Miss Sporty BB Morning Baby!

by - maja 21, 2014

Dziś o kremie BB na który skusiłam się na -40% w Naturze. Na zakup zdecydowałam się po prześledzeniu wizażu - miał 3,5 gwiazdki a recenzje wykreowały mi obraz produktu idealnego dla mnie. Na szczęście się nie myliłam :)

Szalenie podoba mi się jego opakowanie. Jest mocno dziewczęce i mimo, że nie wpisuję się raczej w przedział wiekowy odbiorców marki uważam że jest urocze *-*





 1. Twarz z kremem 2. BB + korektor pod oczy 3. Wersja zapudrowana

TWARZ:
Miss Sporty BB  Morning Baby!
NYC Liquid Concealer KLIK
Catrice LE Celtica Highlighter (pod okiem)
Catrice Prime and fine Mttifyng powder

Jak widać (mam nadzieję) na załączonym obrazku krem BB a raczej krem tonujący z Miss Sporty prezentuje się na prawdę przyzwoicie.

Nie jest to produkt mocno kryjący, jednak całkiem fajnie radzi sobie z delikatnym wyrównaniem kolorytu. Mam na policzkach piegi jednak całkiem je lubię więc nie zależy mi na ich całkowitym ukryciu a raczej na delikatnym ich stonowaniu.
Wykończenie jakie daje ten produkt jest lekko mokre. Delikatnie też odbija światło. Po przypudrowaniu daje bardzo naturalny, dzienny efekt.
Jego konsystencja jest bardzo płynna, wręcz lejąca. Dobrze się aplikuje niezależnie czy wybierzemy pędzel czy pozostaniemy przy nakładaniu palcem.
Kolor 01 jest jasny, jednak odrobinę ciemnieje na skórze. Ja nakładam na niego jasny puder. Jednak mocno bladolicym osobom sugeruje sprawdzić tester.


Powiem szczerze, że kupiłam go bez większego przekonania jednak okazał się być całkiem przyzwoitym produktem. W przypadku niedoskonałości potrzeby jest mu do pomocy korektor, jednak lubicie lekkie produkty powinnyście być z niego zadowolone.

Dostępny m.in. w Rossmanie i Naturze w granicach 15 zł.


You May Also Like

0 komentarze