Ziaja, Oliwkowa, Naturalny płyn micelarny. Kolejny zawód...

by - czerwca 22, 2012

Mam mieszany stosunek do firmy Ziaja. Mimo, ze zachwycałam się nią w latach mojej młodości, teraz coraz rzadziej decyduję się na zakup ich produktów. Ceny zaczynają dorównywać innym markom, produkty nie są aż tak atrakcyjne, a działanie na mojej skórze pozostawia wiele do życzenia. Jednak ostatnio skusiłam się na Ziaja, Oliwkowa, Naturalny płyn micelarny. Za 200ml zapłaciłam niespełna 9zł.

W przeszłości miałam wątpliwą przyjemność używać płynu z serii Sopot Spa oraz Jaśmin. Z żadnego nie byłam zadowolona. Powodowały u mnie nie pieczenie skóry twarzy i podrażnienie oczu. Dodatkowo właściwości oczyszczające najlepsze nie były również. No ale, postanowiłam dać szansę kolejnemu dziecku firmy Ziaja i...

Od początku. Płyn na bardzo ładne, zielone opakowanie. Cieszy ono moje oczy. Zatyczka jest całkiem solidna, nic się nie połamało przy codziennym użytkowaniu. Płyn łatwo się otwiera - nie ma obawy o paznokcie. Kosmetyk określiłabym jako bezzapachowy, ja przynajmniej nie wyczuwam w nim żadnej konkretnej nuty zapachowej.
Działanie?
Producent obiecuje nam oczyszczanie twarzy i demakijaż oczu. Obiecuje. I obietnic nie spełnia. Działanie płynu określiłabym jako słabej jakości tonik. Zmywanie nim tuszu trwa wieczność, a i tak nie możemy spodziewać się idealnie czystych oczu. Z podkładem również radzi sobie średnio. Jako plus (chociaż co to plus...) zaznaczę, że nie zrobił mojej skórze krzywdy jak jego poprzednicy. Moim zdaniem jest to produkt nie warty zachodu. Wolałabym tych kilka złotych przeznaczyć na kilogram truskawek ;)






You May Also Like

6 komentarze

  1. Ja ostatnio też znielubiłam ziaję. Ceny rosną, a jakość spada. Jeszcze miesiące temu zaliczałam się do ziajaomaniaczek, dziś dłuugo myślę zanim kupię coś ziajowego. Jedyne co się u mnie sprawdza to seria ziaja med do cery łojotokowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam z Ziaji lubię żele pod prysznic - za zapachy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go miałam i nie narzekam . Według mnie był dobry .

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś Ziaja miała lepsze kosmetyki, teraz niestety idą chyba na ilość a nie jakość mnie jako klientkę stracili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam płyn micelarny ziaja med i nie sprawdził się u mnie

    OdpowiedzUsuń