BIOLIQ: Krem do cery trądzikowej na dzień

Mam to szczęście, że nie posiadam trądziku. Jednak moja skóra ma nieznośną tendencję do rozszerzonych, zapychających się porów. Dlatego od czasu do czasu sięgam po produkty do skóry trądzikowej. Dziś kilka słów o kremie, który nie podbił mojego serca - BIOLIQ Krem do cery trądzikowej na dzień.


Niewątpliwym plusem tego produktu jest fakt, że ma całkiem niezłe działanie nawilżające. Jednak nie matuje. Dodatkowo mimo całkiem przyjemnej konsystencji daje bardzo nieprzyjemne uczucie warstwy na skórze - niczym folia, która nie daje możliwości oddychać skórze. Aplikacja podkładu na ten krem również nie była przyjemnością. Nie zaobserwowałam polepszenia stanu skóry jednak nie spowodował jego pogorszenia. Zgodzę się z obietnicami producenta, co do łagodzenia podrażnień.
Na plus apteczne opakowanie, wygodna higieniczna tubka i niska cena.
Długość składu jest jednak porażająca...



Przyznam szczerze, że mam bardzo mieszane uczucia wobec tego kremu. Z pewnością nie jest to produkt zły - przyjemnie nawilża i mimo, że nie spełnił obietnic producenta nie zrobił też mojej skórze krzywdy. Jednak nie mogę przeboleć warstwy, jaką pozostawia na skórze. Zdaję sobie sprawę, że to tylko moje subiektywne odczucie, jednak zraziło mnie do kremów tej marki.

Używałyście produktów tej firmy?

You May Also Like

0 komentarze