HIT: Anida, Medi Soft, Emulsja micelarna do mycia twarzy

by - marca 26, 2014

Na początku głupio mi pisać ‘kupcie to!’ ale... kupcie to! Czyli dziś o idealnym produkcie oczyszczającym do twarzy odkrytym przypadkiem i kupionym bez większego przekonania - Emulsja micelarna do mycia twarzy Medi Soft marki Anida.


Nigdy nie wymagałam od produktów myjących wiele. Jeśli myły i nie robiły skórze twarzy większej krzywdy (nie wysuszały, nie ściągały) oceniałam je jako dobre i warte ponownego zakupu. Po przygodzie z tą emulsją  moje wymagania do tego typu kosmetyków wzrosły. Znacznie.

Według producenta tego produktu możemy używać z użyciem wody lub bez niej – korzystając z pomocy płatka kosmetycznego. Ja nie zmywam nią makijażu (chociaż radzi z nim sobie przyzwoicie, do zmycia całego makijażu twarzy i oczu wystarcza dwukrotne umycie skóry) a myję już oczyszczoną innym produktem twarz. Nakładam ją na suchą skórę, przez chwilę delikatnie masuję, następnie zmywam wodą.

Co jest w niej takiego rewelacyjnego? Jest NIESAMOWICIE łagodna. Pozostawia na skórze uczucie komfortu, wręcz nawilżenia. Delikatnie zmiękcza i wygładza skórę. I myje.
Ja niczego więcej nie potrzebuję.



Dostępność średnia – apteki (doz.pl czy Gemini), cena śmieszna – niecałe 8zł/300ml. Opakowanie z wygodną pompką.

You May Also Like

8 komentarze

  1. Zaciekawiłaś mnie tym produktem. Muszę gdzieś zapisać i kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz go widzę, nigdzie nie widziałam, nawet na blogach nie wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o ile się orientuję to raczej żadna nowość. Ot, brak reklamy ;)

      Usuń
    2. Ja o tej emulsji pisałam w lutym ;-) produkt może mało znany, ale sama firma już tak całkiem znana :-) niedroga, przystępne kosmetyki.
      Produkt i u mnie się sprawdził!

      Usuń
  3. Pierwszy raz widze ten produkt. Na pewno plus ma za pompkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największy plus to w tym przypadku zawartość :) Ale fakt, pompka jest bardzo wygodna i higieniczna.

      Usuń
  4. No i masz babo placek, ląduje na marcowej liście zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz równie zadowolona :))

      Usuń