Co mnie zachwyca? Mydło węglowe - Mydlarnia Tuli.

czerwca 14, 2012

Miesiąc temu skusiłam się w końcu za zamówienie z osławionej już Mydlarni Tuli. Dotarło do mnie sześć mydełek, z czego jedno oddałam w dobre ręce. A sama zaczęłam testować w pierwszej kolejności Mydło węglowe
Używałam go do mycia twarzy. Mini kostka wystarczyła mi na 3 tygodnie codziennego użytkowania 1-2 razy dziennie. 
Mała kostka kosztuje zaledwie 4zł (ok.35g), duża 10zł (90-100g).
Producent obiecuje nam silne działanie oczyszczające, oczyszczanie porów, usuwanie toksyn, zanieczyszczeń. Ma łagodzić podrażnienia, przyśpieszać gojenie. Ma działać przeciwbakteryjnie, przeciwzapalnie, przeciw-wirusowo. Ma również rozjaśniać skórę.
Mimo, że początkowo nie przejawiałam dużego zaufania do mycia twarzy mydłem, jestem zachwycona i oczarowana. Przyznaję, wcześniej używałam do mycia delikatnych żeli bez SLSów. Wszelkie mocne zele do mycia skóry zawsze pogarszały stan mojej skóry, więc dystans miałam duży. Jednak na chwilę obecną jestem w stanie zgodzić się z producentem: mydło gruntownie oczyszcza moją skórę, poprawia jej kondycję, nie powoduje zapchania czy wysuszenia. Zauważyłam gruntowne oczyszczenie porów, co jest niewątpliwym plusem. Nie zauważyłam rozjaśnienia skóry -być może wina lezy po stronie zbyt krótkiego użytkowania. Nie używałam go również do ciała czy włosów, więc nie jestem się w stanie wypowiedzieć na ten temat. Samo mydło jest dosyć wydajne, ma gęstą, na początku szarawą pianę i mydlany zapach.
Na chwilę obecną to najlepszy kosmetyk oczyszczający jaki miałam przyjemność używać do mycia twarzy do tej pory i na pewno skuszę się na kolejną kostkę.
A Wam serdecznie je polecam.



You Might Also Like

14 komentarze

  1. ja obecnie używam tulowych mydełek w wersji owsianka i z glinką multani mitti i oba mydełka kocham - do zwykłych żeli do twarzy na pewno juz nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Multani mitti właśnie oddałam mojej przyjaciółce z problemową skórą :) Co do zeli racja - mydła jednak są o wiele lepsze.

      Usuń
  2. eh teleportuję się do tego sklepu i chyba też się na coś skuszę w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o takim produkcie, zaintrygował mnie. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam mydełka węglowego od Tuli od bodajże miesiąca i mnie specjalnie nie zachwyciło :( nie zauważyłam żadnego spektakularnego oczyszczenia, rozjaśnienia tym bardziej nie. mam jeszcze dwa małe mydełka - zieloną glinkę i owsiankę, liczę na to, że one lepiej się spiszą z moją cerą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inną skórę i inaczej reaguje na kosmetyki :)

      Usuń
  5. Kuurcze no zamówię w końcu chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie stoję przed wyborem mydełek do pierwszefo zamówienia z Tuli i Twoja recenzja zdecydowanie mi pomaga. Czytałam, że niektórzy myją też tym mydłem zęby, próbowałas? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja chyba bym tez nie miała, ale ponoć skutecznie oczyszcza ;-)

    ps.Wow :D Właśnie odkryłam, ze Tuli ma siedzibę parę ulic od mojego domu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, więc może zamiast kosztów przesyłki dodatkowe mydełko ;)

      Usuń
  8. Skusiłaś mnie :) właśnie zamówiłam mydełek na 30 zł... plus przesyła :P Ale usprawiedliwiam się, że jedno mydełko jest dla mojej przyjaciółki do paczuszki urodzinowej :D

    OdpowiedzUsuń