcie słyszałam wiele dobrego, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A próbowałaś stosować sam czysty kwas hialuronowy, bez zbędnej chemii? :P Jest tańszy a może spasowałby Twojej skórze :)

    Polecam ten: http://zrobsobiekrem.pl/pl/p/Potrojny-kwas-hialuronowy-1.5/378

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sam kwas hialuronowy u mnie cudów nie działa, nałożony solo wysuszał ;) więc stosowałam z olejami. Wszelkie mieszanki są dla mnie dużo skuteczniejsze.

      Usuń
  15. widzialam je juz na kilku blogach, wiec chetnie kiedys kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam już wiele dobrych opinii na jego temat :) Chyba się skuszę na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się opakowanie, ale na produkt się raczej nie skuszę. Mam micel tej marki i się polubiliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już dawno mnie kusi to serum, nigdy nie miałam takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja Dermedic nie tak dawno wystawiłam ogromnego minusa za micela :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje się być fajne to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie cierpię micela z Dermedic, ale to serum wydaje się być w porządku.. ciekawa jestem jakby to było u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele sprzecznych opinii w sieci na temat tego micela ;)

      Usuń
  22. Mam wielką ochotę na to serum i na pewno je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zachęciłaś mnie do wypróbowania tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam tylko próbki, różnych kosmetyków tej firmy i płyn micelarny,jestem zachwycona wszystkimi ich produktami;idealne dla wysuszonej wrażliwej cery takiej jak moja

    OdpowiedzUsuń
  25. o tej linii dużo dobrego słyszeliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Coraz częściej je widuję na blogach w recenzjach lub nowościach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. takie lekkie kremy fajnie się sprawdzają na mojej mieszanej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poluję na te serum. Najpierw muszę użyć serum z Delii, później chętnie sięgnę po niego .
    :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy i kuszący produkt :)) Zaciekawiłaś mnie!
    Mam krem pod oczy z tej serii i bardzo go lubię, więc chętnie przygarnęłabym również takie serum do kompletu.. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawi mnie to serum, micelka i mleczko z tej linii bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne to serum ale nie mogę na nie nigdzie trafić

    OdpowiedzUsuń