Anida | Medi Soft | Kremowy balsam do ciała Nawilżający | Skóra sucha i wrażliwa

by - lipca 02, 2014

Dziś o kolejnym produkcie firmy Anida, tym razem balsam nawilżający dedykowany skórom suchym i wrażliwym.


Przyznam szczerze, że ten kosmetyk lubię odrobinę mniej niż masło. I to nie ze względu na jego działanie a zapach. Jest ładny, słodki i kwiatowy jak u jego brata jednak jest on stanowczo zbyt intensywny co osobiście nie do końca mi odpowiada.
Różni się też konsystencją, jest dużo bardziej lekki i bardzo szybko się wchłania. Jednak właściwości nawilżających nie mogę mu odmówić. Po użyciu skóra jest bardzo miękka i gładka.
O ile wydajność masła do ciała określiłabym jako normalną, ten produkt jest wydajny BARDZO. W opakowaniu widzicie zużycie po kilku aplikacjach na całe cało. Wystarczy na długie tygodnie używania. A kosztuje śmieszne pieniądze - ok. 8 zł za 300 ml.

Z pewnością przypadnie do gustu osobom, które lubią intensywne zapachy balsamów i ich szybkie wchłanianie. Ja osobiście bardziej polubiłam masło, co nie zmienia faktu, że balsamowi też wiele nie jestem w stanie zarzucić. Kolejny dobry kosmetyk od Anidy.





You May Also Like

31 komentarze

  1. Jeszcze nie miałam kosmetyków tej firmy ale ciekawią mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tych produktów :)
    A u mnie na blogu ? KONKURS ! Zapraszam :)
    http://veneaa.blogspot.com/2014/07/180_1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy produkty wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie tanie i fajne :p nie znam firmy niestety...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale brzmi interesująco... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Z przyjemnością będę Twoją 'stałą obserwatorką' ;)

      Usuń
  6. Całkiem ciekawie prezentują się te masła :). Do tej pory z Anidy miałam tylko krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę produkty tej marki. Nie przepadam za mocnymi, kwiatowymi zapachami, więc raczej go nie zakupię. /P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem bardzo ciekawa kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych kosmetyków ale podobają mi się:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam tego produktu. Chętnie w przyszłości wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam firmy ale za taką cene warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam, ale może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym je przygarnęła, bo mam suchą skórę, a cena jak najbardziej kusi do ich zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam krem do rąk tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz słyszę o tej firmie :) fajnie, że oba produkty przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. koniecznie muszę przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Anidy do tej pory miałam tylko krem do rąk, który zresztą potem zakosiła mi moja mama, bo bardzo jej się spodobał :) A niech ma :D
    Co do masła i balsamu, skoro mówisz, że wolisz troszkę bardziej masło, to chyba masło i ja bym wybrała na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę taką firmę

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdy spotkam, któryś z tych produktów to chętnie kubie na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tej marki miałam tylko krem do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Anidy miałam krem do rąk i nie byłam zadowolona, chętnie wypróbuje coś do ciała jak znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Za tą cenę bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja znam tylko kremik do rąk tej marki ale widzę, że warto poznać pozostałe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tej marki, jeszcze nie miałam ich balsamów, rozejrzę się. są tanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie bym sięgnęła po masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem płcią bardzo brzydką i używam tego balsamu do twarzy i łap.Zimą skóra dłoni wysycha mi strasznie (czasem nawet pęka) - do tej pory używałem balsamów i serum Vichy (takich do ciała). Działały. Po przetestowaniu balsamu Anidy mogę stwierdzić, że już nie sięgnę po Vichy. Ten balsam jest lepszy i 8 razy tańszy od balsamu lub serum Vichy. Rewelacja (dla mnie).

    OdpowiedzUsuń