DENKO | LIPIEC 2014

O zużyciach z lipca słów kilka...





Tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up mascara - to mój bezsprzeczny ulubieniec. Mam bardzo cienkie i proste rzęsy i niewiele tuszy potrafi 'coś' z nich zrobić. Ten radził sobie świetnie a zużyte opakowanie o ile mnie pamięć nie myli jest moim piątym. Chętnie sięgnę po kolejne gdy pozbędę się zapasów.
Puder MIYO skin care powder [RECENZJA] - dobry puder zapewniający mat na długie godziny. Mam kolejne opakowanie :)
Puder Catrice Prime and Fine [RECENZJA] - świetny puder dający na skórze lekko satynowe wykończenie. Chętnie kupię kolejne opakowanie w przyszłości.
Bronzer Catrice LE Cucucba - kolejny ulubieniec. Służył mi dzielnie przez naprawdę długi czas i trochę mi szkoda, że już się skończy. Jeśli byłby dostępny w stałej sprzedaży kupiłabym go ponownie. Jednak udało mi się znaleźć mu godnego następce.




Serum Bielenda Laser Xtreme [RECENZJA] - niesamowity kosmetyk w przystępnej cenie. Za jakiś czas do niego wrócę.
Serum Dermedic Hydrain3 Hialuro [RECENZJA] - będę nudna - kolejny ulubieniec. Z przyjemnością kupię kolejne opakowanie następnego lata :)
Krem pod oczy Cinique All about eyes [RECENZJA] - ze względu na wygórowaną cenę niestety nie skuszę się na zakup ale jeśli chodzi o działanie nie mam mu nic do zarzucenia.
Płyn micelarny Be Beauty  - must have. Mam kolejne opakowanie.
Chusteczki do demakijażu Alterra  - są ze mną od dawana i pozostaną dopóki ich nie wycofają.



Szampon Ultra Doux z cytryną i białą glinką [RECENZJA] - bardzo przeciętny. Więcej nie kupię.
Szampon i odżywka Ultra Doux z serii Sekrety Prowansji - kompletna porażka. Niebawem pojawi się recenzja.



Masło do ciała Anida Medi Soft [RECENZJA] - bardzo dobre smarowidło do ciała w śmieszniej cenie. Z pewnością zagości u mnie ponownie.
Olejek Alterra z migdałem i papają - szalenie się z nim polubiłam. Nie dość, że dobrze spisał się do olejowania paznokci to jeszcze moje włosy go pokochały. Kupię ponownie.
Olejek pielęgnacyjny Babydream - mój klasyk. Używam kolejny :)
Zmywacz Pro Formula - szału nie ma. Przeciętny zmywacz z wygodną pompką. Do dostania w Tesco. Raczej więcej go nie kupię.



Gorące kuracje Marion [RECENZJA] - jeśli producent zmieni opakowanie chętnie się skuszę. Na chwilę obecną niestety nie planuję kolejnych zakupu.
Skarpetki złuszczające Purederm - mnie nie zachwyciły. Mimo, że skóra się złuszczyła te bardziej zgrubiałe części stopy nadal nie prezentują się zbyt interesująco. Zaczęłam walkę kremami a za te skarpetki podziękuję. Chociaż nie twierdzę, że w przyszłości nie wypróbuję tego typu produktu z innej firmy.
Plasterek do nosa firmy nieznanej - nie działał ;)


Jak widzicie trochę mi się tych denek nazbierało. Większość produktów przypadała mi do gustu i z chęcią sięgnę (o ile już nie sięgnęłam) po kolejne opakowania :)


You May Also Like

91 komentarze

  1. Spore denko,mam ochotę na serum z Dermedic.Natomiast szampony i odzywki z Garniera,nie podpasowały mi wcale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też Garnier się nie sprawdził... A serum z Dermedica polecam jak najbardziej :)

      Usuń
  2. Masz naprawdę świetny blog, przydatny w życiu codziennym !
    Będę czytać Twojego bloga!
    Jeżeli znajdziesz chwilkę, zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham micela z Biedy i tusz z Lovely:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten tusz Lovely. Serum Dermedic mam :). Ale to serum z Bielendy bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne denko :) tusz Lovely mam, używam i jestem z niego bardzo zadowolona :) zastanawiam się nad zakupem serum z Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz z Lovely miałam i lubiłam, a do szamponu Garniera z glinką dziś wróciłam, bo był jedynym, który przedłużał świeżość mojej łepetyny do dwóch dni rok temu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zużyć :) Najbardziej zaciekawiły mnie..chusteczki aloesowe z Alterry :D Nie miałam ich nigdy, nawet nie zwróciłam na nie uwagi w Rossmannie, a skoro takie dobre to muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzeczne opinie na ich temat się pojawiają ale ja je uwielbiam :)

      Usuń
  8. Zaciekawiłaś mnie pudrem z Miyo. Będę musiała o nim więcej poczytać. /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajny produkt o ile nie straszne ci pudrowe, matowe wykończenie na skórze :)

      Usuń
  9. Muszę w końcu kupić ten olejek z Alterry z Migdałem i papają. Zawsze kupuję wersję Brzoza i pomarańcza, którą bardzo lubię, ale może czas spróbować czegoś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czaję właśnie na wersję z brzozą :D

      Usuń
  10. Gratuluję zużyć, przede wszystkim tych do makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak, kosmetyki kolorowe trudno zużyć szczególnie gdy używa się kilku produktów na raz jak mam w zwyczaju :D

      Usuń
  11. ja zaczęłam używać tego serum z Dermedic i polubiłam się z nim póki co i zobaczymy jak będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tylko lepiej :) Mi trochę smutno, że już je wykończyłam :)

      Usuń
  12. Dobrze Ci poszło ;) Serum z Bielendy i serum Dermedic bardzo mnie ciekawią :) Mam ochotę na wypróbowanie szczególnie tego drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz to pora wynieść do śmieci :D

      Usuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki do włosów z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam mascarę Lovely :) Chyba muszę się rozejrzeć za tym masełkiem anidy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te plasterki do nosa dla mnie też klapa kompletna... chyba nie ma nic na to skutecznego;/;/


    zapraszam do mnie na bloga, do oceny make upów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się od czasu na jakiś skuszę ale zawsze są to zmarnowane pieniądze..

      Usuń
  16. Jeśli masz proste i cienkie rzęsy, to polecam rewelacyjną zalotkę z Inglota (czarną) i tusz Sexy Pulp z Yves Rocher. :) Ja mam taki sam typ rzęsidełek i od jakiegoś czasu stosuję te 2 produkty - moje rzęsy nigdy wcześniej nie wyglądały tak pięknie. Nawet dostaję dużo pytań, jakiej używam odżywki - żadnej! :) Także polecam, bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo moje rzęsy są wręcz 'oklapłe'... Rozejrzę się i za tuszem i za zalotką :) Chociaż wcześniej używane przeze mnie zalotki nie dawały żadnego efektu bo pod wpływem ciężaru tuszu rzęsy i tak leciały w dół :/

      Usuń
  17. Chusteczki Alterry musowo muszę nareszcie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, nawet jak się nie spiszą to mały wydatek ;)

      Usuń
  18. Miałam skarpetki i uzywam teraz tez płynu z bebeauty do demakijażu ale mnie nie zachwycił! Wolę Garnier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garniera nie miałam, zawsze jak mam ochotę go kupić stwierdzam, że bez sensu przepłacać skoro Biedronkowy spisuje się u mnie świetnie ;)

      Usuń
  19. Miałam skarpetki z Purederm, mam mieszane uczucia nie podziałały na piety.
    Uzywam tez płynu Bebeauty ale nie jestem zadowolona wolę płyn z Garniera!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tę gorącą kurację Migdał i kokos Marion :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba niczego stąd nie znamy, serum z Dermedic właśnie kusi od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  22. tusz do rzęs - uwielbiam! zdecydowanie jeden z najlepszych jak nie najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. też bardzo polubiłam ten tusz z lovely, właśnie muszę o nim napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie także jest zbiorowe wykańczanie produktów, przed zmianą mieszkania chcę jak najwięcej wykończyć aby nie tachać ich ze sobą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zazwyczaj kilka produktów z danego typu otwartych jednocześnie (co jest moją zmorą) i jak już się kończą to hurtowo :D Zapomniałam pokazać żelu pod prysznic tak swoją drogą :D

      Usuń
  25. Spore denko a ten krem Bielenda muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spore to denku, widzę kilka produktów, które sama bym chętnie wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oprócz skarpetek, które czekają nadal na gorszą pogodę to nic nie mam u siebie. Ale kilka rzeczy mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sporo tego ;) u mnie mascara Lovely nadal leży nieotworzona ;) słyszałam wiele dobrego o chusteczkach Alterry, ale jeszcze ich nie miałam.
    Olejek Alterry lubię, choć miałam rodzaj z oliwką.

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam czarną maskę na nos jest dużo lepsza niż te plasterki.
    Skarpetki w biedronce kupiła ale nie stosowałam jeszcze
    Chusteczki Alterra są fajne

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo udane denko :) Widze kilka znanych mi produktów. Z tuszem Lovely się nie polubiłam, ale za to uwielbiam te chusteczki Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozglądałam się już kilka razy w Rossmannie za tym olejkiem z Babydream, bo bardzo mi się spodobał ale nigdy na niego nie mogłam trafić! Wygląda jakby w ogóle go nie sprzedawali, choć to nie jakiś mały, "podrzędny" Rossmann ; ( Myślałam też o olejku z Alterry ale ostatecznie wybrałam tańszą wersję z Wellness&Beauty ; d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babydream jest w dziale dziecięcym, u mnie na szczęście nie ma problemu z dostępnością :)

      Usuń
  32. Będę niedługo wyjeżdżała i zastanawiam się nad tymi chusteczkami z Alterry. Trochę się obawiam bo do tej pory chyba wszystkie takie chusteczki mnie podrażniały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo, także z dziecięcymi. Ale wydaje mi się że warto spróbować :) Nie kosztują wiele i zawsze możesz je zużyć do rąk jak się nie spiszą :)

      Usuń
  33. Duże denko :)
    Również lubię ten płyn micelarny z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezłe denko, na mnie ten plaster na nos też nie działał. Puder Miyo miałam, ale na razie drugiego nie kupię choć był ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam dwa. W ciemno :D Ale na szczęście spisał się dobrze :)

      Usuń
  35. Ten puder Catrice mam planach sobie kupić jak skończę Rimmel Stay Mat, Ten Myio również wydaje się ciekawy. Który z nich lepiej matuje?

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę kilka produktów, które lubię, za to puder z Catrice często mnie zapycha i to tak porządnie, wiec mam co do niego mieszane uczucia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko... Mi na szczęście krzywdy nie robi.

      Usuń
    2. W moim przypadku chodziło chyba o "aplikację". Chciałam go używać do poprawek matu w ciągu dnia, ale własnie wtedy było najgorzej ;) poza tym widziałam o nim wiele pozytywnych opinii, więc nie jestem zaskoczona, że u Ciebie jest lepiej ;)

      Usuń
    3. Jeśli Cię to pocieszy to ja na przykład dostałam uczulenia od pudru bambusowego z BU, który wszyscy zachwalają ;) Jednak co skóra to inna reakcja na kosmetyk :)

      Usuń
  37. Lubię biedronkowy micel.
    Sporo zużyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tego nazbierało przez cały miesiąc :)

      Usuń
  38. Uwielbiam olejek babydream ;)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam za Garnierowymi produktami. Jedynie co mnie ciekawi to produkt od Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja fioletowy szampon z Garnier polubiłam :) Dobrze się sprawował na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  41. Spore denko, gratuluję zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widziałam na YT u Kajmanowej, że te skarpetki Purederm mają taki sam skład, jak z L'biotiki :D Jeszcze ich nie testowałam, chociaż przybieram się do tego od tygodnia - jakoś tak szkoda mi usiąść na 90minut i nic nie robić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, myślałam, że będą lepsze :<

      Usuń
  43. nie źle :) Żadnego z tych kosmetyków nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Spore denko :) U mnie żółty tusz z Lovely się niestety nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, spore denko! Tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up to mój faworyt :D

    OdpowiedzUsuń
  46. spore denko :)
    muszę rozejrzeć się za tym pudrem z MIYO :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też lubię ten tusz z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie miałam nic poza płynem micleranym, ale to była krótka przygoda, bo mnie uczulił...

    OdpowiedzUsuń
  49. Na olejek Olejek Alterra i płyn miceralny muszę się w końcu skusić, skoro ma taki dobre opinie. Płyn ściera też bardziej hardkorowe kosmetyki, takie jak eyeliner?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam do niego żadnych zastrzeżeń i jak dla mnie to druga Bioderma :) Ściera wszystko od smokey eyes po trzy warstwy tuszu ;)

      Usuń
  50. Alterre migdał ... właśnie testuje ;) jestem ciekawa jak się spisze bo moje włosy bardzo się polubiły z wersją brzoza i pomarańcza ; D

    OdpowiedzUsuń