Himalaya Herbals Odżywczy krem do twarzy

Jakiś czas temu w moje łapy wpadł ten oto krem odżywczy z Himalaya Herbals. Markę polubiłam dzięki masce z miodlą, używałam też ich zupełnie nie najgorsze mydło. W kremie pokładałam spore nadzieje, pierwsze wrażanie było pozytywne a potem? Tylko gorzej.
Produkt ten cieszy się dużą popularnością. I trochę mnie to dziwi. Ale każda skóra jest inna i ma inne potrzeby :)





Krem ma brzydkie opakowanie. Lekką, ale dosyć konkretną kremową konsystencję - nadaje się pod makijaż. Średni, ale mocno nie irytujący zapach. I działanie bardzo niekorzystne dla mojej mieszanej skóry ze skłonnością do zapychania, rozszerzonych porów oraz przesuszania. Kilka pierwszych dni używania kosmetyku to była cisza przed burzą, skóra szybko wchłaniała krem zapewniając nawilżenie i ukojenie. Jednak z dnia na dzień było coraz gorzej. Zamiast nawilżenia pojawiło się lekkie wysuszenie. Do tego krem paskudnie zapchał mi pory. I spowodował uroczy wysyp. Porażka. Po odstawieniu skóra się uspokoiła.

Powiem szczerze, że od dawna nie używałam kremów w parafiną i ją pierwszą zaczęłam obwiniać o pogorszenie stanu skóry. Jednak kolejny krem, który kupiłam również ten składnik zawiera a krzywdy mi nie robi.


Podsumowując: za 5zł warto spróbować patrząc na ogrom zachwytów. Ja swoją sztukę zużyłam do ciała i z pewnością więcej go nie kupię.


You May Also Like

4 komentarze

  1. Miałam krem z tej marki, również do twarzy i również parafinę miał - oddałam go Mamie do używania do rąk. Bałam się go nakładać na twarz:/ Niestety parafina dała mi kiedyś ostro popalić:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kremów z parafiną nie używałam dłuuugo. Ten kupiłam przypadkiem ;)
      Generalnie nigdy się z tym składnikiem nie lubiłam i dałam teraz ostatnią szansę Dermedicowi. I o dziwo na chwilę obecną jest ok. Ale zobaczę co będzie dalej.

      Usuń
  2. mialam krem tej firmy ale zuzylam na cialo strasznie smierdzial kostka do wc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buhaha :D Ten na szczęście tylko jakimś zielskiem ;)

      Usuń