Drogocenny olejek arganowy 3 w 1 Bielenda

Na zakup Drogocennego olejku arganowego 3 w 1 z firmy Bielendy skusiłam się gdy tylko pojawił się na rynku. Opakowanie o pojemności 200ml kosztuje w cenie standardowej 20zł.





Produkt ten według producenta ma odżywiać, nawilżać, rozświetlać i wygładzać skórę i włosy.
Jednak coś nam tu delikatnie Bielenda oszukuje. Byłam świadoma ceny olejku arganowego i nie wierzyłam że znalazł by się na pierwszym miejscu w składzie, ale nie każda klientka przeczyta skład przed zakupem.  A szkoda. Szkoda też że producent nie nazwał tego produktu olejkiem sojowym. Było by to mniej mylące.




Jeśli chodzi o włosy przyznam, że spisuje się nieźle. Włosy po jego użyciu są błyszczące i nawilżone. Bardzo dobrze się domywa, nawet delikatnym szamponem. Nie sprawdza się jednak w przypadku mojego sianka jako produkt do zabezpieczania końcówek – po użyciu dosłownie dwóch kropli stają się one mocno obciążone.

W przypadku pielęgnacji twarzy olei używam na zwilżoną skórę. Olejek ten niczym się nie wyróżnił. Dodatkowo lekko mnie zapchał po dłuższym stosowaniu.

Oliwki do ciała używam po każdym prysznicu i w tej roli spisał się tak samo dobrze jak każdy inny olej nałożony na mokre ciało.

Minusy?
Z pewnością opakowanie. Nie wiem po co pakować olejek w opakowanie z ‘psikadłem’ skoro i tak nie uzyskujemy nim mgiełki produktu. Dużo wygodniejsze było by opakowanie z pompką.
Zapach kosmetyku przypomina zapach czystego olejku arganowego jednak jest intensywniejszy i bardziej sztuczny – po prostu brzydszy.

Czy kupię go ponownie?

Być może. Jednak wyłączenie jako produkt do olejowania włosów.


You May Also Like

5 komentarze

  1. u mnie sprawdził by się tylko jako olejek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwne opakowanie jak na taki produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś do końca mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad nim latem, kiedy dopiero wszedł, ale wtedy miałam inne olejki. Wydaje się spoko, niezła ilość za małą cenę, dodatkowo jakość ok :D czego chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla zainteresowanych analizą składu polecam http://beautycare1111.blogspot.com/2014/01/bielenda-drogocenny-olejek-arganowy-3w1.html

    OdpowiedzUsuń